נגישות
נגישות

רוז'נסקי ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

205 ביקורות וחוות דעת על רוז'נסקי

Daniela - תמונה
Daniela 2 ביקורות
3.7
02/12/10

חיפשתי מקום לאירוע שיתאים גם לחברה הצעירים וגם למשפחה הבוגרת. מצאתי את הרזנסקי. התקבלתי בחיוך רחב וחם עם רצון ענק לשרת ולפנק ולהגשים את כל גחמותי. המקום היה מושקע בטוב טעם המשולב בשיק... וסטייל אמיתי. האוכל היה מעולה ומגוון ולא נחסך באיכותו הגבוהה וכולם היו מקצועים ומקסימים. אני הפולניה הכי גדולה שיש ואני אומרת לכם כי האירוע שאורגן לי היה פשוט מושלם! (והמחיר היה מפתיע וכח כל מה שקיבלנו).התאהבנו תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/11/10

תודה לצוות הנפלא של הרוזנסקי שפינקו אותנו לאורך כל הערב היפה והקסום מומלץ מאוד לעשות שם את האירוע שלכם , היה פשוט נפלא שרות מדהים , ממש לבלות מכל רגע ( :

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
19/11/10

ב 17.11.2010 ערכנו שמואל ואני מסיבה למשפחה וחברים כדי לציין 25 שנות נשואים. האירוע היה חלום שהתגשם . החל מהיחס החם של הצוות המנהל ועד מנהלת האירוע ואחרון המלצרים . האוכל המוקפד המושקע... והטעים צריך להריע לשף . האווירה החמה וההרגשה הביתית עשו את הארוע למושלם.טיפ קטן - כיוון שלא כל השולחנות צופים לסמך בו מקרינים קליפים מומלץ להציב עוד מסך כדי שכולם יוכלו לצפות ממקומם.שנזכה רק לשמחות ,תודה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/11/10

חגגנו בת מצווה ב 16.11 - האירוע היה מושלם. האדיבות והסיוע בארגון האירוע והתפריט, עריכת השולחנות, היחס המקצועי של המלצרים, האוכל הקסום, האווירה והמלצרים המוכשרים תרמו לאירוע בלתי נשכח... ולהרבה מחמאות באירוע ולאחריו. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/11/10

ברצוני להודות לכל הצוות המדהים: החל מההנהלה, אשר,בני, ריקי, אורית צוות המלצרים המזמרים ובראשם ליטל ודורון המדהים, צוות המטבח וכל מי ששכחתי. המחמאות לא מפסיקות לזרום: על האוכל המדהים, על... הנדיבות האינסופית לשולחנות, על היחס של המלצרים, על המקום והאווירה. אין לי מספיק מילים להודות לכל אחד באופן אישי. במהלך קדם האירוע, ולאחריו נתתם לנו הרגשה של משפחה הפקתם אירוע מדהים!!! ברמה גבוהה, איכותית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/11/10

בתאריך 09/11/10 ערכנו מסיבת בת מצווה. אווירה מדהימה שרות מעולה, מוזיקה מעולה ( הדי ג'יי ממש הרגיש את האורחים) כולל דורון רוקח. האוכל היה ברמת מסעדת גורמה ולא הפסקנו לקבל מחמאות... מהאורחים . בקיצור אם אמא שלי היתה מרוצה ( וזה בד"כ לא קורה ) זה אומר הכל. תודה לצוות המקצועי ותודה מיוחדת לאשר שליווה אותנו בכל הארגון וידע גם לפנק אותנו בכל מיני הפתעות נוספות מעבר לתפריט שהזמנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמואל - תמונה
שמואל 2 ביקורות
4.7
14/11/10

מסיבת הבר מצווה לסננו גל הייתה מעולה, אווירה שמחה, מוסיקה מדהימה ואוכל טעים ובשפע ממליצים בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
בני - תמונה
בני 11 ביקורות
4.7
11/11/10

חגגנו בר-מצווה לאיתמר במוצ"ש . האירוע היה מדהים ללא ספק, אבל יותר מכל אני מבקשת לציין את הסבלנות והסובלנות של אורית, בני וכל שאר הצוות שידעו לקבל את כל ההערות שלי, ליישם ולתקן וכמובן... הכל ברוח טובה ובאדיבות מעוררת התפעלות. הביקורים הרבים שלי לפני האירוע התקבלו תמיד בברכה, גם אם לפעמים הייתי מעיקה... האורחים שלי התפעלו מהמקום ולא הפסיקו לשבח את האוכל, השירות והאווירה שהיו מעל למצופה. ישר כח!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
10/11/10

מסעדה של אשכנזים וזה אומר הכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
זאב - תמונה
זאב 5 ביקורות
4.7
01/11/10

בתאריך 26-10-2010 ערכנו ארוע בת מצווה ברוז'נסקי, האוכל מאד טעים ובשפע. צוות המקום מאד מקצועי, האווירה מאד מהנה.רציתי לתת ציון מעולה לרוז'נסקי, המשיכו כך. כל האורחים היו מלאי התפעלות... מהארוע והם אמרו שהם עוד לא ראו ארוע כזה נהדר.יישר כח.זאב טלמור

עוד פרטים
הוספת תגובה