נגישות
נגישות

300 גרם ביקורות וחוות דעת - עמוד 60

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

629 ביקורות וחוות דעת על 300 גרם

Hedva - תמונה
Hedva מבקר מתחיל
מקום חבל על הזמן
4.8
21/06/13

אי שם בגליל המערבי חוויתי יחד עם חבריי לקבוצה מבי"ס עמל שרונים חחוויה קולינרית אמיתית , באווירה ניוחה ופסטורלית - מנות ראשונות אנינות טעם מוליכות אותך בעדנה אל מנות הבשר העשויות היטב... ומאיכות מעולה , עם שרות מכל הלב של הבנות החמודות והמנומסות שלא מפסיקות לפנק ולפטם. יאיר ואיתי מנצחים על המלאכה ,אדיבים , מקסימים ומלאי מוטיבציה ואמונה ביזמות שלהם יישר כח חברים עלו והצליחו ואתם המטיילים בואו בהמונכם למקום המדהים הזה - אתם לא תפסיקו להינות יאללה - בתיאבון מכל הלב - אמנון - קבוצת עמל שרונים הוד - השרון

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמואל - תמונה
שמואל מבקר מתחיל
מסעדה מעולה!!!
5.0
20/06/13

במסגרת טיול סוף שנה של מורים מבית ספר עמל שרונים, אכלנו את ארוחת הסיום במסעדת בצת המעולה. האוכל היה מצוין וניתן בשפע והשירות היה מעל ומעבר!!! אני בטוח אחזור עם המשפחה בביקורי הקרוב... בצפון... מומלץ מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני - תמונה
דני מבקר מתחיל
מסעדה מצויינת
5.0
20/06/13

כל מי שמתארח בגליל המערבי- רוצו להתפנק במסעדה המעולה 300 גרם. המנות טעימות ונדיבות, האווירה נעימה ומוזיקה מצויינת, השירות מקצועי. כיף לראות יזמות קולינרית צעירה ואיכותית. הבשר כשר... למהדרין! מומלץ מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amir - תמונה
Amir מבקר מתחיל
תודה על ארוחה טעימה, רומנטית ונהדרת
5.0
16/06/13

לאיתי ויאיר- כיף לראות זוג בחורים שאפתניים שמקימים הכל במו ידיהם- ישר כוח על האוכל הטעים,ובמיוחד "סלט טטו, האנטריקוט במידה הנכונה,והקינוח המדהים!!! האווירה המושלמת והיחס הנפלא!! ישר... כוח!!!! ענבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת ושגיב - תמונה
ענת ושגיב מבקר מתחיל
חוויה קולינרית
5.0
16/06/13

בתאריך 7.5 חגגתי את יום נישואיי עם 10 מבני משפחתי. כולנו נהנו מהאווירה הפסטורלית, והאווירה הכפרית השוררת במקום. אני ובני משפחתי בחרנו לקחת את הארוחת הדגל שהציעה המלצרית המקסימה ונהנו... מכול דבר בארוחה. הארוחה התחילה עם לחם הבית עם 4 סוגי מתבלים שונים וטעמים לאחר מכן התחילו לזרום אלינו המנות פתיחה המיוחדות. מנת פתיחה שאני לא יכולה לשכוח היא מנת השף טטו(מילון ברוטב צילי מתוק וכוסברה) מדהים. לאחר מכן אני בחרתי בתור מנה עיקרית את הטורנדו(פילה בקר עם כבד אווז). ובסוף הארוחה הגיעו הקינוחים המדהימים עם שתייה חמה. בקיצור חוויה בלתי נשכחת, ממליצה בחום לכולם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hagit - תמונה
Hagit 2 ביקורות
אירוע נהדר
4.0
15/06/13

יאיר ואיתי הנהדרים, תודה רבה על אירוע טעים ביותר, עם שירות נפלא ואוירה מיוחדת! מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shani - תמונה
Shani מבקר מתחיל
המסעדה מטורפת!
5.0
13/06/13

ברצוני להמליץ על המסעדה המדהימה 300 גרם. במקצועי אני מנהלת אירועים בחברת קייטרינג מובילה באזור המרכז, יצאנו לנופש בצפון והרחקנו עד מושב בצת בשביל לטעום על מה מדובר.. מאחר ואוכל הוא... מקצוע ואהבה גדולה, אני חייבת לפרגן לצוות המקסים ולאוכל המדהים המוגש בטוב טעם, באסטטיות ואלגנטיות ראויה להערכה. מלצרים מקסימים בשם רז ויאיר טיפלו בנו היטב והעניקו לנו שירות שיגרום לנו לחזור שוב בביקורנו בצפון. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eden - תמונה
Eden מבקר מתחיל
מקום מעולה
5.0
13/06/13

למי שרוצה להינות מארוחת גורמה עם מנות שלא מביישות מסעדות שף מהשורה הראשונה. מקום מעולה אווירה ביתית ומזמינה, מלצרים עם תודעת שירות גבוהה . מנות גדולות שמבטיחות לכם שלא תתאכזבו מאף ביס.... שווה כל שקל. מומלץ, מומלץ, מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal מבקר מתחיל
מסעדה מעולה.אוכל טעים וחויה טעימה ומהנה
5.0
11/06/13

מסעדה עם אווירה רגועה ומרגיעה עם אוכל מהנה שמשאיר רצון לחזור לפה כמה שיותר מהר. העיקריות מחממות את הקיבה והקינוחים מענגים ביותר אין ספק שנחזור לפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית - תמונה
אורית מבקר מתחיל
מסעדה 10
5.0
10/06/13

קיבלו אותנו בסבר פנים יפות ולבביות.המנות הראשונות מיוחדות וטעימות.הלחם חם וטרי והמנה העיקרית עסיסית-ההגשה אסתטית והקינוח-היה מושלם.סיימ ו את הארוחה מרוצים ו...עם עודף קלוריות ממליצים... בחום בהגיעכם. לצפון-מושב בצת.

עוד פרטים
הוספת תגובה