נגישות
נגישות

TYO - TYO ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

20 ביקורות וחוות דעת על TYO

Aviv - תמונה
Aviv 46 ביקורות
נותן לה 7.5
3.8
27/09/15

בכניסה למסעדה המסעדה מציעה שירותי ולה כמו באירופה - לוקחים לך את מפתחות הרכב ואין צורך לדאוג למקום חניה (בתשלום כמובן). המסעדה עצמה מעוצבת והמראה הכללי יפהפה. נעים, כיף, חווייתי.... והאוכל? הזמנו את מגש הסושי הכי גדול שראיתי אי פעם והמחיר היה בהתאם - 600 ש״ח. הקינוח היה אלוהי למרות שהכיל עדשים שחורות. נהנתי מאוד סה״כ, אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Carmit - תמונה
Carmit מבקר מתחיל
מאכזב ביותר!!!!!
1.8
11/08/15

זאת הפעם הראשונה בחיי שאני כותבת ביקורת שלילית על משהו.. אך במקרה הזה.. : הרי הסיטואציה : הזמנו מקומות לשעה עשר וחצי על הבר. קצת הקדמנו אז אמרו לנו לחכות. כשהגיע השעה להיכנס ביקשו... מאיתנו להמתין. המתנו עוד עשרים דקות. כבר 11 בלילה. כעבור עשרים דקות שאלנו מה קורה , אמרו שמתנצלים ונצטרך לחכות עוד. כעבור ארבעים דקות בשעה טובה נכנסנו. המקומות שהזמנו על הבר לא חיכו לנו ובמקומם קיבלנו שולחן פינתי דחוק וקטן שכאילו אינו חלק מהמסעדה. כשאמרנו (והבינו שטעו) שהזמנו מקומות לבר הם דוב התנצלו. אמרו שיעבירו אותנו לבר בעוד רבע שעה. כעבור עשרים דקות של המתנה בהן ניסינו לפחות לקבל בקבוק מים ואף מלצר לא עבר , שאלנו שוב מה קורה והם שוב התנצלו... כאן, ב11:40 בלילה, עף לנו הפתיל... ניגשתי למנהלת ואמרתי לה שבכזה חוסר מקצועיות משווע לא נתקלתי מעולם במיוחד כשמדובר במקום שמציב את עצמו בכזה רף. לא באתי בשביל לקבל אלף התנצלויות, בשביל זה יש את הכותל ואת ההוא דם למעלה, תודה. במקום זה תביאו לפחות כוס מים, חם! תצפרו באיזה כוסית של משקה , תנו איזה משהו לנשנש בינתיים שנירגע, אנשים רעבים אחרי יותר משעה של המתנה... היא נשארה חסרת מילים ובצדק .

עוד פרטים
הוספת תגובה
maya - תמונה
maya 16 ביקורות
וואו איזה טעיםםםםם
4.0
12/07/15

היינו אתמול שמונה חברים בפעם הראשונה במסעדה בהמלצה של חבר. השירות היה מקצועי ואקסלוסיבי, האוכל היה טרי, מיוחד, מושלם וטעיםםםםם. ללא ספק אחד מהטובים שאכלתי. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex - תמונה
Alex מבקר מתחיל
לא טוב בכלל
2.0
02/01/15

הגענו לכאן ביום שישי חורפי ורגוע, עם ציפיות גבוהות מאד. כבר מהרגע הראשון, בו הצוות המארח קיבל את פנינו, היתה תחושה מוזרה. לאחר פתיחת דלת מתכת כבדה נחשף חלל בעל תאורה לא מאוזנת ואקוסטיקה... בעייתית. עיצוב מוגזם וכבד - הכי רחוק שאפשר ממינימליזם יפני מתבקש. מפה העניינים רק הלכו והתדרדרו. מנה ראשונה מיקרוסקופית שעלתה 70 ש"ח כללה דג טונה נא בעל מרקם קימחי. הטעם היה לא טרי, וקיבלנו את הרושם שהמנה הוכנה הרבה זמן מראש. לאחר מכן הזמנו מבחר סוגי סושי שהיו בינוניים ומטה ותומחרו באופן פתטי. האלמנט הכי טוב של הארוחה היה בירת הוגרדן מהחבית. מעבר לזה - מקום חובבני ביותר המגיש אוכל מאד-לא-יפני, באווירה ים תיכונית, עיצוב חסר טעם, שירות לא מקצועי, אווירה כללית של בלגן ישראלי טיפוסי ותמורה נמוכה מאד לכסף. פשוט לא מומלץ. ניתן להשיג בתל אביב חוויות קולינריות באיכות גבוהה בהרבה עבור המחיר המבוקש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
AD - תמונה
AD 4 ביקורות
מעניין...
4.0
30/09/14

הגענו לראשונה, המקום מעוצב יפה, בר מושקע. הושיבו אותנו ליד ארון יינות למרות שהיה מקום רב (בהמשך נאלצנו לקום פעמיים כי ביקשו להוציא משם יין). התפריט מגוון בדגש על סושי ופירות ים. הזמנו... פיצה טונה ומנת דרגון. מנות מעולות וטעימות מאוד. המשכנו לסושי בשר סרטנים,היה מעניין אבל בהחלט חסר אפקט הוואו..סושי עם תמצית לימון, טעים מאוד, מוגש בקפידה,טעמים מנוגדים מעניינים. והזמנו שני קונוסים קוקטייל פירות ים...תענוג. לקינוח לקחנו קציפת תה שהמליצה לנו המלצרית,מוגש עם שטוייזל,גלידה ופטל טרי. בהחלט הקינוח הטעים ביותר שאכלתי בארץ!!! הקינוח השני של גלידה ושוקולד לבן...כדאי לוותר. שתייה גדולה ובלי אלכוהול..שילמנו 440 לא כולל טיפ.השירות מעולה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Gal
Gal
30/10/2016
אני בדיוק מחפש מסעדה יפנית/אסייתית לחגוג אירוע אבל לאחר כול הביקורות השליליות הללו אני חושש להזמין שולחן במקום הזה לצערי. מבעס... ממש בא לי!