נגישות
נגישות

מדיטה - medita ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

37 ביקורות וחוות דעת על מדיטה

ziv - תמונה
ziv 76 ביקורות
נחמד
3.5
06/03/18

ישבנו שלושה אנשים והזמנו תפריט טעימות, התםריט כלל מנות פתיחה, מנות ראשונות, מנות עקריות ומהות קינוח. המנות היו טובות מאוד, מצולחתות יפה, גודל המנה היה סביר מאוד. השירות של המלצריות ושל... האחמש היה מצויין, התעניינו ואף דאגו שהכל יהיה מתוקתק. הייתי בהרבה מסעדות וזאת אחת המסעדות עם השירות הטוב ביותר שקיבלתי. מבחינת נקיון המסעדה המסעדה הייתה נקייה מאוד רק השירותים היו מלוכלכים ומסריחים. האווירה והמוזיקת רקע במסעדה היו טובים מאוד. שילמנו על אחד 280 שקל כולל טיפ אך היה שווה כל שקל ושקל. אין ספק שאחזור למקום הזה ואז אמליץ עליו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי מבקר מתחיל
לא מומלץ
1.0
27/02/18

רעש נוראי וצורם מהקריוקי שפועל במסעדה בחדר ארועים הצמוד. אוכל ברמה בינונית ומטה והמחירים של מסעדת גורמה יוקרתית. מאכזב. יצאנו עם כאבי ראש. לא מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
isra4e3 - תמונה
isra4e3 מבקר מתחיל
היה נורא נחמד , בהחלט נחזור !!
4.5
26/02/18

האוכל היה מדהים, השירות בהחלט היה על רמה , לא היה יקר כל כך יחסית הכול בשפע יש מגוון רחב מאוד של יינות ומנות , מאוד נהננו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפרת - תמונה
אפרת 3 ביקורות
חוויה מדהימה!!
4.8
26/02/18

אתמול בערב התארחנו במסעדת מדיטה והזמנו ארוחת טעימות. היה מדהים!!! יצא אוכל בשפע מעל המצופה, המנות היו טעימות בטירוף! שירות נדיב, אחרי שקיבלנו כל מנה המלצר דאג לראות שאהבנו ואם אנחנו... רוצים תוספת כלשהי. בשורה תחתונה ממליצה מאוד על ארוחת הטעימות ועל המסעדה בפרט!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ad - תמונה
ad מבקר מתחיל
יקר ולא טעים
1.0
22/02/18

מנות מאוד קטנות ויקרות ללא הצדקה אוכל ברמה בינונית מינוס. קינוחים הגיעו בטעם שרוף והשרות גרוע הדבר היחיד שהיה טוב זה שמנות הגיעו יחסית מהר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Idan - תמונה
Idan מבקר מתחיל
לא חוזר לשם
1.8
21/02/18

אוכל בנוני, שירות ברמה נמוכה מאוד. עקב תקלה במערכת המתנו קרוב לשעה, רק אחרי 40 דק' הציעו לנו תה ושאם נמתין עוד יביאו לנו קינוח קטן

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרלן - תמונה
מרלן 2 ביקורות
החוויה היתה גרוע
1.0
07/02/18

הזמנו שולחן במסעדה לכבוד יום נישואים. הגענו וישבנו כדי להזמין. אז נתקלנו בחוסר כבוד מוחלט מצדם של המלצרים. קמנו בלי לאכול. החוויה היתה גרועה ומבישה. חבל שמסעדה יחסית יקרה ושנחשבת... ליוקרתית, לא הצליחה לבחור מלצרים יותר מנומסים. .

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאלה - תמונה
דניאלה מבקר מתחיל
מומלץ בחום
4.8
31/01/18

מסעדה מצויינת. שירות מעולה נדיב ואדיב. דואגים למים על השולחן מלצרים נחמדים הכל נקי ואווירה מהממת. היינו בארוחת טעימות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
04/02/2018
שמחים לראות תגובה כזאת! נשמח לארח אתכם בעתיד!
Matty - תמונה
Matty 2 ביקורות
לא מומלץ ורק בגלל חוסר הנדיבות
3.0
24/01/18

בתאריך 3.1.18 הגעתי עם משפחתי למסעדה בכדי לחגוג יום הולדת לחייל קרבי שיצא במיוחד לאפטר. האווירה והשירות היו בסדר. המנות הגיעו קטנות ולא ראויות למחיר שעליהן שילמנו שהיה גבוה. לדוגמה:... הזמנו סלט ארטישוק ובכן מצאנו לאחר חיפושים נרחבים 2 שמיניות של ארטישוק וכל הסלט היה חסה וגם זה לא בנדיבות אהה והיו שם 2 עגבניות שרי חמודות שנחבאו וגם הן נמצאו לאחר מאמץ. למיותר לציין שלמרות שבהזמנה אמרתי שזה יום הולדת לבחור בן 20 לא נעשה שום אקט חגיגי לכבודו. בקיצור אכזבה לשם לא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
29/01/2018
שלום רב, ראשית צר לי על ההרגשה המאוכזבת. חשוב לי לציין שאין לנו בתפריט סלט ארטישוק אלא סלט חסה עם ארטישוק ולכן יצאו מספר חתיכות כמו שציינת. לגבי חגיגת יום ההולדת, מקווה שציינת את הנושא בפניי המלצר ושייצא זיקוק כבדרך כלל. נשמח לראותכם בשנית, יום טוב מסעדת מדיטה.
SIVAN - תמונה
SIVAN 45 ביקורות
מומלץ, אנמ בוודאי אחזור!
3.8
12/12/17

פעמיים שיצא לי לאכול במדיטה. גם עם חברים חגיגת יומולדת וגם עם משפחה מורחבת(27 אנשים) היה מושלם! האוכל, השירות האוירה וגם המחיר... ממליצה מאוד למי שמחפש מסעדה כשרה!

עוד פרטים
הוספת תגובה