נגישות
נגישות

החברים ירושלים ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

55 ביקורות וחוות דעת על החברים ירושלים

מוטי - תמונה
מוטי 2 ביקורות
מקום מעולה ונחזור שוב.
5.0
14/02/16

רעייתי ואני סעדנו ארוחת ערב. רק מילים טובות. אוכל מעולה וטרי ובשפע. מלצרים אדיבים וחייכנים. האוכל הגיע בזריזות. רק מילים טובות. מקום אסטטי וכמובן שנחזור שוב. מקווים שתשמרו על הרמה... הגבוהה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ec - תמונה
ec 15 ביקורות
בסדר
3.5
29/01/15

אמצע השבוע, שעת צהריים, המקום מתחיל להתמלא בכל עובדי משרדי הממשלה, הלחץ על המלצריות ניכר אבל עומדות לא רע בעומס. שיפודי פרגית וקבב היו טובים, שווארמה פרגיות יבשה - לא ממליצה למרות... שהומלצה ע"י המלצרית. עדיף שיפוד פרגית - יותר טעים ועסיסי. ארוחה עיסקית עולה כ 49 ₪ , אבל, אם רוצים סלטים אז זה כבר עוד 20 ₪ לסועד - קצת יקר בהתחשב בעובדה שזה כמעט מחצית מעלות ארוחה עיסקית והסלטים (אומנם במלא מחדש) מוגשים בצלוחיות זעירות ובאמת לא היו משהו. סה"כ, כמסעדת פועלים אקספרס, האוכל בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Kobi - תמונה
Kobi מבקר מתחיל
מפגש משפחתי
4.5
10/01/15

הגענו למסעדה בעקבות המלצות מחבר שאכל ומאוד נהנה, אני אישית הזמנתי ספיישל החודש פרים ריב 400 גרם שהיה מאוד מאוד טעים, חבר שלי הזמין פואקצה שווארמה וגם היה מאוד טוב. השירות היה מאוד טוב,... האוכל היה מעולה, באמת רמה אחת מעל המסעדות האחרות באזור שלנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
חוויתי - תמונה
חוויתי מבקר מתחיל
לא כל כך אקספרס
1.8
25/12/14

הגענו אתמול ביחד עם הילדים בשעה 21:00. לא היה תור לפנינו- אך לאוכל לקח כ40 ד' לצאת (בהזמנה של פיתות ולאפות ולא בישיבה). השווארמה היתה יבשה והפיתות מאוד קטנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה מבקר מתחיל
לפה אני בטוח חוזר
5.0
02/12/14

מסעדת ציפורה אקספרס מקבלת מבחינתי ציון לשבח, על השירות,על מיגוון המנות וטעם האוכל. היינו במסעדה משפחתי ואני במסגרת חגיגת יום נישואין.מנהל המסעדה וציוותו קיבלונו בסבר פנים יפות ונתנה... מענה ויחס לכל פנייה ואך הקטנה ביותר.והאוכל, טעים מגוון והגשת המנות מהירה. ראויה לציון מנת הספיישל -פוקצ'ה עליה שווארמה עם בצל מטוגן טחינה ומעט עמבה,מנה מצויינת ויצירתית. ממליץ בחום על המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal - תמונה
Michal מבקר מתחיל
מומלץ ביותר
4.8
27/10/14

אל המסעדה הגענו במקרה בעת ביקור בירושלים וזו הייתה חוויה. המקום נקי ומזמין עם אוירה נעימה וצעירה, ניכר לעין שמוחזק ביד רמה. מעבר ליופי הטעם פשוט וואו הסלטים כל אחד בפני עצמו טעים וטרי... הלאפות החמות אשר מגיעות אל השולחן היישר מהטאבון וכמובן הבשרים אשר מוקפדים ברמת העשייה דבר אשר לא טרויאלי למסעדת בשרים וחייבת לציין שהקבב שאכלתי שם לא טעמתי קבב כזה בשום מקום, מומלץ ביותר!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Raz - תמונה
Raz 2 ביקורות
יום הולדת 18
5.0
23/10/14

הגענו למסעדה ביום שלישי האחרון היה מעט עמוס, אבל מיד התייחסו אלינו, השירות היה אדיב מאוד ואוכל היה מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yair - תמונה
Yair מבקר מתחיל
אוכל מצויין ושירות VIP
4.8
23/10/14

יחס מושלם מהמלצרית, ממש הרגשנו VIP דאגה ושאלה (ולא עברה את הרף המציק) מרגישים שהכל טרי ורענן (נסו את הלאפות שנאפות במקום), המקום מקסים, עיצוב מודרני ומוקפד, צורת הגשת הבשר מצויינת... (אנחנו אכלנו צלעות ושיפוד פרגית) הבשר עשוי טוב ובשורה התחתונה ניכר שלמישהו במטבח איכפת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal - תמונה
Gal מבקר מתחיל
יום הולדת לאימוש
4.8
22/10/14

היום ה22/10 ישבנו במסעדת ציפורה בסינמה סיטי ירושלים השירות והאוירה שהעניקו לנו היה מדהים בהרבה ממקומות אחרים שביקרתי רציתי להגיד להם תודה על העריכה ותשומת הלב שהגישו לנו כאילו היינו... היחידים במקום ואין מה לדבר על הטעם של האוכל הוא שבר שיאים מבחינתי בקיצור ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noam - תמונה
Noam מבקר מתחיל
יום הולדת 20
5.0
22/10/14

היינו בשבוע שעבר במסעדת ציפורה בירושלים,20 חברה,נהננו מאוד לשבת במסעדה השירות היה נפלא ומפנק האוכל ברמה מאוד גבוהה והאווירה חמימה וביתית ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה