נגישות
נגישות

נאם - nam ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על נאם

shira - תמונה
shira 2 ביקורות
אוכל תאילנדי מדהים!
4.8
21/02/16

הייתי בנאם פעמיים בחודש האחרון (יש לציין שאני גרה במרחק שעה נסיעה מתל אביב ובאתי במיוחד!). בתור חובבת אוכל תאילנדי יצא לי לאכול בהרבה מטבחים אסייתים נהדרים אבל פשוט אין על נאם! המנות... והטעמים פשוט החזירו אותי לתאילנד! טעים מדויק נדיב ולא מאד יקר! השרות מהיר ומקצועי והאוכל פשוט תענוג!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון 42 ביקורות
כייף של מסעדה
4.3
10/11/15

נפגשנו כמה חברות לערב פטפטת ועדכונים חודשי. אחת מאיתנו צמחונית, מייד מצאה מנות מתאימות לה. כל השאר חלקו מנות. אהבנו את ההתחשבות ברמת החריפות, חלק מהמנות ביקשנו לא חריפות והן אכן הגיעו... כאלה. האוכל היה טעים, השרות היה מקסים וקשוב, קצב יציאת המנות היה מעולה ומתוזמן. מומלץ בכל פה, לא לשכוח להזמין מקום מראש!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נדב - תמונה
נדב 38 ביקורות
בסדר
3.0
07/02/15

אכלנו שם אתמול בצהריים. הזמנו שולחן מראש, שמו אותנו במקום יחסית שקט. המסעדה מאוד רועשת, האקוסטיקה שם לא טובה, קשה מאוד לדבר. האוכל בסדר, מלצריות נחמדות שהביאו את האוכל מהר, מנות יפות... ומעניינות, המחירים קצת יקרים. התה התאילנדי בסוף היה מאוד נחמד. לגבי הקינוח, הזמנו טפיוקה, זה לא בדיוק זה, פחות אהבנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana 67 ביקורות
נהננו מאוד!
3.8
06/01/15

המסעדה נמצאת בחלק הצפוני של דיזנגוף ונוחה לחונים בנמל. באנו ב 18:40 בלי תכנונים וציפיות ומבלי להזמין שולחן אבל לקראת 19:30 המסעדה כבר הייתה מלאה לגמרי ולכן מומלץ להזמין מקומות מראש.... אהבתי מאוד את הפאד תאי בתוספת השרימפס שהיו טריים ועשויים במידה הנכונה. גם הבוטנים והלימון תרמו הרבה למנה. נשמח לחזור...

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
כגודל הציפיה גודל האכזבה
3.0
20/08/14

חיכיתי כל כך הרבה זמן להזדמנות ללכת למסעדה הזאת. הביקורות היללו והציגו אותה כאלטרנטיבה למסעדה התאילנדית הכי טובה בתל אביב. מבחינת עיצוב, מאוד פשוט, זו מסעדת פאסט פוד- אבל גם ככה הם... מציגים את עצמי, אוכל רחוב תאילנדי. האווירה היא מאוד לבוא לאכול ללכת. לא מקום לדייט או לארוחת ערב ארוכה. התפריט עצמו די דל. הסלטים כולם אותו דבר- אחד עם שרימפס, אחד עם עוף אחד צמחוני, אבל הבסיס זהה. הזמנו את השריפס. הוספנו גם כנפיים. היה טעים, אבל סטנדרטי. לכנפיים לא היה מספיק רוטב והיינו צרכים להזמין עוד. לעיקריות הזמנות את הדג בציפוי ברוטב חריף ואת המנת רייס נודלס עם ביף וברוקולי. שתי מנות גדולות פשוטות ולא מלהיבות. לא היה טעם שלא טעמנו, ותאמת, הזכירה מנות מוקפץ מרשת מסעדות אסייתית מוכרת אחרת. ממש לא מחדש מרענן או מיוחד. לקינוח הזמנו את הקינוח שוקולד היחידי שהיה. הכי סתמי שיש. יצא מהמקרר ונזרק על הצלחת. עדיף את הפלטת פירות (פשוט נראה לי דבילי להזמין פירות על צלחת במסעדה). המחיר לא יקר. 2 ראשונות 2 עיקריות 2 שתיה וקינוח 250 ש"ח. לא זול, אבל הזמנו גם את המנות הכי יקרות בתפריט. בגדול, זה לא מקום לבוא ולשבת ולהזמין. לרוב, אנשים יבואו, יזמינו את העיקרית שלהם יאכלו וילכו. זה אלטרנטיבה לתושבי השכונה שאין להם מסעדה תאילנדית בשכונה. אין שום סיבה לבוא במיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lena - תמונה
Lena מבקר מתחיל
מקום ושירות מאכזבים
2.3
09/08/14

לא נוהגת לכתוב ביקורות, אבל באמת רוצה לחלוק חוויה מאכזבת. היינו 6, הזמנו מראש מקום בפנים וכשהגענו הושיבו אותנו בחוץ, בשיא החום, שנמתין לשולחן שיתפנה בפנים, אחרי למעלה מחצי שעה הכניסו... אותנו פנימה. סבבה. המנות הגיעו, העיקרית של בעלי נשכחה,והגיעה אחרי כמה וכמה תזכורות, לכמה וכמה מלצרים. הוא קיבל את המנה שלו כשכולם כבר סיימו לאכול. לגבי האוכל- סביר, חלק מהמנות נחמדות אבל שום דבר זכיר. הקינוחים היו נחמדים. השירות- מלצרים לא מתפקדים בעליל. פיצוי על כל הפדיחות שעשו- לא היה. ממש לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tchetch - תמונה
tchetch 3 ביקורות
מדהים!!!!
4.8
04/07/14

היינו אתמול, 6 מבוגרים בסה"כ. בגדול אכלנו את רוב המנות בתפריט, במרכז שולחן, ו-4 סאקה מונעים ממני לציין את שמות המנות הספציפיות. אבל כ-ו-ל-ן בלי יוצא מהכלל נעו בין מאוד טעימות למצוינות.... אחרי כל זה, השארנו 330 ש"ח לזוג, כולל שירות, וזה אחרי שבאמת אכלנו ושתינו המון. הערה בודדת - האקוסטיקה לא מושלמת, לפחות בפנים (אולי בגלל שאנחנו כבר נושקים ל-40...)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי - תמונה
אורי 17 ביקורות
אוכל טוב - חוויה מאכזבת
3.0
22/06/14

היינו ביום רביעי במסעדה לארוחת ערב מוקדמת. הזמנו מקום אבל לא היה עמוס כשנכנסנו או כשיצאנו. המסעדה מפורסמת כתאילנדית במחירים שפויים אבל מהתרשמותנו מדובר במחירים דומים לאלה במסעדות דומות.... סה"כ האוכל היה טוב וטעים. סלט היאם וון סן היה טוב ופיקנטי במידה הנכונה והשרימפס שהזמנו איתו היו טריים וטעימים. מנת הדג פלה פאד פריק פאו היתה טובה עם טעמים תאילנדים מורגשים (רוטב דגים מישהו?) גם אם היתה לא גדולה במיוחד. מנת הגנג קי וואן היתה טובה פרט לפשלה של המטבח ששכחו את אחד הרכיבים המרכזיים וזאת לאחר שעוד וידאו איתנו שאנחנו אוהבים במבו שוט. לאחר שגילו ששכחו את הרכיב לקחו והוסיפו אותו בהקפצה קצרה שהביאה לתוצאה מאכזבת. קינוח המלבי חלב קוקוס עם קרם מנגו היה מדהים ונהנינו מכל ביס! סה"כ כחוויה די התאכזבנו, השירות היה בינוני מטה ובכלל לא נראה שהבעלים הבין שבמסעדה בהרצה צריך לעשות הכל כדי לרצות את הסועדים. הבקשה להחליף את האורז הרגיל בדביק זכתה בתשובה "בעיקרון אפשר אבל הפעם לא, תוכלו להזמין בתוספת תשלום אם תרצו". זאת לאחר התייעצות עם הבעלים. ניקוי השולחן, מיקום המסעדה הלא נעים במיוחד ודברים נוספים גם הם הביאו לאכזבה. אם אתם באזור אז כנראה שתזכו לאוכל טעים אך לא היינו חוזרים במיוחד, יש מקומות טעימים באותה מידה ואף יותר ובמחירים דומים אך עם שירות וחוויה טובים הרבה יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה