נגישות
נגישות

קפית ממילא ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

19 ביקורות וחוות דעת על קפית ממילא

danny_sa - תמונה
danny_sa 8 ביקורות
יקר ולא מומלץ
1.5
16/02/15

אכלתי אתמול ארוחת ערב במקום עם בת זוגתי זה התחיל משירות גרוע שהתבטא בהמתנה ארוכה למלצר שהסתיימה רק כשביקשנו מהטבח שעבר במקרה בדרכו לשירותים !! על מנת שיקרא למלצר המרקים היו טעימים אבל... לא שווים 40 ש"ח במיוחד כש TAKE AWAY עולה חצי לעיקרית לקחנו פיצה שהייתה לדעתי לא מוכנה ולא טעימה ואם זה לא מספיק על כוס קפה עם בייליס לקחו 28 ש"ח והגודל של הכוס הייתה קטנה קטנה קטנה כמעט כמו אספרסו בקיצור לא נהננו ושילמנו יותר מדי ולא נחזור לשם לעולם

עוד פרטים
הוספת תגובה
יאיר - תמונה
יאיר מבקר מתחיל
היה מקסים!!!
5.0
28/12/14

הזמנתי ארוחת צהריים עבור 40 איש . ארוע מטעם העבודה . המלצרים,ההגשה, היחס וגם כמויות האוכל היו מעל ומעבר למצופה. ממש נהננו. נמליץ בחום גם לשאר הקבוצות בחברה. בנוסף טירן גם סידר לנו מחיר... מצויין . נשמח להיות שם שוב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יום גיבוש בירושלים - תמונה
יום גיבוש בירושלים מבקר מתחיל
פשוט חוויה
4.8
18/12/14

ארגנתי ערב גיבוש בירושלים מהעבודה ל-16 אנשים במסעדת קפית. חייבת לציין שקיבלנו שירות אדיב, יחס חם ובעיקר אוכל טעים. אמנם הזמנתי תפריט מראש אך נורא התרשמתי לטובה מגודל המנות, צורת ההגשה... ובעיקר הטעם. הפוקצ'ות שהגיעו כמנות ראשונות עם המזטים, פשוט היה שוס!! האורגנטות השונות ובעיקר הקינוחים...מומלץ בחיים, כולם פשוט נהנו :-) ועוד דבר, ישבנו כמעט 3 שעות כי אף אחד לא רצה ללכת...:-), בהחלט נשאר טעם של עוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
David - תמונה
David 19 ביקורות
פשוט תענוג!
4.5
03/12/14

אווירה נהדרת, שירות חמה ואדיבה ואוכל בדיוק כפי שציפיתי מבית קפה ממותג כמו קפית.אפשר להזמין ארוחת בוקר כל היום וזה מה שבא לי ב-12:30, ארוחת בוקר בריאות. היתה טעימה ומשביעה. מיקום מעולה... במרכז העיר בין כיכר ציון לקניון ממילא.מקום מורווח עם קומה שניה לאירועים או סתם פינה שקטה. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה