נגישות
נגישות

דלי אסיאתי ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

19 ביקורות וחוות דעת על דלי אסיאתי

Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
אוכל WOW
4.5
06/09/20

אוכל WOW מנות משביעות ומלאות בטעם ואווירה אסייתית שירות מהיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex - תמונה
Alex מבקר מתחיל
לא טעים, יקר, שירות טוב ומהיר
2.0
29/11/19

דים סם במנה ראשונה חיוור ממולה בבשר לא טעים, במנה ראשונה של באן עם בקר, הבקר לא מספיק רך בשביל סנדביץ. מנות עיקריות גרמו לאכזבה עוד יותר גדולה. הקארי הירוק בלי טעם בכלל, אין מספיק רוטב,... אספרגוס בתוכו לא מבושל בכלל. מרק טום יאנג פשוט גועל, אין שום טעם חוץ מחריפות, אספרגוס היה אותו אחד מהמנה של קארי, לא מבושל מספיק, השרימפס במרק היה מבושל מדי. ההגשה של מרק בכלי ענק היה נראה כמו שאריות שאספו ביחד, המרקם היה חולי מדי.... אין מילים. נפילה רצינית. מחירים שלא מביישים מסעדות ברמה הרבה יותר גבוהה. יש לציין צוות המלצריות נותן שירות מעולה ומהיר. המנות גם יוצאות מאוד מהר. באותה מהירות גם חוזרות בחזרה כלא אכילות :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניב - תמונה
ניב 4 ביקורות
לא קונה יותר במסעדה דאלי אסייתי.
1.0
15/07/19

הזמנתי את המנה נודלס בקר, המנה הגיע לביתי, כשפתחתי את הקופסא, עלה ריח של ריקבון, הבשר נראה כאילו הוא בושל במים והטעם היה של ריקבון!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניב - תמונה
ניב 4 ביקורות
טעים מאוד, וקצת יקר...
3.8
26/06/19

ממש במקרה, הזמנתי לביתי משלוח עם 4 חתיכות גיוזה בקר, והכיסונים טעימים מאוד, אבל זה קצת יקר (39₪ עבור 4 כיסונים)!!! אבל הדובדבן שבקצפת, היא מנת הנודלס רחב עם בקר וירקות, גם טיפה יקר, אבל... מנה מצוייייינת!!! זה מגיע עם פלח לימון, שאותו אתה סוחט לתוך המנה, והטעם פשוט מדהיםםם, באמת, לדעתי אחד הנודלסים, הטובים שאכלתי עד כה, בישראל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
anat.s1 - תמונה
anat.s1 26 ביקורות
תודה, ולא תודה...
2.0
22/10/18

הזמננו משלוח. השליח היה אחלה הגיע מהר, לא צלצל באינטרקום כמו שביקשנו אלא צלצל לנייד כדי לא להעיר את התינוק. הזמננו 4 רולים וסלט פפאיה. הרולים קטנים וטפלים, סלט הפפאיה היה מוצף ברוטב... דגים שהעיב על טעמו. בקיצור עבור 230 ש"ח באמת שציפינו להרבה יותר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal - תמונה
Gal מבקר מתחיל
חווית שירות רעה
1.0
01/12/16

תודעת שירות אחת מהגרועות שנתקלתי לאחרונה. המשלוח מאחר ב40 דקות אני כבר מחכה כמעט שעתיים למרות שאמרו שייקח שעה, אני מתקשר לבטל ומשאירים אותי על הקו איזה 10 דקות רק לברר מה קרה ואחרי זה... האחראית משמרת מבקשת ממני להתקשר אליה כשהשליח יגיע כדי להגיד לו לא להביא לי את השקית עם האוכל (וכמובן שלא הוצע שום פיצוי למרות שאני לקוח קבוע) . בהחלט שיא רע... קצת תודעת שירות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviv - תמונה
Aviv 46 ביקורות
נותנים לה 7
3.8
03/01/16

הגענו ארבעה אנשים רעבים. המקום קטן, אינטימי ונעים. השירות אדיב, מלצריות חמודות והאוכל? טעים. לא מטורף.. טעים. מנות גדולות, לא מתקמצנות ומחירים הוגנים. מומלץ לקחת את המלבי כקינוח ואגדאשי... כפתיחה. תהנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
itzik - תמונה
itzik 42 ביקורות
אוכל טעים.
4.0
31/10/15

היינו שישה רעבים. הילדים קיבלו מנות ילדים מוצלחות שכללו נודלס עם פרגית עסיסית ומנת שניצולים גדולה מנות הילדים כללו שתיה שזה דיל לא רע.(38 ש״ח) לקחנו גם ברווז מוקפץ ומנת בקר... מיוחדת הקינוחים טובים ומעל לממוצע במסעדות כאלה. סך הכל 500 ש״ח שווה מאוד וכדאי לחזור. הערה קטנה לקחת על אספרסו 7 ש״ח זה הוגן מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
alex - תמונה
alex מבקר מתחיל
אכזבה!!!!
1.0
17/03/15

כגודל הציפיה גודל האכזבה!הגענו למסעדה לאחר פרסום ההמלצות.השירות היה גרוע ביותר,האוכל בינוני ,המחיר לא מצדיק כלל את החוויה.לא חביבים כלפי ילדים(הילד בכה לאחר שנחתך ונתבקשנו להשתיקו על... מנת לכבד את שאר הסועדים....)חבל!!!לא נחזור ולא נמליץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
oranitka - תמונה
oranitka 3 ביקורות
אוכל שירות מעולה !!!
5.0
04/03/15

חגגנו את החופש של חג פורים , זוג+2 השירות היה מעולה , האוכל ממש ממש טעים ,ארוחות ילדים הגיעו ממש מהר . תחזור שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה