נגישות
נגישות

דלי אסיאתי ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

19 ביקורות וחוות דעת על דלי אסיאתי

מטודו - תמונה
מטודו מבקר מתחיל
אכזבה
2.3
09/08/14

קראתי המלצות חמות וכגודל הציפיות כך היו האכזבות. הגענו 6 סועדים ואף לא אחד נהנה ממש מהאוכל. השירות היה בינוני ואיטי, האוירה רועשת ולא מזמינה, המחיר היה מופרז לתמורה ובעיקר אוכל שלא... התעלה מעל לרמה בינונית ומטה. המוצרים בסלט הפאפיה והעוף שהו במקרר זמן רב, דבר שריכך את עגבניות השרי למצב סמרטוטי שלא לדבר על נתחי עוף בטקסטורה לא ברורה של רכות לא טבעית והכול טבע ברוטב אנמי מדולל. תחושת אי הטריות ליוותה הסושי וזה עצוב לבלות עם טונה לא טריה וניחוח דגי לא נעים. אכלנו עוד מגוון רחב של מנות, מוקפץ פירות ים עני וחסר טעם, באנס ברווז שהכילו כמות מופרזת של מיונז, דים סם סתמיים. הצעירים נהנו ממרק המיסו, מוקפץ הבקר היה סביר(לא היו ספייר-ריבס להם ציפינו ואגב לא היה גם באק צ'וי שהוחלף בחסה רגילה!) וכך גם מוקפץ הברווז. על כל אלה שילמנו 600 ש"ח ועוד 60 עבור שירות. חבל, נפגמה חווית חגיגת יום הנישואין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
jake.sha - תמונה
jake.sha 2 ביקורות
יופי של אוכל באיזור בלי אוכל איכותי...
4.8
19/06/14

מקום קטן ונחמד, עושה רושם שנקי מאוד. קודם כל אני רוצה לציין את אנדראה מנהלת המקום שהייתה מקסימה ונתנה בעצמה שירות ברמה גבוהה מאוד, תוך כדי שהייתה קשובה ביותר לבקשותינו ולביקורת, אין ספק... שבזכות אנשים כאלה מקומות משתפרים ומתקדמים, מה שכן, המלצרית השניה הייתה די חלשה ולא ידעה להסביר באופן בסיסי על מנות. האוכל ברמה טובה מאוד אבל נדרשים שיפורים, בעיקר בלחמניות המאודות ובכל הנוגע לעשייה של השפונדרה שלהם. מנת הנודלס ברווז שלהם משגעת, עשייה נהדרת של הברווז. ספרינג רול עשוי נכון וטעים. הראמן קצת חלשה ומשעממת. סלט פפאיה מפנק מאוד אם כי אפשר לחזק את הרוטב והטעמים. הקינוחי טפיוקה והמלבי פשוט נהדרים. נחזור בוודאות !

עוד פרטים
הוספת תגובה
doji - תמונה
doji 5 ביקורות
טעים, מיוחד ומומלץ
5.0
25/05/14

היינו ביום שבת, אחרי מספר פעמים שכבר היינו, ואין מה להגיד - התמכרנו. הסושי מקצועי וטעים ברמות שלא רואים הרבה בארץ, הדגים טריים, וגם נעים מאוד לשבת במסעדה. הזמנו כמה קומבינציות של סושי,... וגם סלט פפאיה, שהיה מרענן וגדול, עם רוטב שמרגיש כמו בתאילנד. הזמנו גם קינוח של טפיוקה עם פירות טריים - קינוח נהדר, במיוחד ליום קיץ חם, שמוגש בתוך צנצנת שקופה - פשוט תענוג! אנחנו נחזור :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
amit - תמונה
amit 6 ביקורות
טעים טעים טעים :)
4.5
07/04/14

עברנו במקרה ליד המסעדה בשבת בצהרים, ומשהו בה סיקרן אותנו - היינו גם רעבים, אז התיישבנו בחוץ והזמנו - והיה פשוט טעים להפליא. הזמנו לחמניות מאודות עם נתחי ברווז, שהיו מלאות בטעמים... מפתיעים - עם רוטב נהדר וחמוצים בפנים. היה מצויין, רק שחסר היה חריף, אפילו קצת צ׳ילי פרוס בצד היה מוסיף המון למנה. התאהבנו בברווז, אז הזמנו גם אטריות סובה מוקפצות עם נתחי ברווז בחמישה תבלינים - מנה שהיתה לא פחות ממושלמת - מלאה בפרחי ברוקולי רעננים, ועם רוטב מדוייק, מתוק וחרפרף (בלי כל שומניות יתר או טעם לוואי של סויה המאפיין הרבה מוקפצים בארץ). הברווז היה עסיסי, רך וטעים - וזו מנה שבטוח אחזור אליה. השירות היה לבבי ואדיב מאוד, רק כדאי שהמלצרים יידעו קצת יותר לעומק על המנות והטעמים. בקיצור - ממליץ בחום :)

עוד פרטים
הוספת תגובה