נגישות
נגישות

החברים ירושלים ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

55 ביקורות וחוות דעת על החברים ירושלים

גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
ציפורה
4.0
22/01/18

מסעדה טובה בסך הכול . שירות לא רע

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
שירות עם חיוך.
4.5
22/01/18

חוויה מדהימה כיף לחזור כל פעם שוב ושוב לאוכל הטעים לשירות הנפלא והאדיב מנות ללא קמצנות בשפע ועם שירות וחיוך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יריב - תמונה
יריב מבקר מתחיל
זוועה!
1.0
06/12/17

לא מומלץ! ישבנו שם על מנת לחגוג יום הולדת לבני. המחירים לא זולים בכלל ולא נותנים את התמורה. האוכל שהוגש היה קר ולא טעים. כשהתלוננו למלצר הוא אמר "אין לי מה לעשות, אני יכול לחמם במיקרו".... לא מומלץ בכלל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
איילת - תמונה
איילת 23 ביקורות
ממליצה.
4.8
16/11/17

מומלץ אם אתם רעבים :) הזמנו 2 שיפודים לכל סועד. מקבלים את השיפודים עם תוספת. הזמנו גם פלטת סלטים וסלט ירוק. שבענו והותרנו. היה טעים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלי - תמונה
רחלי 175 ביקורות
ביקור בשיפודי ציפורה הירושלמית
5.0
24/10/17

היינו בירושלים והחלטנו ללכת לאכול צהרים עם בתנו הירושלמית. הפעם בחרנו בשיפודי ציפורה בסינמה סיטי. המארחת הושיבה אותנו בשולחן לארבעה, כך שהיה לנו מרווח. הזמנו את העסקיות צהרים שלהם. כבד... עוף עם פירה שהיה מאוד טעים, הכבד נצלה כראוי. בתי הזמינה קבבונים בתוספת תפו"א אפויים. קיבלנו גם 3 סלטים ללא תוספת במחיר. יש אפשרות גם לקבל מגוון גדול יותר של סלטים תמורת 20 ש"ח לסועד. בכניסה למסעדה יש "דליים" עם סלטים וצלחות למילוי עצמי. המנות הוגשו עם פיתה עירקית חמה ואפויה היטב. כמובן שקיבלנו בקבוק מים קרים. היה נחמד ונחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון  - תמונה
שרון מבקר מתחיל
כדאי לוותר. הם טועים ואתה משלם.
1.8
29/06/17

שירות מאכזב מאוד. בעלי בא במיוחד לסינמה סיטי לקנות עבורנו ארוחת ערב. כשהגיע לבית והתיישבנו לאכול גילינו שהם טעו בתוספת של המנה שלי. כשהתקשרתי לבקש להזדכות על החלק היחסי במנה נאמר לי כי... עליי לשוב לסינמה סיטי על מנת לקבל את התוספת הנכונה. הסברתי שהדבר אינו אפשרי. והתשובה היתה שבבוא היום כשאהיה יום אחד בסינמה סיטי אכנס אליהם ואקבל תוספת. בוודאות הטעות שלהם אז חבל מאוד שעל הטעות שלהם גם שילמנו מחיר יקר מאוד ולא הוגן וגם א קיבלנו מה שרצינו. ברור שבפעם הבאה כשנהיה בסינמה סיטי לא נכנס לשם. יש שם מספיק מסעדות איכותיות וטעימות שגם מכבדות את הלקוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
היה יכול להיות יותר נחמד
4.0
25/06/17

הגעתי לציפורה על מנת לקנות לבני מנת שוארמה, המנות משום מה קטנו, הלאפה היתה מאוד צמיגית כמו גומי, ולא נלעסה, בני פירק את כל הלאפה ואכל את הפנים בלבד. יש לציין שהשוארמה היתה טובה. כנ"ל גם... התוספות. חבל שהיה צריך לפרק את כל האוכל רק לשוארמה שירות טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
lio - תמונה
lio 57 ביקורות
אוכל טעים, שווה את המחיר (ע"ע פלטת סלטים), שירות מהיר וטוב.
3.3
20/06/17

אז ככה...את ציפורה אני מכיר עוד מהמקור. החלטנו לצאת לאכול ולנסות את הזכיין - השירות היה טוב, המנות הגיעו די מהר במיוחד לאור העובדה שהזמנו כבד עוף על מצע פירה ו"פרנה אש" - בשר טחון חריף... בתוך פרנה - אמת שהיה טעים. אבלללללל וזה אבל גדול - אני רציתי פלטת סלטים בתוספת של 20 ש"ח (והם שווים את זה) וחברי לא היה מעוניין - מתברר שהם מכריחים/מחייבים גם את בן הזוג לקחת פלטת סלטים למרות שהוא לא מעוניין ו/או לא יכול למרות שהערנו בנושא - התשובה הייתה כי זה מקובל וככה זה- תשובה סתמית שלא מקובלת. לסיכום: האוכל היה טעים, שירות נחמד(כנראה הבינו שהם הולכים לקבל ביקורת-זה בסדר הם קיבלו טיפ נדיב) אבל חבל כי פעם הבאה(אם תהיה) לא אזמין פלטת סלטים רק בגלל החיוב הלא הגיוני-נתראה במסעדה הבאה(:

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zehava Benyamin - תמונה
Zehava Benyamin מבקר מתחיל
גרועה
1.0
21/03/17

באנו למקום בשעת צהריים , לאחר זמן ניגש מלצר צעיר . המארחת ניגשה ושאלה מה קרה ושתטפל . אפילו לא הגישו מים . חמוצים הוגשו .בסהכ המתנו לארוחה 40 דקות באמצע יום עבודה . הסטייק הגיע עשוי... מאוד-מה שלא ביקשתי . התוספת נערכה בזלזול . לאחר שקיבלנו לבסוף את ההזמנה . שממש לא נעמ לחיכנו הסתלקנו עם טעם רע מאוד של אי שביעות רצון . הא . המארחת ניגשה ושאלה האם נרצה קפה או מנה אחרונה . כמובן שלא . אני ממהרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חן  - תמונה
חן 9 ביקורות
טעים וממולץ!
5.0
31/07/16

ביום ראשון שעבר אני וחבר שלי יצאנו לאכול בציפורה בשעות הערב הזמנו כרובית מטוגנת, מנה טעימה מאודד!!!! חומוס עם פטריות ובשר חבל על הזמן!! המבחר של הסלטים גדול, כיף לאכול הכל טרי... וטעים הבשרים הגיעו במידת עשייה מעולה!!\ היה מושלם...אין כמו ללכת לסרט ולעצור לארוחה בציפורה

עוד פרטים
הוספת תגובה