נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9368871 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות ברמת גן

נייברס קפה ברמת גן
רמת גן
בית קפה
נגיסה סושי בר ברמת גן
רמת גן
מסעדה אסייאתית, כשר בד"ץ
הזמן שולחן
G27 ברמת גן
G27
רמת גן
בית קפה
הזמן שולחן
נייברס קפה רמת אפעל ברמת גן
הזמן שולחן
רולדין פארק הים ברמת גן
הזמן שולחן
פיתה בסטה רמת גן ברמת גן
רמת גן
מסעדת קונספט, כשר למהדרין

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

6 ביקורות וחוות דעת על הספסל

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Daniel - תמונה
Daniel מבקר מתחיל
הבית השני שלי ובצדק! שווה לצאת לשם
5.0
17/11/18

זה הבית השני שלי! בזכות הצוות המדהים. האווירה השכונתית והכיפית. והמנות הטעימות וכמובן מבחר המשקאות! תמיד יש מבצעים ומלצרים ומלצריות אדיבים. יושב שם קבוע כל פעם עם חברים אחרים. מומלץ!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ruth - תמונה
Ruth 2 ביקורות
היה טעים מאוד עם אווירה מגניבה
4.8
01/09/16

היה מאוד טעים!!! גם השירות היה טוב והמחיר היה סביר יחסית לגודל המנה. האווירה שם מגניבה וטובה! מסעדה ביום ופאב בלילה. אנחנו ממליצים לכם, בני זוג או חברים , ללכת להתרשם ולהנות מהמקום!... אני הגעתי עם בן הזוג שלי ושנינו מאוד מאוד נהנינו! גם המיקום הוא סבבה. בקיצור, ממליצים בחום !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
אוכל פשוט , בסיסי , לא זול
1.8
25/03/15

אני מוצא את עצמי שוב בספסל . האפשרויות האחרות ברחוב ביאליק אינן יותר מוצלחות . הישיבה לא נוחה . ישבתי הפעם ליד מה שהסתבר בהמשך כגרם מדרגות קטן המוביל לחדר השירותים. מסתבר שהשירותים הללו... משמשים רבים וטובים שאינם דווקא מצוות ו/או יושבי המסעדה . בעלי חנויות מסביב וסתם עוברים ושבים . לא נעים לשבת בפינה קטנה שמתבררת כהומה . לא נקי ומסודר בתוך המסעדה , יתכן והבעלים מכוונים לשעות הלילה שם הכל פחות ברור (הלכלוך הכוונה) . המלצרית הייתה בסדר , סיפרה לכל מי שרק רצה לשמוע שזה יומה האחרון בתפקיד. הטבח , בדלב כלדהו הדמיע קללה עסיסית מהמטבח מלווה בעוד מספר ניואנסים קטנים . הזמנתי קוקטייל "טאקילה סאן רייז" , למלצרית/ברמנית לא היה מושג איך להכין . היא ביצעה שיחת טלפון , פעלה לפי ההנחיות הטלפוניות שקיבלה והתוצאה הייתה כוס משקה קל תפוזים עם מעט אלכוהול ב- 29 ש"ח . ביקשתי קרח למשקה , לא היה . אמרו שיהיה עוד 5 דקות , הזכרתי אחרי 5 דקות , עדיין לא היה .ביקשתי קטשופ , הגיע , טעם שאני אישית לא הייתי מכניס לפה. 74 ש"ח לניצל ומשקה לא ממש ברור , לפני שירות . תחליטו אתם .

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
לא לכולם
3.3
15/01/15

המסעדה קטנה מאוד. כוך פנימי קטן צפוף כסאות ושולחנות. כמה שולחנות בחוץ. בפנים ריח של סיגריות . מלצר נחמד ושירותי מאוד. הזמנו בוריק . נחמד. תמחור שערורייתי לדעתי . מנה בסיסית , עלה סיגר... מטוגן עם ביצה 16 ש"ח . הרק ירקות היה מעולה , מנה גדולה וטעימה. ארוחת בוקר בסיסית . לחם טעים מאוד . חביתה בסיסית. סלטים טובים : טונה, פסטו, גבינה . אם נחזור זה בשביל המרק הטעים. אם לא נחזור זה בגלל ריח עשן הסיגריות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
פוטנציאל לא ממומש
3.0
05/09/14

בית קפה קטן וחמוד ברחוב ביאליק . חלל קטן בפנים. יום שישי שעה 10:30 השולחנות בתוך המסעדה כולן היו פנויות .מלצרית חביבה נגשה . הזמנתי המבורגר "סלופי גו'" הגיע יחסית מהר . הטעם בסדר גמור... במיוחד למי שאוהב צ'ילי מתוק. היה הרבה צ'ילי מתוק. ההמבורגר הגיע בודד. בצלחת לא היו ירקות פרוסים , חמוצים .לא היו בקבוקי רוטב על השולחן. המלצרית הנחמדה שהמליצה על ההמבורגר לא טרחה פעם אחת לשאול אם טעים ואם צריך משהו וזאת למרות שהמקום היה כמעט ריק. המחיר סביר מאוד. המוזיקה הייתה מאוד רועשת לשעת בוקר .

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

2
מנות נדיבות
2
מומלץ לארוחה עם חברים
1
קינוחים מעולים
1
אווירה של חגיגה
0
אווירה עממית
0
ארוחת בוקר מעולה
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 052-6816086

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה