אני לקוחה כבר הרבה זמן של המקום ותמיד הייתי מרוצה אבל החוויה האחרונה הייתה נוראית ביותר.
הגעתי למקום על מנת להזמין ולקחת אוכל הביתה.
העובד בדלפק קיבל את פני אמר לי שלום והתחיל לשאול... אותי מה אני מעוניינת להזמין.
התחלתי להגיד איזה סוג פסטה אני רוצה ואיזה רוטב (אמרתי שמנת בטטה בערך 6 פעמים - נגיע לזה) ,והוא? התחיל להסתבך עם הקופה התחיל להגיד שהוא עובד חדש והתחיל כל שנייה להתנצל ובינתיים? העובדת השנייה יושבת בחוץ ומעשנת עם חברים ומתחילים להגיע עוד ועוד אנשים לדלפק. הוא קרא לה והיא נכנסה מיד לדלפק ( מבלי לשטוף ידיים לאחר הסיגריה) והתחילה לעזור. בינתיים, הוא סיים איתי את ההזמנה והתחיל לקחת הזמנה ממשפחה שהגיעה, בזמן שהם בוחרים את המנות הוא חותך להן את הפיצות שהם בחרו ואין משהו שהם בחרו שהוא לא נגע בו בידיים חשופות למה לא להשתמש בכפפות למה לא להשתמש במלקיים או מרית? הדבר ממש זעזע אותי.
אני חושבת שדבר ראשון שמקבלים עובד חדש לעבוד במסעדה זה ללמד אותו על הגיינה ועבודה נכונה לפני שמלמדים אותו על קופה.
לאחר מכן שסוף סוף קיבלתי את הדברים שלי, הלכתי הביתה מזועזעת ממה שראיתי שקורה בדלפק.
פתחתי את השקיות והכינו לי במקום השמנת בטטה שביקשתי 6 פעמים שמנת פטריות, צר לי אבל בטייקאוואי אין מקום לטעויות אני עכשיו הלכתי הביתה אין סיכוי שאני אחזור אלייכם ולהחליף את המתנה, ולקוח שמגיע הביתה ומתאכזב זה הדבר הכי גרוע שיכול להיות.
מעבר לזה, התפריט מאוד עשיר, והאוכל טעים מאוד - מקווה שיתייחסו לחוות הדעת הזאת ברצינות ויעשו כמה שינויים בהתנהלות שלהם.