נגישות
נגישות

300 גרם ביקורות וחוות דעת - עמוד 61

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

629 ביקורות וחוות דעת על 300 גרם

beltazar - תמונה
beltazar מבקר מתחיל
לא אכלנו בה כי נענינו בגסות
1.0
09/06/13

היינו בצפון ויציל לנו להזמין מקום, נענינו בגסות ובחוסר סבלנות שאין מקום! זה בסדר שאין מקום- זה לא בסדר לא להיות אדיבים! לא ניסינו שוב ולא ננסה

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת מבקר מתחיל
רמה אחת מעל כולם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5.0
08/06/13

ביקרתי במסעדה לאור הפתעה שעשה לי בעלי ליום הולדת לפני שנה ומאז אני לא מוכנה לוותר על ארוחות במסעדה הזאת בשביל אף מסעדת בשרים באזור. האנטריקוט שלהם הוא הכי טוב שיש !!! מומלץ בחום, בתאבון... .

עוד פרטים
הוספת תגובה
mickimac - תמונה
mickimac מבקר מתחיל
חוויה
4.8
04/06/13

היינו 2 זוגות שבעי מסעדות בארוחת טעימות. כבר בדרך היפה במושב בצת, נכנסנו לאווירה הטובה, שלא הכזיבה גם במסעדה. המקום מואר ונקי, מפות נקיות וכלים מיוחדים. המלצרית אדיבה וקשובה לכל בקשה... ותמיד עם חיוך. כמה מטבלים טובים לחימום הגרון והמנות הראשונות הגיעו. מבחר מתאבנים טריים ומיוחדים. אפילו קמצוץ הכוסברה היה במקום ובמידה סבילה. המנות העיקריות התחילו בקבבונים קטנים ומטריפים. בשר מצוין. והכל על מצע של טחינה עדינה. צלחות נוספות הגיעו ובהם פרגיות נימוחות ולידם גבעת פירה בטטה מצוין והשוס הגדול: מלון עם רוטב צ'ימצ'ורי. המצאת השף! משהו משהו! המנה הנוספת היתה סינטה טובה. הכל היה במידות הנכונות, היין היה טוב והיתה לנו חוויה מצוינת. ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lital - תמונה
Lital מבקר מתחיל
שווה כל גרוש!
5.0
03/06/13

ביקרתי השבוע במסעדת 300 גרם שבמושב בצת ביחד עם משפחתי, היינו קבוצה של 10 אנשים, כולנו יצאנו פעורי פה מהאוכל, מהשירות המצוין והמעל ומעבר, מהאדיבות, מהאווירה. הטאפאסים מעולים!! במיוחד... המלון עם הצ'ילי מתוק! המנות הראשונות חלומיות והעיקריות אף יותר! המחירים מאוד אטרקטיביים לכל כיס, שווה לבקר! איתי ויאיר בעלי המקום ללא ספק עושים את העבודה שלהם כמו שהם יודעים! ממליצה בחום רב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
עסקית מוצלחת
4.0
01/06/13

היינו 4 לעסקית. לחמניות הבית עם צלוחיות פסטו, טפנד, ממרח עגבניות מיובשות טעימים. 4 מנות ראשונות הוגשו לשולחן עגבניות מעושנות ברוטב מלפפון, חציל בטחינה עם שמן זית ופטרוזיליה פלפל... מעושן ברוטב סויה נענע קרפצ'יו סלק ברוטב תפוחים. מלון ברוטב צימיצורי חריף מעט. כולן טעימות. לעיקריות לקחנו סטייק סינטה, אסאדו מי שאכלו את הסטייקים ואת האסאדו נהנו מאד זה שהזמין המבורגר נהנה קצת פחות. תוספות: סלט מעניין של שעועית ירוקה עם כרוב אדום ועוד ירקות מתובל בסומסום-נחמד בהחלט. תפוחי האדמה האפויים לא היו מוצלחים. בעל המקום הבטיח לקחת לתשומת לב. מה שהוגדר כסופלה שוקולד לא עונה להגדרה סופלה אולי עוגת שוקולד חמה לידו בצלחת גלידה הסובלת ממחלת היותה פרווה וגבעת קצפת סבירה. שטרודל אוכמניות היה יותר טוב. המקום נעים ומסביר פנים. אין ספק שקיבלנו תמורה מלאה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Joel - תמונה
Joel מבקר מתחיל
שווה כל גרם ושווה כל גרוש
5.0
31/05/13

אכלנו שם השבוע - עסקית צהריים לשניים. המחיר היה סביר ביותר. הבשר הוכן בצורה טובה ביותר(אני מאחד מארבעת טרצות הבשר) רך ועשוי בדיוק במידה שביקשנו. המנות הראשות היו מאוד מיוחדות ומאוד לא... סטנדרטיות. במיוחד לציין את המנה שפיצצה לי את כל הפה וחוש הטעם - פרוסות מילון צהוב ומתוק ברוטב צילי חריף ועם כוסברה. איזה תענוג. קינחנו בקפה ופאי אוכמניות עם גלידה וקצפת. פשוט נהדר. שרות נעים ומכניס. אחזור שוב - בטוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jenyia - תמונה
Jenyia מבקר מתחיל
המלצה על מסעדה מעולה!!!!
5.0
29/05/13

רצינו להמליץ על מסעדת ב 300 גרם במושב בצת, בעלי ואני הגענו לחגוג יום נישואים, ופגשנו פה את בעל המסעדה שהוא בחור מקסים , השירות היה מדהים ומעולה, וכמובן האוכל מאוד טעים מאוד איכותי !!!... המקצועיות היא מאוד גבוהה, אנחנו יצאנו מאוד מרוצים וממליצים בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירון - תמונה
ירון מבקר מתחיל
מומלץ!
4.8
29/05/13

היינו שם בדרך לצימר, לא יכולנו לבקש פתיחה מוצלחת מזו לחופשה! אוכל מצויין, אווירה כפרית ונעימה ושירות לבבי מעל ומעבר. אין ספק שנגיע שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יואב - תמונה
יואב 2 ביקורות
הפתעה בבצת
4.8
23/05/13

באנו אחרי טיול מפרך בצפון, מצאנו מקום נעים ויפה שקיבל אותנו בלבביות. האוכל היה מעולה. ארוחה עסקית שכללה לחם ומטבלים, ומבחר מנות ראשונות מעניינות ומגוונות, מנה עיקרים מצויינת, קינוח... ושתייה. בקיצור, מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגיתו'ש  - תמונה
חגיתו'ש 101 ביקורות
מקום מקסים בניהול מקצועי ואדיב במיוחד!
4.8
22/05/13

הגענו שני זוגות עם ילד ותינוק בששי בצהריים וממש נהנינו גם ממנות פתיחה נפלאות, גם ממנות עיקריות מדהימות וגם מקינוחים שווים. המלצריות חייכניות ואדיבות. בעל המקום אדם מקסים, חם ואיכפתי. יש... חצר שאפשר לשבת בה ולתת לילדים להתרוצץ, אפילו פינות אינטימיות מוצלות שנשים מיניקות יכולות ליהנות מרגע שקט עם עצמן והבייבי. כדאי מאוד להגיע ולהיווכח בעצמכם. אני אישית התלהבתי מכל מנות הפתיחה והראשונות וממש התענגתי על שיפודי הקצבים שהזמנתי למנה עיקרית. הקינוחים הכי מומלצים לדעתי הם שטרודל אוכמניות וסופלה שוקולד. כל הקינוחים מגיעים עם כמות נדיבה של גלידה וקצפת. כן! לפעמים חלומות מתגשמים... :)

עוד פרטים
הוספת תגובה