נגישות
נגישות

נאם - nam ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על נאם

תמר - תמונה
תמר 31 ביקורות
האסייתית הכי טובה בישראל
3.8
31/12/17

לדעתי זו המסעדה האסייאתית הכי טובה בישראל! כל מנה הייתה טעימה. חומרי גלם טריים. פשוט ללקק את האצבעות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני 19 ביקורות
סך הכל חוויה מוצלחת
4.0
09/04/17

אחח נאם נאם. בהחלט אחת האהובות עלי. אני מאוד אוהבת אוכל אסייאתי מוקפד ותמיד כיף שיש עוד מקום חוץ מהברורים מאליהם בתל אביב. אני נוטה תמיד להזמין את מרק הטום יאם המופלא של נאם אבל הפעם... הלכתי על מנת דג פיקנטית עם בזיליקום תאילנדי וקארי אדום. נזכרתי תוך כדי הזמנה שהזמנתי מנה כזו במסעדה אהובה אחרת ופחות התחברתי אז. אבל הפעם הופתעתי. המנה הייתה מצויינת, מדוייקת, נימוחה בפה ובקיצור.. תענוג. חבריי הזמינו מגוון מנות וסך הכל היו מרוצים. המנה היחידה שנפלה (פעמיים- הזמינו אותה שני אנשים) הייתה הפאד קא פאו שמוגשת עם ביצה עלומה שאמורה להתערבב ולהימרח על כל המנה ולהדביק את הטעמים. הביצה הייתה מבושלת לגמרי והאפקט אבד. ביקשנו עוד ביצה שגם הגיעה מבושלת לחלוטין ורק השלישית הייתה הצלחה (בשלב זה כולם כבר סיימו לאכול כמובן). פשוט היו חוסר דיוקים במנה מכל הבחינות, הבצל היה חתוך גס מדיי והשתלט על הטעמים. וחבל כי זו מנה מאוד מיוחדת ואם מדייקים בעשייתה זה תענוג צרוף. הקוקטיילים היו טובים. סך הכל הייתה חוויה מוצלחת ונאם תמיד תישאר אחת המסעדות האהובות עלי. מקווה שייקחו לתשומת ליבם לשפר את המנה המדוברת כי באמת חבל שמשהו יעיב על האוכל הכל כך מושלם שלהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor 132 ביקורות
מקום נחמד
3.0
06/04/17

שמעתי רבות על מסעדת נאם והאמת שדי התאכזבתי. האוכל היה בסדר ולא יותר, הקינוח של הבננה לוטי טעים מאוד!! אבל גם המנות הראשונות וגם העיקריות שאכלנו היו בסדר ותו לא. השירות סביר לחלוטין וגם... האווירה קצת לוקה בחסר כי המקום קצת צפוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
וורגפט - תמונה
וורגפט 17 ביקורות
יכול היה להיות הרבה יותר טוב.
3.5
06/03/17

הזמנו מקום לשישי בערב. הגענו, ולא היה מקום. חיכינו כמעט חצי שעה עד שיתפנה המקום שהזמנו. לאורך הזמן הזה, המארחות (יש 2) לא היו מסבירות פנים במיוחד: אחת נקטה גישה של "ככה זה אצלנו" והשניה... היתה בלחץ ולא תיקשרה. לא נעים. בנוסף, עמדת המארחות עומדת על הראש של שנים או שלושה שולחנות, ואני בטוח שהמסכנים שאכלו שם לא נהנו בכלל מזה שכל כמה דקות בא מישהו לעמוד מעליהם ולברר מה עם המקום שהוא טרח והזמין מראש. למי ששואל, איך זה יכול להיות שאנשים מזמינים מקום והמקום לא פנוי? התשובה - חמדנות. ב"נאם" החליטו ששעה וחצי-שעתיים זה מספיק זמן לארוחה. מסתבר שזה לא, אבל הם רוצים להכניס כמה שיותר סועדים בערב אחד. מבאס. מה שכן - מרגע שנכנסנו פנימה, השירות היה טוב, האוכל היה טוב, ובסך הכל החוויה היתה נעימה. אחרי שעתיים הגיע מישהו והודיע לנו שהזמן שהם הקצו לנו תם. מבאס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alexandra Sasha - תמונה
Alexandra Sasha 12 ביקורות
מבאסת
2.0
18/09/16

אני אוכלת במסעדה על בסיס קבוע,אתמול לראשונה הזמנתי משלוח(המון זמן חיכיתי שייפתחו המשלוחים),לא נאמר לי שמשלוח עד שעה וחצי, האגרול והפאד סי יו שהזמנתי הגיעו קרים,דביקים וכמעט חסרי... טעם...ובגודל קטן משמעותית(אל לא במחיר)מהמנה שמוגשת במסעדה. מאכזב מאוד לקבל כזה משלוח כהזמנה ראשונה(ואחרונה) בתור לקוח שמאוד אוהב את המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yuval - תמונה
Yuval 2 ביקורות
היה מצויין, מומלץ בחום.
4.5
11/09/16

הגענו אתמול (אני וחבר שלי) לא נשאר מקום להזמין מראש אז פשוט הגענו, המתנו לא הרבה זמן, 10-15 דקות, וישבנו על הבר. היה אחלה שירות, המנות היו טעימות בטירוף כולן! סלט פאפאיה לראשונה, 2... מנות עיקרות שאין סיכוי שאזכור את שמן, אחת צמחונית והשניה דגים, וגם הקינוח בננה לוטי המדהים! לא זול אבל גם לא יקר מדי, שילמנו 160 לסועד אבל כשכל אחד אכל מנה ראשונה, עיקרית, קוקטייל וחלקנו קינוח. נהננו מכל ביס. בהחלט נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal - תמונה
Gal מבקר מתחיל
לא אחזור לשם
1.0
20/08/16

ההזמנה הגיעה לאחר שעתיים וחצי למרות ההתחייבות לשעה וחצי (ומאמצי טלפונים מול המסעדה). האוכל לא היה טרי ולא טעים. כאשר התקשרנו לבדוק מה עם המנות הם טענו שייתקשרו מייד ונקבל פיצוי אך לא... עשו כך. לא אחזור לשם. לא מומלץ! גל

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית - תמונה
רונית 5 ביקורות
כגודל הציפייה, כך גודל האכזבה...
1.8
14/07/16

כגודל הציפיה, כך גודל האכזבה! 1. נתחיל בזה שלמרות שהם "לא מתחייבים להושיב בפנים", חזרתי והדגשתי פעמיים שאנחנו מגיעים במיוחד מרחוק ומבקשים בכל לשון של בקשה לשבת במזגן ולא בלחות הנוראית... של יולי ברחוב! למרות שהבטיחו להשתדל.... כמובן שתקעו אותנו בחוץ, בלחות, גיהנום!!! כמובן שאחרי שחיפשנו חניה במשך שעה, נשארנו... 2. האוכל: נתחי חזיר קריספי למנה ראשונה הרגישו כמו מסטיק, אמרנו.... אז אמרנו.... אגרול עוף, סתמי. פאד תאי בקר, אנמי, תפל בלי טעמים. פאד סי יו עם עוף, היה מצויין. הלחות, הצפיפות והסיגריות (הסועדים מעשנים ליד השולחן....), גרמו לנו לברוח ולא לנסות קינוחים. לסיכום, לא שווה את הנסיעה לתל אביב, את אתגר החנייה הלא פשוט ואת החום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
מסעדה פשוטה וטעימה בטירוף
4.3
23/03/16

סעדנו 2 בצהריים היה מעולה!!! זו מסעדה תאילנדית אמיתית ומעולה גם מידת העשייה של האורז והנודלס. גם הרטבים מדויקים וטעמים מיוחדים.. הכל היה מעולה גם הקארי חלב קוקוס . גם פאד תאי. גם... טפוקה.... מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
מושלם!!
4.8
20/03/16

הגענו בשעת צהריים בשבת בלי להזמין מקום, כמובן שהייתה רשימת המתנה אבל לא נוראית. המתנו ב20 דקות והיה שווה כל רגע. ישבנו על הבר שהוא מאוד נח, הברמן המליץ על המנות המיוחדות ובהצלחה מרובה.... לראשונה חלקנו בסלט פאפייה ירוקה שהיה טעים, פיקנטי ומעניין. גולת הכותרת הייתה מנת דג מוסר פריך ברוטב קארי אדום שהייתה מושלמת!!!. וכמובן שניסינו את המרגריטה אננס שהייתה ליווי מושלם. השירות היה מהיר ואדיב אווירה מאוד מעימה השירותים נקיים להפליא והסבון של "סבון של פעם - וניל פטצ'ולי" ללא ספק שובה (ממליצה לחשוב איך ניתן לסגור את הדלתות טוב יותר, זה קצת בעייתי) בוודאות נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה