נגישות
נגישות

מדיטה - medita ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

37 ביקורות וחוות דעת על מדיטה

יאנה - תמונה
יאנה 2 ביקורות
יחסי אנוש מתחת לכל ביקורת. לא מומלץ.
2.0
29/11/17

אתמול חגגתי לבעלי יום הולדת במסעדת מדיטה. יש לומר שסגרתי את תאריך האירוע כארבעה חודשים מראש. עשיתי תאום ציפיות עם האחמשי״ת, הכל נראה מבטיח. ביום האירוע בתחילה הכל תקתק כמו שצריך, אבל...... האורחים שלי נאלצו להמתין לקינוחים 40 דקות ויותר. לבסוף יצאו כולם למעט קומץ של 6-7 חברים ללא קפה, תה וקינוח. יש לציין שמדובר באירוע ל-70 !!! איש. ממש התביישתי מאורחי. שאלתי את המלצרית והאחמשי״ת מה קורה עם המנה האחרונה, השיבו לי שהקינוחים כבר יוצאים, אך לא הוגש כלום. בתום האירוע פניתי למנהל המסעדה בבקשה להנחה או פיצוי כלשהו, הרי לא קיבלתי את המובטח לי. מנהל המסעדה היה מאוד לא נעים. דיבר אלינו בתוקפנות ולא היה מוכן לשום הנחות או וויתורים. יצאתי עם טעם מר. לא אדרוך יותר במסעדה זו ובוודאי שלא אמליץ עליה לאיש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
04/12/2017
הי יאנה היקרה, בהמשך לתגובתך, כפי שזכור לנו האירוע התנהל ללא דופי כמו שציינת עד לשלב הקינוחים. כידוע לך בין מנה למנה אנו מפנים ועורכים מחדש את השולחנות, כאמור אנו לא מוציאים קינוחים על מנות בשר. בנוסף, את הקינוחים אנו מכינים במקום והכל היה בתיאום מלא מולך, זה שהאורחים בחרו לעזוב כרצונם לא אמור לפגוע בהתנהלות האירוע, מה שגרם השף בחר להגדיל ראש והוציא לכם בתוספת לקינוחים שנבחרו מנות מהירות יותר להגשה. עצוב לנו מאוד שבחרת להתנהל בדרך זו.
linoy - תמונה
linoy 3 ביקורות
שווה כל שקל
4.5
26/06/17

ישבנו שלושה אנשים והזמנו תפריט טעימות, התםריט כלל מנות פתיחה, מנות ראשונות, מנות עקריות ומהות קינוח. המנות היו טובות מאוד, מצולחתות יפה, גודל המנה היה סביר מאוד. השירות של המלצריות ושל... האחמש היה מצויין, התעניינו ואף דאגו שהכל יהיה מתוקתק. הייתי בהרבה מסעדות וזאת אחת המסעדות עם השירות הטוב ביותר שקיבלתי. מבחינת נקיון המסעדה המסעדה הייתה נקייה מאוד רק השירותים היו מלוכלכים ומסריחים. האווירה והמוזיקת רקע במסעדה היו טובים מאוד. שילמנו על אחד 280 שקל כולל טיפ אך היה שווה כל שקל ושקל. אין ספק שאחזור למקום הזה ואז אמליץ עליו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסתר - תמונה
אסתר מבקר מתחיל
מדהימה וטעימה
5.0
28/03/17

ביום שני 27.3.17 חגגנו בר מצווה לבננו היקר והתארכנו במסעדת מדיטה בערך 20 איש. חייבת לציין שמאוד נהנו מהמנות הכל היה בשפע טעים ומעוצב ,מהשירות ויחס של המלצרים,מהעיצוב וניקיון של המסעדה... ואווירה קסומה. הייתי רוצה להודות לטליה על ארגון מושלם ויחס אדיב. תודה ובשמחה נמליץ לאחרים ונשמח להתארך שוב.אסתר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rony - תמונה
Rony 2 ביקורות
על הפנים! מומלץ בחום ללכת למקום אחר!!!!
1.5
22/02/17

אתמול בערב הגענו למדיטה עם זוג נוסף של חברים, בכדי לחגוג לבעלי את יום הולדתו. למנות הראשונות חיכינו מעל עשרים דקות. כעשר דקות לאחר שעשינו את ההזמנה, ניגש אלינו אחד המלצרים ואמר שהיות... שהזמנו 2 המבורגרים ונשאר רק אחד, נצטרך להחליט מי "זוכה" בהמבורגר ומי בוחר מנה אחרת. לאחר קרוב לחצי שעה קיבלנו בשעה טובה את המנות הראשונות שלנו. אכלנו, נהנו, סיימנו ו... חיכינו. אף אחד לא ניגש לשאול אם הכל בסדר, או לפנות לנו את הכלים של המנה הראשונה. אחרי בערך רבע שעה של המתנה ביקשנו מהמלצרית לגשת אלינו. ביקשנו לפנות את הכלים ושאלנו מה קורה עם המנות העיקריות אז היא אמרה ש"חיכתה שנסיים עם המנות הראשונות". כשביקשנו להזמין בקבוק נוסף של שתיה קלה אמרו לנו שאין, נגמר. חיכינו עוד קרוב לחצי שעה עד שקיבלנו את המנות העיקריות, המזעזעות שלנו. שתי מנות של סטייק אנטריקוט, שהוזמנו שתיהן במידת עשייה מדיום-וול, הוגשו כאשר באחת הסטייק שרוף, צמיגי וקשה כמו אבן, כנראה מחומם פעם שניה, ובשניה הבשר אדום, מדמם וחי לחלוטין. מנת ההמבורגר הוגשה בלחמניה שחציה צמיגי וחציה קשה, בלתי אכילה בעליל. כשביקשנו לדבר עם מנהל המקום, אמרה המלצרית כי הוא עסוק וייגש תוך מספר דקות. לאחר מספר דקות ניגשה אלינו המלצרית שנית בנסיון לברר איתנו מה הבעיה. הסברנו הכל. לאחר מכן ניגשה המארחת כשהיא שואלת "איך היא יכולה לתקן לנו את החוויה". לא באמת ידענו איך לענות על זה, היות שהחוויה הייתה לא טובה, מתחילתה ועד לאותו רגע. אז באמצע המשפט היא פשוט הפנתה את הגב ופנתה לשולחן המתלונן הבא. ביקשנו חשבון. שוב חיכינו המון זמן. אבל היי, קיבלנו כפיצוי גלידה עם שבבים של חלבה, אז הכל בסדר, נכון?! לסיכום, טיב האוכל - 0, טיב השירות - 0, היחס של בעל המקום לבעיות - 0

עוד פרטים
הוספת תגובה
Carole - תמונה
Carole 6 ביקורות
לא עוד מסעדה בשרית
4.3
19/12/16

אכלתי במדיטה במוצ"ש האחרון עם החבר שלי. זאת הפעם הראשונה שאכלנו שם, למרות שהמסעדה בסה"כ 3 דקות הליכה ברגל מהדירה שלו! הופתענו לטובה הן מהאוכלוהן מהשירות. בנוסף לטפריט הרגיל, היו מספר... אופציות "מיוחדות" שבאמת היו מנו לא שיגרתיות, כמו לדוגמא פולנטה עם פטריות, אספרגוס, וקוביות קטנות של בשר. אפילו מנת הקינוח שבחרנו הייתה באמת מיוחדת - פרוסות של פירות (תפוחי עץ וכו'), כדורים קטנטנים של סורבה בטעמים שונים, ופירורי עוגיות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tzachi - תמונה
Tzachi מבקר מתחיל
אחת מהמסעדות הטובות חוויה מעולה
5.0
04/11/16

ניסינו את תפריט הטעימות כל מנה שהוגשה הייתה מעולה בשירות מצויין מפנקים חוויה נהדרת חזרנו לטעימות פעם שניה ובקרוב נגיע שוב כל ביקור משאיר טעם של עוד תודה לכם

עוד פרטים
הוספת תגובה
חן  - תמונה
חן 9 ביקורות
טעים וכיף במיוחד!!!
5.0
13/06/16

ביום חמישי אני ובן זוגי בחרנו לבלות במסעדה זו. נהנו לשהות במסעדה, האוכל היה טעים מאוד!!! המנות הגיעו במהירות... והשאירו לנו טעם בלתי נשכח.. זכינו לקבל שירות אדיב ומסור מצוות... המלצרים. המלצרים דאגו לשאול על המנות , האם לטעמנו? המלצרים נתנו תחושה נעימה רגועה וכיפית. אין ספק שנחזור לבלות שם שוב .. מומלץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נטלי - תמונה
נטלי מבקר מתחיל
המון פוזה, המון כסף, שירות גרוע ואוכל בינוני.
1.3
08/03/16

הגענו יחד שבע חברות לחגוג יום הולדת במסעדה. נתחיל מזה שמיד כשהגענו המלצר הגיע והניח מולנו שתי פוקאצ'ות על השולחן. כיוון שלא הזמנו אותן, שאלנו מה הפשר והמלצר השיב שזה על חשבון הבית.... אמרנו תודה והתחלנו לאכול. אחרי מספר דקות, אחרי שאחת הפוקאצ'ות כבר נפרסה, חזר המלצר והתנצל שהתבלבל בשולחן והרים את שתי הצלחות. קורה, כולנו טועים, אבל ברגע שאנשים התחילו לאכול, פשוט מביך ומבייש שהמלצר קיבל החלטה להרים את הפוקאצ'ות מהשולחן ולא לשלוח לשולחן השני אחרות. אחרי חצי שעה הגיעו שתי פוקאצ'ות שהזמנו לראשונות, היו טעימות או שאולי זה היה הרעב. אני אציין שהאווירה במסעדה הייתה המונית ורועשת. אני בחורה צעירה ובכל זאת הרגשתי אי נוחות ולא שמעתי מילה מחברותיי, אז מי שמתכנן להגיע- כדאי שיקח את זה בחשבון. אחרי שעה(!!!!!!!!) הגיעו המנות העיקריות שהיו קטנות וממש לא שוות את מחירן. הטעם היה סביר וממש לא מה שאמורים לצפות ממסעדה שמציגה עצמה כמסעדת שף. בשלב הזה כבר היינו עצבניות במיוחד, גם לשלם הרבה כסף וגם פשוט לא טעים! אבל בגלל שזה יום-הולדת - חייב להזמין מנה אחרונה או שתיים. הזמנו את הגלידה עם החלבה והטחינה (שהיא, כשמה כן היא, שני כדורי גלידה עם קצת טחינה וחלבה ב30 שקלים, כן.) ומה שמכונה וולקנו (שלמיטב הבנתנו מהמלצרית אמור להיות רך במרכז וברגע שחוצים אותו- להשפריץ שוקולד לכל עבר). מה שקיבלנו היה בדיחה. קאפקייק שוקולד עלוב ויבש. אם לא היינו כל כך מיואשות מהשירות- היינו דורשות להחליף את המנה, אבל חבל לבזבז שעה נוספת. לבסוף הגיעה המלצרית ושאלה איך היה - מזעזע. התנצלה שהשף איחר או לא היה וכו'. אותנו זה לא מעניין, אלה היו 850 שקלים שכבר לא יחזרו וגם אנחנו כבר לא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איציק כהן - תמונה
איציק כהן 2 ביקורות
הרמוניה של טעמים
4.8
30/04/15

הופתענו למצוא קרוב לבית מסעדה ברמה בנלאומית עם מגוון טעמים שרק העצימו את החוויה הקולינרית , מבחר מנות מאוד יצירתיות וטעימות להפליא וכל זה בנוסף למקום מעוצב בצורה מקסימה,חמה ומזמינה... ושירות מעולה...תודה לכם המנות שהפילו אותנו הם קרם חצילים,סביח מיוחד וסלט ירוק משודרג. המנה שלקחנו היא טעימות שנתן לנו לטעום ממבחר המנות של הבית...מומלץ :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dan - תמונה
Dan 2 ביקורות
פשוט נהדרת
3.8
01/01/15

ישבנו בקבוצה של 12 איש, ביננו גם צימחוניים. כולם היו מרוצים. אוכל נפלא. טעים ומשביע.

עוד פרטים
הוספת תגובה