נגישות
נגישות

קפית ממילא ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

19 ביקורות וחוות דעת על קפית ממילא

שני - תמונה
שני 7 ביקורות
מומלץ בחום
4.5
18/05/17

אכלתי היום במסעדה והיה פשוט מדהים קודם כל שרות יוצא מן הכלל ממלצר שאני לא יודעת את שמו האוכל הגיע במהירות חם, טרי וטעים פשוט תענוג ממליצה בחום!!!!!!!!(החיסרון היחידי המחיר אבל הכל כ"כ... טעים שזה שווה)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Naama - תמונה
Naama מבקר מתחיל
ממליצה בחום!
5.0
07/07/16

אווירה מצויינת, אוכל טעים ובשפע, שירות אדיב! הזמנו אני והבן זוג שלי 2 מנות, סלט בטטה שהיה מדהים, ופיצה גדולה ומשביעה. המלצרים התייחסו אלינו באדיבות ובחיוך תמידי, בנוסף קיבלנו פינוק קטן... בסוף הארוחה. ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
noa - תמונה
noa 2 ביקורות
מסעדה מעולה, אוירה נעימה - מומלץ בחום
4.5
23/06/16

אכלתי בקפית יחד עם בן הזוג ועוד זוג חברים. האווירה במקום מקסימה, המיקום מצוין, ממש שתי דקות הליכה ממילא. האוכל היה נפלא, טרי, ההגשה היתה יפה וגם כל מה שהזמנו היה פשוט מעולה! המנות... שהזמנו הגיעו די מהר, בינתיים נהננו ממוזיקה שהיתה נעימה. השירות היה מעולה, המלצרית החמודה היתה אדיבה וניכר שמאוד חשוב לה שנהנה מהבילוי. בקיצור - מומלץ בחום, אנחנו בטוח נחזור לבקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lior - תמונה
Lior מבקר מתחיל
מסעדה מצוינת במיקום נפלא
5.0
22/06/16

הגענו למסעדה אחרי שקיבלנו מספר המלצות מחברים, פייר היה מצוין! הזמנו ארוחת בוקר והיה טעים מאוד, מוצרים טריים ומבחר רב. הייתה לנו מלצרית מצוינת (לא זוכר את שמה) שהייתה אדיבה ונעימה מאוד.... האוכל הגיע בזמן טוב ללא עיכובים. האווירה במסעדה כיאה לאזור בממילא מיוחדת מאוד. אחזור לשם ללא ספק!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורחת - תמונה
אורחת מבקר מתחיל
אכזבה
2.3
08/05/16

הזמנו ארוחת בוקר זוגית. הארוחה היתה דלה מבחינת רכיביה, וגם לא הוגש כל מה שמופיע בתפריט. גם המקום עצמו נראה קצת מוזנח. ייתכן שנפלנו על יום לא טוב או שחלק מהמוצרים של ארוחת הבוקר נגמרו.... במקרה כזה היה ראוי שיציעו לנו להזמין משהו אחר. יש לנו ניסיון לא מועט עם סניפים אחרים של קפית, וציפינו ליותר (בוודאי במחיר של 110 ש"ח לארוחה זוגית). שתי נקודות חיוביות: הקפה טעים והמלצרים אדיבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צדוק - תמונה
צדוק 2 ביקורות
אחלה מסעדה! מומלץ בחום!
4.8
30/12/15

הייתי שמה עם אשתי, המקום פשוט מטריף. יושב על מרכזו של העיר, בצומת ממליא, משתקף על חומות העיר העתיקה, פשוט מקום מהמם ומטריף! המלצריות היו ממש נחמדות ונתנו שירות תותח, האוכל היה ממש טעים... ועסיסי, מחיר ממש לא יקר... בקיצור, מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורית - תמונה
דורית מבקר מתחיל
אירוח מצויין
4.8
09/07/15

היינו ב 1/7 בטיול סופש בירושלים קבוצת מורים מפתח תקווה. הזמנתי מקומות בקפית וקיבלתי שירות מהיר ונעים מטירן מנהל השירות. האוכל היה מצויין ובשפע רב כך גם השירות. מומלץ ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
מצויני מכללה  - תמונה
מצויני מכללה מבקר מתחיל
אירוח מצוין:)
4.3
09/06/15

כקבוצת מצוינים במכללה בחרנו לסכם את השנה באופן מיוחד, התחלנו ביום סיור מרתק בירושלים.. לסיום טעים, התארחנו בקפית ממילא.. נהנינו מאוד ,המזון היה טוב,האוירה נעימה ומעל לכול השירות מצוין... ותודה רבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Esti - תמונה
Esti מבקר מתחיל
טיול בת מצווה
5.0
08/06/15

היינו בקפית ממימלא עם הטיול של בנות מצווה ביום שישי 5/6 ב13:00. קודם כל השולחן היה ארוך יפה מאד, הרגשנו לבד במסעדה, עשינו פעילות יפה. קבלנו את האוכל בזמן והיה בטוב טעם ובשפע. כולם מאד... נהנו. היה ממש כיף לשבת ולאכול במקום. יצאנו בהרגשה טובה מאד. תודה רבה על ההכנה מראש, היחס החם ועל כל הצומת לב. אשמח לתת המלצות על המקום למי שירצה. אסתי וכל הקבוצה לקוחות מרוצות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hadas - תמונה
Hadas מבקר מתחיל
אירוע משפחתי
5.0
30/04/15

עשינו אירוע משפחתי היה מושלם הכל מתקתק תודה מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה