נגישות
נגישות

שבתאי פיצה ובירה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

29 ביקורות וחוות דעת על שבתאי פיצה ובירה

גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
נעים וטוב
4.0
04/10/18

מהאנשים שהזמנתי למסעדה היה נעים . אווירה טובה, רגוע ונחמד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sophie - תמונה
sophie 3 ביקורות
הטעם סביר והמחיר יקר. מאכזב.
2.3
08/09/18

הגעתי עם בני ובתי המתבגרים, אוהבי פיצה. כבר בהזמנה המלצרית המליצה שנזמין גם מנות ראשונות, כדי שיהיה מה לנשנש עד שהפיצה תהיה מוכנה. המנות הראשונות הגיעו בערך דקה לפני הפיצה. מיותר (מה גם... שצלוחית אדממה עולה 28 ש"ח!!) הפיצות עצמן היו סבירות, עם טעם לואי של שום שנשאר אחר כך שעות. 62 ש"ח לפיצה אישית. המלצרית שהביאה בקבוק מים לא הביאה כוסות. הדבר היחיד שנהנינו ממנו היתה המוזיקה. יצאנו מארוחה בינונית ביותר עם חשבון של 300 ש"ח. לפיצה. פשוט הזוי. אכזבה גדולה. לכאן כבר לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
נחזור שוב
3.3
22/01/18

השירות היה טוב ומסביר פנים בסך הכל. היו מעט עיכובים בשל עומס של יום שישי אך חוץ מזה היה טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מומלץ בחום
4.5
22/01/18

מקום מקסים עם צוות מצויין ואדיב,אווירה נעימה מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלית - תמונה
גלית מבקר מתחיל
אוכל טוב שירות נעים מוסיקה טובה
4.8
19/12/17

אווירה משפחתית, מלצריות בגובה העיניים עם חיוך ושמחה, אוכל טעים ומנות נדיבות. מחיר סביר פלוס (מנת סלמון בתנור הכי טעימה והכי זולה באזור).

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
יקר ולא משביע.
2.0
14/10/16

שוב הגעתי עם הילדים לשבתאי ושוב יצאנו רעבים ועם ארנק מצומק. הפיצה טעימה אך הבצק דקיק וממש לא משביע ויקררררר. כך גם הבירות יקרות יחסית, הפסטה שהילד הזמין הייתה בנאלית לחלוטין והשניצל... שהגדול הזמין ממש לא השביע. יצאנו רעבים עם כיס מצומק ונדרשנו למקצה שיפורים במקום אחר. חבל כי הפיצה טעימה , והמנות סהכ בסדר אבל למה מנות כל כך קטנות ויקרות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
30/10/2016
לקוח יקר, אנחנו בשבתאי עושים את מיטב יכולתנו על מנת להעניק חוויה טעימה ונעימה ללקוחותינו לכן צר לנו לשמוע שיצאת רעב ודע שאנו לוקחים לתשומת ליבנו כל הערה. עובי הבצק הוא סגנון הפיצה שלנו אותו לקוחותינו אוהבים, גדלי המגשים שלנו הם גדולים מהמקובל, קוטר הפיצה הגדולה הוא 50 ס"מ. תמחור המנות הוא נמוך בהתחשב בחומרי הגלם האיכותיים שאנו משתמשים בהם. מנת השניצל הביתי שלנו מורכבת מחזה עוף במשקל 220 גרם. במידה והזמנת מנה שאינה לטעמך תמיד תוכל לפנות למנהל המשמרת בסניף והוא ישמח להחליפה למנה אחרת לשביעות רצונך.
Shachar - תמונה
Shachar 2 ביקורות
חוויה מאוד מאכזבת, ירידה דרסטית מכל הבחינות.
1.8
04/10/16

הזמנתי שולחן מראש לארוחת צהריים אך למרות שהזמנתי שולחן נאלצתי לחכות להיכנס כ-20 דקות (מוגזם ביותר אפילו אם לא הייתי מזמינה מראש) בזמן שאנשים שלא הזמינו נכנסו. כשסוף סוף התיישבנו במקומנו... וקיבלנו תפריט גילינו להפתעתנו שלמרות שרשום באתר שיש עסקיות צהריים- אין והתפריט המוצג באתר הוא לא אותו תפריט שקיבלנו. המנה הראשונה שהזמנו (רצועות שניצל וצ׳יפס) היו בסדר אף כי לקח קצת יותר מידי זמן. הפיצה הוגשה לנו לשולחן ממש כמה דקות אחרי המנה הראשונה ולכן התקררה עד שסיימנו. הפיצה ירדה מאוד ברמה שלה, זכרתי אותה באמת הרבה יותר טעימה. בקיצור- לשם אנחנו יודעים כבר לא לחזור. אין תמורה מלאה לכסף, שירות על הפנים, אוכל לא טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
06/10/2016
לקוח יקר, צר לנו מאוד על זמני ההמתנה הארוכים מהרגיל עקב החגים. ייתכן ולקוחות שלא הזמינו מקום נכנסו לפניכם עקב מספר מצומצם יותר של משתתפים, למשל זוג. באתר שלנו רשום בבירור שעסקיות הצהריים תקפות בימי חול ראשון - חמישי בין 12:00-16:30. http://shabtaipizza.co.il/%D7%A2%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%AA/ לא רשמת הרבה פרטים כאן ולכן עלינו לנחש שהגעת בשבת או בחג ולכן לא היו עסקיות. התפריט שמוצג באתר הוא זהה לחלוטין לתפריט המוגש לשולחן, במידה ויש לנו טעות נשמח לדעת עליה ולתקן. צר לנו לשמוע שלא היה לכם טעים, דעו שאם הייתם פונים למנהל המשמרת באותו הרגע הוא היה מטפל מיד ודואג שתצאו מרוצים. נשמח לראותכם שוב אצלנו לחוויה מתקנת, נעימה וטעימה. חג שמח ושנה טובה!
Victor - תמונה
Victor מבקר מתחיל
ממליץ לנסות, ובטוח תחזרו
4.8
17/06/16

אכלנו כבר כמה פעמים במסעדה. תמיד טעים והשירות מעולה. בעיניי, הפיצה הכי טעימה שאפשר למצוא בארץ. טיפה יקר, אבל יש תמורה מעולה למחיר. מתאים גם לארוחה משפחתית עם ילדים וגם לארוחה ובירה עם... החבר'ה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
שירות איטי איטי
2.0
25/11/15

מרוב שהשירות אטי שכחו להביא לנו את נס הקפה שהזמנו, כל דבר לוקח זמן ממושך עד שמגיע, אפילו לבירות חיכינו מעל ל20 דקות. כמויות קטנות מאוד, שירות איטי מחיר הזוי וגבוה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
27/11/2015
לקוח יקר, מצטערים על חוסר הנוחות, אנו מנסים תמיד ללמוד ולהשתפר ולכן דעתך חשובה לנו מאוד. על מנת שנוכל ליישם זאת נשמח לקבל ממך יותר פרטים על המקרה. אם תוכל לפנות אלינו בתיבת הודעה אישית בפייסבוק עם פירוט נוכל לטפל ביעילות ולהציע לך חוויה חמה וטעימה כמו שאנו רוצים לתת ללקוחותינו תמיד. בברכת שבת שלום, משפחת השבתאי.
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
בסדר
3.0
16/10/15

הייתי עם הילדים, האוכל טעים וסדר, המחירים למרות שלכאורה נראים סבירים יקרים, מזמינים קינוח או בירה והכל מזנק, לוקח זמו רב רב רב עד שמגיעות המנות, ולא כולם מקבלים באותו הזמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה