נגישות
נגישות

שבתאי פיצה ובירה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

29 ביקורות וחוות דעת על שבתאי פיצה ובירה

sivan - תמונה
sivan מבקר מתחיל
מאוכזבת!
2.5
20/09/15

אתמול (שבת) אני וחברה הלכנו לסעוד שבתאי בהמלצת חברים. כשנכנסנו היה נחמד, ראינו תפריט, על השולחנות היו מאכלים כמו פיצות שנראו ממש טוב וגם גודל המנות היה סביר מאוד. הזמנתי פסטה בולונז עם... ירקות ב55 ש"ח. המנה הגיעה מהר מאוד,צלחת מאוד גדולה ועמוקה אבל כשהמצלצרית הניחה את הצלחת על השולחן חברתי הסתכלה עליי ואני עליה וחייכנו חיוך נבוך. קיבלתי דוגמית! היתה פסטה,כמות קטנה מאוד בצלחת עם אולי כף של בולונז. היה טעים אבל בטוח לשם לא אחזור, אני אוכלת המון במסעדות ובשביל המחיר שדרשו על המנה היה צריך לגבות כ20 ש"ח, ולא 55 ש"ח גודל של מנת פתיחה ולא יותר מזה. מאוכזבת כבר אמרתי?

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
24/09/2015
לקוחה יקרה, צר לנו מאוד לשמוע על חווייתך אצלנו, אנו סמוכים ובטוחים שאם היית מפנה את תלונתך בו במקום למנהל המשמרת היו שמחים לשפר לך את המנה או להחליף אותה וכמובן לדאוג שתצאי מאיתנו שבעה ושמחה. נשמח מאוד להזמין אותך אלינו לחוויה מתקנת אם תוכלי בבקשה להשאיר פרטי התקשרות כאן או בפייסבוק שלנו שנוכל ליצור איתך קשר, שנה טובה וחג שמח!
Funky Man - תמונה
Funky Man 2 ביקורות
בינוני מאוד
2.8
12/06/15

תודעת שירות נמוכה מאוד - הגענו שלושה חברים באמצע שבוע בשעות הערב המוקדמות (19:00). המסעדה הייתה יחסית ריקה וחצי מהמקומות היו שמורים. כשרצינו להחליף מקום ישיבה בתחילת הערב, המלצרית אמרה... לנו לקום וללכת למארחת (!) שהייתה אדישה מאוד. הפיצות טובות, עם זאת - יקרות מאוד. דברים בסיסיים כמו מאנצ'יס לצד הבירה או אבקת פרמז'ן לפיצה עולים כסף. הקרפצ'ו היה מזעזע, פאייה פירות ים הייתה מוצלחת. האווירה במקום צעירה ודי תוססת יחסית לאיזור תעשייה בקיסריה. מבחר הבירות מעולה. שורה תחתונה - אם אתם ממש בעניין של פיצה ובירה, אז זה יכול להיות בילוי סביר. מסעדה זה לא. ממליץ ל"שבתאי" להפסיק עם החובבנות, להעסיק צוות מלצרים מקצועי יותר ולהוריד את כמות הטבחים (10 טבחים שמורידים צ'ייסרים בכל חצי דקה נראים פשוט מגוחכים).

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
21/06/2015
שלום וברכה, צר לנו מאוד לשמוע שהאוכל לא היה לטעמך ואנו בטוחים שאם היית פונה לאחראי משמרת היו עושים את מרב המאמצים שתצא שבע ושמח. אנו מקבלים ביקורת בשמחה ועובדים תמיד על מנת לשפר את השירות, האוכל והחוויה אצלנו. חומרי הגלם שאנו עובדים אתם נבחרים בקפידה ובאיכות מאוד גבוהה ואנו מגישים פרמז'ן אמיתי ולא אבקה. תוספת שכזו על הפיצה מתומחרת בתפריט וכמו שאין אפשרות לקבל פפרוני בצד ללא עלות גם אין אפשרות לקבל פרמז'ן ללא עלות. נשמח מאוד אם תגיעו שוב לחוויה מתקנת, המשך יום נעים, משפחת שבתאי קיסריה.
סמי וסוסו - תמונה
סמי וסוסו מבקר מתחיל
אכזבה גדולה
2.3
11/10/14

כנראה שדפי ואני לא היינו באותה מסעדה. שירות גרוע, לא הגיעו המנות כפי שהזמנו, הסכום והצלחות הונחו במרכז השולחן ולא טרחו אפילו לערוך ולסיום שכחו את מנת הקינוח שהזמנו. סלט חלומי עלוב... והגבינה אף טוגנה ביתר מידה.הפיצה סבירה, למזלנו את הבירה לא הכינו במסעדה :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
חוה - תמונה
חוה 9 ביקורות
מעולה.
4.3
08/09/14

מסעדה מצויינת, שירות מצוין עם חיוכים. מידי פעם אוכלים שם מהתפריט העיסקי. בסה"כ שווה ביותר, אם רוצים לאכול סלט בעיסקית- העסק כבר נהיה יקר יותר, אבל בשביל פיצות- מעולה. והפיצות מצוינות.... מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה