נגישות
נגישות

רוז'נסקי ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

205 ביקורות וחוות דעת על רוז'נסקי

שושי - תמונה
שושי 5 ביקורות
4.3
28/10/10

בתאריך 25/10/10 חגגנו מסיבת חתונה והיה מדהים, כל הכבוד על המקצועיות, השירות והסבלנות. האורחים החמיאו במהלך כל הערב.שווה ממליצים בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לימור - תמונה
לימור מבקר מתחיל
4.7
21/10/10

ב16/10/10 חגגנו לבני בר מצווה, הארוע הייה מושלם! אני מבקשת להעביר תודות חמות לכל צוות רוז'נסקי: לאשר לריקי לאורית לבני ללימור לדורון לתקליטן לטבחים ולכל צוות המלצרים. האוכל היה גן עדן,... השרות היה מעולה, המקום עוצב לתפארת, האווירה הייתה חמה ומרגשת. רוז'נסקי יזכר לטובה בקרבנו, ובקרב כל אורחינו שלא הפסיקו לומר עד כמה נהנו ועד כמה הכל היה כל-כך מושלם!! תודה ענקית ממשפחת סולומון

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאה - תמונה
ליאה 2 ביקורות
4.7
09/10/10

בתאריך 8.10.2010 חגגנו לבננו בר מצווה ברוז'נסקי בשישי צהריים. הארוע היה יוצא מן הכלל, כל האורחים רק שבחו את האוכל הטעים ברמה של מסעדת שף, צורת ההגשה היפה, האווירה הנעימה במקום, המקום... היפה,ועוד.. אנו רוצים להודות לכל הצוות הנפלא על הארוע המוצלח. לסיכום אנו ממליצים בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
08/10/10

ב- 03.10.10 חגגנו בת מצווה לבתנו רותם, הארוע היה הצלחה בלתי רגילה, האוכל היה מעולה (לא מזכיר אולם ארועים) ברמה של מסעדת שף , הוגש בשפע במקצועיות ןבחן של המלצרים המזמרים, כל אחד מהם... כשרון, הם עשו את האוירה מתאימה לכלל האורחים ונתנו לנו הרגשה שהנאתנו חשובה להם, בעלי המקום מקצועיים , אדיבים וענו על כל גחמה שלנו, היה תענוג, הילדה היתה מאושרת, אנו ממליצים בחום לכולם , גשו ותווכחו, אין כמו מראה עיניים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בני - תמונה
בני 11 ביקורות
4.3
28/09/10

אמש התארחנו בבת המצווה של שי, היינו מוקסמים מצורת ההגשת האוכל (הסלמון אומנות )ומהשפע שהוגש מאחל לקוראים ולצוות רוזנסקי שנה טוב ופוריה .(מגיע לכם) נהיננו מאוד מאוד תודה תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
בני - תמונה
בני 11 ביקורות
4.3
23/09/10

רבותי הנכבדים הוזמנו לערב טעימות (שהוזמנו לערב עוד לא היזמנו אירוע) הביאו לנו ולכל האורחים ארוחת ערב מלאה כולל שתייה חריפה (גם לאלה שהזמינו כבר אירוע). היו גם זמרים ורקדניות של... רוזנסקי אנחנו סגרנו בת מצווה באותו ערב לנובמבר המקום מדהים. לא מבין איך משתלם להם לעשות ערב כזה (לא דואג להם בקושי יש להם תאריכים ) מקווה שגם אצלינו יהיה ככה תודה רבה ויטלי

עוד פרטים
הוספת תגובה
rikiklm - תמונה
rikiklm 5 ביקורות
4.3
13/09/10

לפני כשבוע ,חגגנו לאחיינים שלנו התאומים המקסימים מאור והילה את חגיגות המצווה. המקום היה מעוצב בצורה מדהימה.ומיוחדת צוות המלצרים רקדו, שרו והלהיבו את הקהל שממש לא רצה ללכת הביתה.האוכל... היה טעים להפליא והמלצרים היו מקסימים ואדיבים במיוחד.קיבלנו באמת "תמורה לאגרה". ביחס למקומות אחרים ,העלות לא הייתה בשמים וקיבלנו מעל ומעבר.. המקום מומלץ בחום והמינוס העיקרי - שאי אפשר להזמין יותר אנשים..

עוד פרטים
הוספת תגובה
בני - תמונה
בני 11 ביקורות
4.3
18/08/10

חגגנו בר מצווה לבננו רועי ב-14/8. לא ניתן לתאר במילים את התגובות של האורחים שלנו בכניסה לאירוע, במהלכו ובסופו - עד היום עדיין מתקשרים האורחים ופשוט לא מפסיקים לדבר על המקום, האוכל... המדהים שהיה, המלצרים ששרו ונתנו את כל כולם האווירה ודי ג'יי זיו. אתם פשוט מדהימים ומי שמתלבט אם שם לערוך את האירוע או במקום אחר - לא לחשוב פעמיים !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/08/10

תודה מאוחרת. חגגננו בת מצווה לבתנו אורטל. אני פשוט חייבת לציין את רמת השירות מרגע שהגענו לברר עלויות, תאריכים הוגשה לנו (כולל לבעלי ולילדה ארוחת ערב מלאה). סוג של שיטת מכירה שלא נראת... במחוזותינו. לאחר שסגרנו על החוזה ועד גמר האירוע כל צוות ההנהלה כולל הפקידה בבוקר ריקי שהיא פשוט כדור הרגעה מהלך ועד ללימור מנהלת האירוע היו קשובים לכל בקשה. בשמנו ובשם כל אורחינו תודה תודה וישר כוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
13/08/10

היינו בארוע ביום שישי 13/8 בצהרים המוסיקה היתה בעוצמה בלתי נסבלת שלא היה ניתן לנהל שיחה. לבקשתי להוריד את עוצמת הקול ענתה לי מנהלת הארוע שלא ניתן להוריד את הווליום משום שהזמרים לא יוכלו... לשמוע את עצמם. מטרת האולם בין היתר לדאוג שהאורחים יהיו מרוצים מהמקום ולא שהזמרים יוכלו לשמוע את עצמם. אורח שישב לידי אמר לי שלפני מספר חודשים הוא היה במקום ויצא באמצע הארוע בגלל הרעש הבלתי נסבל של המוסיקה.

עוד פרטים
הוספת תגובה