נגישות
נגישות

היקב ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

45 ביקורות וחוות דעת על היקב

נתן - תמונה
נתן 11 ביקורות
נחזור לשם
4.8
18/06/19

החלטנו לטייל בנתניה אני ואשתי רשיון לפני כן שמעתי על המסעדה הזאת. כשהגעתי הבנתי שאני לא היחיד. המסעדה הייתה מלאה כשמצד שני העסק מתפקד חלק ומהיר. מיד סידרו שולחן, מיד הגישו תפריטים ולא... חיכינו הרבה זמן בכלל עד שהאוכל הגיע להיפך ביחס ליונס האוכל הגיע ממש מהר והוא היה מעולה המדהים וגם המחיר לא יקר מידי. האווירה מעולה והבנו שנחזור לשם. רק לציין את הקינוח שנקרא טאקי שוקולד ללקק את האצבעות!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Udi - תמונה
Udi מבקר מתחיל
בהחלט נחזור.
4.5
28/12/18

נהננו מאד מארוחת בוקר פרימיום. מבחר טרי ועשיר הכולל שייק פירות תוספות וקינוח. האוכל טרי וטעים והשירות היה מצוין. מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 2 ביקורות
אוכל מצויין,שירות רע
1.3
14/08/18

אני אשתי וילדיי הגענו בכדי לסעוד,לאחר שקראנו ביקורות טובות על המקום,אך בפועל רוב מה שנכתב לא היה,אני אתחיל מהאוכל,האוכל היה מעולה,טעים,וכך גם הקינוח. לגבי השירות כאשר הגענו לא קיבל/ה... אותנו אף,לא הייתה מארחת. אחד/ת(מארח/ת),התיישבנו במקום לאחר שאחד האנשים העובדים במקום התפנה לאמר לנו היכן אפשר. המתנו יותר מעשרים דקות עד שנמאס,פשוט קמתי ולקחתי את התפריטים לבד וחילקתי לאשתי וילדיי,חיכינו עוד עשר דקות ואז הגיעה המלצרית שלקחה מאיתנו את ההזמנות,את ההזמנות קיבלנו בנפרד הילדים קבלו את מבוקשם אחרי עשר דקות של הזמנה ואילו אני ואשתי חיכינו עוד עשרים דקות. בסיום הארוחה ביקשתי ממספר מלצרים להביא לי את החשבון וגם זה לקח זמן,את הכרטיס אני נאלצתי לתת למלצרית שעמדה בעמדת החיובים כי לא היה ייחס. אני אציין שהמסעדה אינה הייתה מלאה כלל,רק המרפסת הייתה בתפוסה חלקית. בקיצור מקום יפה,ממוקם במקום מהמם מול הים,האוכל מעולה אך השירות על הפנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hava - תמונה
Hava מבקר מתחיל
מסעדה מעולה שווה ביקור בשל האוכל,הנוף והיחס של המלצרים
5.0
14/08/18

היינו במפגש ארוחת ערב מהעבודה ונהניתי מאוד. המקום מרווח, הוסיפו שולחן נוסף כדי לשבת בנוחות למרות שהיו מקומות בין לבין החבורה( מעל 30 איש) המנות שבחרנו הגיעו במהירות,יפות וגדולות ואם... התבלבלנו מיד הוסיפו. עשה לי רצון לבוא עוד בהזדמנויות. אינני יודעת מחירים אבל לפי כמות האנשים במסעדה אני משערת שהמחירים סבירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמיר - תמונה
תמיר מבקר מתחיל
מסעדה מצויינת עם שירות אדיב ואוכל נהדר!
4.8
18/07/18

הגענו מספר חברים. הצסעדה הייתה מלאה, השירות היה אדיב וזמין, האוכל יצא במהירות. האוכל היה מעל ומעבר. מסעדה מעט יקרה אבל שווה את הכסף. מקום מאוד מרווח באווירה נעימה! מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיל - תמונה
גיל מבקר מתחיל
מושלם
5.0
28/06/18

מקום מדהים מול הים אוכל מושלם ושירות מהטובים ביותר וזה אחרי ביקורים רבים במקום מנהל המשמרת אנדרי אדיב ונחמד מחירי המנות משתלמים

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיהפ - תמונה
חיהפ 39 ביקורות
שירות מהיר
3.8
01/05/18

אכלנו שם במוצאי יום העצמאות בשעה מאוחרת. המסעדה היתה מלאה ובכל זאת השירות היה מהיר. מצא חן בעיני שאפשר היה להזמין סלט אישי נחמד ב 10שח, במקום סלט גדול. רק דבר אחד צרם לי מאד. ביקשתי... טחינה וגבו על צלוחית טחינה קטנה 6שח. (ידעו אותנו מראש)

עוד פרטים
הוספת תגובה
adva - תמונה
adva מבקר מתחיל
אירוע חתונה מושלם!!
5.0
25/04/18

אנו לקוחות דיי חדשים במסעדת היקב, הוקסמנו בגלל האוכל המדהים והנוף עוצר הנשימה, השירות והמקצועיות של צוות המסעדה. ביום שישי ה13.4.18 החלטנו לערוך את אירוע חתונתנו וממש לא התאכזבנו! משלב... הפגישה הראשונית עם גולן מנהל ושף המסעדה הייתה לנו הרגשה של מקצועיות חסרת פשרות. הייתה גמישות מדהימה בנושא סידור מקומות הישיבה ועריכת החופה, מגוון רחב של אוכל מ-ד-ה-י-ם ופטריק המנהל באותו היום היה מאוד אדיב, מקצועי ומסודר. דאג כל הזמן להיות לידנו ולתת מענה מידי לכל בעיה או בקשה. במסעדה אפשרו לנו לעשות את טקס החתונה באיזור אינטמי עם נוף עוצר נשימה אל הים. הרגשנו בכל רגעי הטקס כי אנחנו באיזה מקום אקזוטי. האוכל הוגש בצורה אסתטית ונקייה. הרגשנו כבר מהטעימה הראשונה כי האוכל טרי ועשוי מחומרי גלם ברמה גבוהה מאוד. ברור לי שהידיים המקצועיות של הטבחים הוסיפו נדבך מרכזי לרמה הגבוהה של המנות שיצאו. כאשר הגענו לשלב הקינוחים כמעט כל האורחים טעמו מכל הקינוחים שהוצעו מרוב שהיו טעימים. ועל המיקום של היקב על הטיילת בנתניה אין בכלל על מה לדבר!! לסיכום, השילוב של מיקום + אנשי צוות מקצועיים ואדיבים + חומרי גלם טריים ואיכותיים זה מה שגרם לאירוע שלנו להיות מדהים ולקבל מחמאות ללא הפסקה. תודה רבה לכל אנשי צוות המסעדה על אירוע בלתי נשכח. תמונות בהמשך... נתראה באירוע הבא 😊

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jenny - תמונה
Jenny מבקר מתחיל
אירוע בריתה המדהימה
5.0
22/04/18

חגגנו ארוע בריתה לנסיכה שלנו. הקטנה במסעדה היקב. היה פשוט מושלם. האוכל טעים מאוד. השירות מאולה. אווירה טובה. הייתי רוצה להודות לפטריק ואסף הבעלים המקום על היחס אישי ושירות מדהים. תודה... ומקווה נהתראה באירועים הבאים .👏😁

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריאל - תמונה
אריאל 3 ביקורות
אוכל , שירות , אווירה מדהימה
5.0
31/10/17

רצינו להודות למסעדת היקב על אירוע מדהים שערכנו אצלהם במסעדה בחדר ה vip היינו כ 50 אורחים לחגוג יום הולדת קיבלנו שירות אדיב ומהיר אוכל ברמה הגבוהה ביותר ונוף שאין שני לו לים התיכון !... ממליצים בחום רב

עוד פרטים
הוספת תגובה