נגישות
נגישות

רוז'נסקי ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

205 ביקורות וחוות דעת על רוז'נסקי

 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
05/09/11

חגגנו במוצ"ש בר מצווה. לא בגלל היותנו בעלי השמחה, אלא מתוך אובייקטיביות ייתרה המבוססת על פידבקים שקיבלנו מאורחינו היקרים: האירוע הופק במקצוענות, המנות מוקפדות ומפנקות, כל פרט בצלחת הונח... כמעשה ידי אמן, כל אורח קיבל יחס אישי ושירות לבבי, ה- DJ הרקיד כהלכה ומופע המלצרים האיכותי השאיר רושם של הופעה פרטית. כל החבילה הזו הביאה את אורחינו להעביר את המסר הבא: תודה, תודה, תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
19/08/11

למשפחת רוזנסקי לאורית אשר לצוות הנפלא ובמיוחד ללימור המהמהמת , אין מילים בפי לתאר לכם את השבחים והמחמאות שהאנשים והמקום קיבלו , האווירה החמה המקום היפה והאסטטי , הצוות הנפלא מנהלת... האירועים המדהימה, האוכל הטעים והערוך בטוב טעם כמו שנאמר צוות לעניין... אנשים לא מפסיקים להתקשר ולשבח וזה ממש משמח אותנו. אנו משפחת נגרי מראשון לציון מבקשים להודות לכם מקרב לב על הצלחת ארוע הבת מצווה של נועה לכל המתלבטים אנו ממליצים בחום, לא תצטערו ... נשפגש בשמחות באהבה ובהערכה משפחת נגרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/07/11

ביום שלישי 12.7.2011 חגגנו לבננו גיא בר מצווה ברוז'נסקי. התקשורת עם הצוות המקסים היתה מהתחלה בנועם ובחיוכים. אני ממליצה לכם להיות רגועים האנשים האלה הם מקצוענים אמיתיים. גם אם נראה לכם... שהפגישות מהירות ולא ממצות- היו סמוכים ובטוחים שאת העבודה הם יודעים. אנחנו - איתם זרמנו והכי חשוב - עליהם סמכנו - ולא לא לא התאכזבנו. היה מדהים, האורחים שלנו לא הפסיקו לשבח את האוכל, את השירות, את המלצרים הנהדרים, את האויירה במקום. נפרדנו מהצוות המקסים בנשיקות ובחיבוקים. לכו איתם הם יודעים מה הם עושים. המחיר שווה שווה את מה שמקבלים ואף מעבר. אנחנו נעזרנו באולפן של ליטל בבת ים- מקצועי, נעים ומחיר סביר ביותר. צוות רוז'נסקי המקסימים - אין עליכם - יישר כוח - משפחת יפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/04/11

ברצוננו להביע את הערכתנו לכם צוות רוזנסקי המקסימים!!!! שמחנו ונהנו לחגוג עימכם בפעם השניה, והופתענו שוב לקבלת יחס אישי חם ואוהב. האוכל והשרות היו מעבר לציפיות. האורחים לא מפסיקים להחמיא... על הארוע המקסים שהיה. ממליצים בחום :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
ישראל - תמונה
ישראל מבקר מתחיל
4.3
06/04/11

ערכנו ארוע בת מצוה לרויטל ביתנו היה מהמם השירות היה מעולה, המלצרים שרו מדהים קיבלנו פידבקים מעולים מהאורחים שהופתעו מאוד מהמקום ומהשירות. בעלי המקום עשו הכל כדי שנצא מרוצים והעיקר רויטל... נהנתה מאד מאד, תודה רבה לכל צוות המקום. ממליצים בחם משפחת אברמוביץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/04/11

למשפחת רוז'ינסקי! (אני בכוונה כותבת משפחת רוז'נסקי כי נתתם לנו להרגיש כמו משפחה) המון תודה על הארוע המקסים והמרגש של אתמול. נהננו מאוד !!! הכל היה מעל ומעבר לציפיות שלנו: האוכל היה... מדהים (קיבלנו המון פידבקים מהאורחים שלנו) האוירה שמחה קלילה וכיפית. העיצוב מהמם. כל הצוות שלכם מקצועי אדיב ומפנק. כולכם נתתם לנו הרגשה הכי טובה שאפשר. והכי חשוב מבחינתנו: שחר שלנו היתה מאושרת עד הגג :-) תודהההההה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
30/03/11

התארחנו במקום בבת מצווה משפחתית השבוע. המקום מעוצב בצורה מקסימה וישנה אוירה חמה. האוכל זו חגיגה שקשה לתאר אותה, לכו לטעום. המלצרים זמרים: עדיף לצביקה הדר לצלם כוכב נולד ברוזנסקי זה הרבה... יותר מוצלח. דורון רוקח, מורן מזור, וצמד המנהלות ליטל ולימור פששששש............... ישר כוח על הכל. פשוט היה לנו ערב מקסים ותודה מיוחדת למלצרית המקסימה ששירתה אותנו,נופר..

עוד פרטים
הוספת תגובה
משפחת בוסתנאי - תמונה
משפחת בוסתנאי 2 ביקורות
4.3
16/03/11

ב-9.3 חגגנו בר מצווה לבננו אבישי. האוכל מדהים, השירות עשר, אווירה קסומה ומיהנה, אירוע חם עם זמרים מהממים ומורן מזור הפשוט מעלפתתת שהייתה אחראית על כל האירוע ושרה מדהים, מופעי הצוות... קסומים. כל התגובות למחרת היו חיוביות וכולם שיבחו את המקום. תודה לאשר, למורן ולכל הצוות המהמם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/03/11

אתמול היה לי אצלכם אירוע (בר מצווה) היה מדהייייייייייייים !!! באמת שכל האורחים אמרו שהיה מדהים השירות פצצה זמרים טובים מקום יפה פשוט מושלם אין מילים !!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/03/11

ערכנו בת מצווה לנוי ב-5/3/11 מוצ"ש-היה מדהים!! לא הפסקנו לקבל מחמאות על המקום, על האווירה, עלהשירות ועל האוכל. נהננו מאד מאד, גם לזוהרים שהבאנו לחלק לאורחים ידעתם בדיוק איך להגיש... אותם-רעיון מצוין. כל היחס והשירות של המנהלים מרגע ההתעניינות ועד רגע התשלום היה נעים אדיב ומוקפד! מקצוענים אמיתיים. ומלאי סבלנות. חוויה נהדרת ומומלצת בחום. גם צוות המלצרים/יות שנתנו שירות מכל הלב ושרו ונתנו הופעות מדהימות

עוד פרטים
הוספת תגובה