נגישות
נגישות

היקב ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

45 ביקורות וחוות דעת על היקב

נועה - תמונה
נועה מבקר מתחיל
מסעדה כלבבי!נעים,טעים ושרות נהדר
4.3
23/10/17

מסעדה גדולה מרווחת ומאוד נעימה,אוירה טובה,שרות אדיב ומהיר,אוכל טעים ומושקע, מחירים סבירים. נהנו מכל רגע!היהיי לנו לעונג!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Harel - תמונה
Harel מבקר מתחיל
חבל שזה כך מקום עם פוטנציאל אדיר שלא ממומש עקב שרות והיגיינה לקויים
2.5
02/07/17

הייתי הרבה פעמים במסעדה ובזמן האחרון הפסקתי להגיע . ומהניסיון שלי המתנה ארוכה מאד להזמנה ,צריך לבקש כמה פעמים כל דבר האוכל היה סביר עד טעים אבל אותי מה ששבר זה בעיקר ההיגיינה של המקום ,... שולחנו מלוכלכים(אחרי שניקו אותם) כלים וסכום לא נקיים מספיק

עוד פרטים
הוספת תגובה
michalyv - תמונה
michalyv 64 ביקורות
מקום גדול ומרווח עם אוכל טעים
4.0
10/12/16

האוכל היה מאד טעים, והשירות היה מהיר, אבל המלצר לא ידע כל כך להסביר לנו לגבי התפריט. בעלי לא סובל פטריות והמלצר לא ידע להגיד לו אם יש או אין פטריות במנות. כשהוא הגיש את התה והקפה הוא... החזיק את המגש מלא הספלים קרוב מדי לסועדים וכמעט גרם לי להתקף לב. חוץ מזה המקום ממש נחמד, מרווח, ידידותי והאוכל טעים, רק כמה נקודות ביקורת לקחת לשיקולכם כדי לשפר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
maynafka - תמונה
maynafka מבקר מתחיל
אווירה נעימה, מקום נקי, שירות ידידותי ויעיל
4.3
07/12/16

קיימנו אירוע לבני משפחה וחברים ליום נישואינו עם תפריט מוזמן מראש, לשעה 7 בערב. הגענו לקראת השעה היעודה. השולחנות היו מוכנים בתוך שטח מופרד במחיצות משאר המסעדה. האוכל היה מוכן והוגש... כשתנו את האות לאחר שכל האורחים הגיעו. השירות היה ידידותי, מהיר וללא תקלות. האוכל (דגים, מגוון מאכלים חלביים, שלטים, פיצות וצ'יפס לילדים, מיצים וכו') היה טעים וניתן בשפע. התפריט כלל גם בקבוקי יין אדום וטעים (קברנה סוביניון עם פטיט סירה). המקום נקי, נאה ונעים לשבת בו. בסה"כ נהנינו מהמקום ומהחוויה. המחיר ששילמנו - 140 ש"ח למבוגר, 70 ש"ח לילד עד גיל 6, נראה לי סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלוירה - תמונה
אלוירה 2 ביקורות
האוכל טעים - השירות גרוע מאוד!!!
3.0
13/11/16

הייתי חייבת ... מזמן לא נתקלתי במסעדה עם שירות כל כך לקוי!! וחבל... האוכל היה טעים, אבל הרושם הכללי מהמסעדה נותר מר מאוד !!! היינו רק 2 אנשים. כל דבר היינו צריכים לבקש לפחות פעמיים.... המלצרים לא שירותיים בכלל... למנה הראשונה הזמנו מרק בצל , שהיה אמור להגיע עם קרוטונים ופרמזן , אבל לא הגיע משום מה . ביקשנו כמה פעמים מהמלצרים שונים וכאשר סוף סוף הביאו , המרק היה כבר קר !!! כאשר סיימנו את המנה העיקרית , ישבנו מעל חצי שעה !!! רק כדי לזכות שיפנו לנו את הכלים המלוכלכים ( כולל הכלים מהמנה הראשונה שלא פונו גם) ויביאו תפריט קינוחים. אז , מסעדה יקרה ! למרות שהבטחתם ללקוח מהתגובה שלפניי שעניין השירות יטופל - לא קיימתם את ההבטחה !!! לתשומת לבכם !!! תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
15/11/2016
לקוח יקר אנו מתנצלים על חווית השרות הלא נעימה שעברת במסעדה אנו מקווים שהדבר קרה עקב חוסר תשומת לב של המלצר באותו היום מכיוון שכמותו ניהולי אנחנו משתדלים למתן שרות מהנה נשמח אם תחליטו לחזור אלינו לחוויה מתקנת וניתן לפנות לאניס אסף אי פאטריק באופן אישי בתודה צוות ההנהלה
msyael - תמונה
msyael 3 ביקורות
יש פוטנציאל
3.5
12/09/16

מקום נחמד אוכל טעים אך השירות היה גרוע, היינו קבוצה וחלק חיכו המון זמן ואכלו כאשר האחרים סיימו. כל דבר היה צריך לבקש כמה פעמים אפילו שזה דברים בסיסיים. צוות לא אדיב והיתה תחושה שבעל... הבית לא היה במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
13/09/2016
שלום רב שמחנו על הביקורת ובהחלט נפעל כדי לשפר את רמת השרות נשמח לדעת באיזה יום ישבתם במסעדה
רפי - תמונה
רפי מבקר מתחיל
ערב מהנה ביקב
5.0
15/12/15

ב14.12 קיימנו פגישת מחזור ביקב בנתניה. השירות היה מעולה, האוכל טעים,אחראית המשמרת אניס הייתה מקסימה וסבלנית. אני ממליצה בחום על המקום. ומאחלת למסעדה המשך הצלחה. תודה על הכל, מיכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוני וצביה - תמונה
יוני וצביה מבקר מתחיל
מסעדה מצויינת עם שירות מעולה
5.0
23/07/15

אתמול אני ובעלי ההינו במסעדת היקב בנתניה בפעם הראשונה וזאת בהמלצת חברים. איננו הולכים לכל מסעדה אלא אם כן מסעדה זו נמצאת בסטנדרטים גבוהים. ראשית, מקומות הישיבה הינם מול הים שזה כבר פלוס... בפני עצמו. השירות של המלצרים בין המעולים וזאת בניגוד למקומות אחרים שצריך לחכות המון זמן וגם לא מקבלים מה שרוצים. האוכל טרי וטעים מאוד אין לו טעם של תעשייה מרגישים שזה מעשה ידיו של שף מומחה ולא סתם טבח. והניקיון אין מילים הכל מתוקתק. תודה רבה ממליצים בחום מי שהולך פעם אחת בטוח חוזר. משפחת מוניס

עוד פרטים
הוספת תגובה
אני - תמונה
אני 2 ביקורות
מומלץ ביותר!
4.8
31/12/14

הגענו בקבוצה של 15 איש. האוכל, השירות והאווירה (מול הים במקום יפה) היה מצויין. מומלץ ביותר !

עוד פרטים
הוספת תגובה
nadavodi - תמונה
nadavodi 8 ביקורות
יום נישואים ב"יקב" - אכזבה
2.3
15/08/14

חגגנו היום יום נישואים עם המשפחה המורחבת, סה"כ היינו 9 אנשים. כבר מההתחלה הורגש שהשירות של המלצרים אינו אדיב, ואף דיברו אלינו בציניות ("ברור שאביא לכם 2 קנקנים, אני לא עד כדי כך טיפש... להביא ל-9 אנשים קנקן אחד"). נאלצנו לבקש 3-4 פעמים מים, כפות ולחם נוסף עד שאלו הגיעו, לאחר כחצי שעה מאז שביקשנו. לבסוף, חשבנו להמתיק בקינוח. הגלידה הגיעה נמסה לגמרי וגם נמצאה שערה בתוכה. בקיצור, זו לא פעם ראשונה שאנו מבקרים במסעדה הזו ודי התאכזבנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה