נגישות
נגישות

מגדלנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

56 ביקורות וחוות דעת על מגדלנה

חסן עבאדי - תמונה
חסן עבאדי 9 ביקורות
חוויה גסטרונומית
4.8
19/04/15

חגגנו יום הולדת לחבר בהגיעו לגיל 60 ונהנינו מארוחת טעימות נפלאה ומפנקת , אוכל מצוין ושירות מקצועי לעילא , אוירה נעימה . פשוט חוויה !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Guy - תמונה
Guy מבקר מתחיל
מגדלנה. לא שווה ביקור
2.0
28/03/15

היינו במסעדה באירוע. מנות הפתיחה היו לא רעות, אך יצאו באיחור קל. כאשר המתנו למעלה משעתיים להוצאת המנות העיקריות כבר נגמרה לנו הסבלנות. משיחה עם המנהל קיבלנו הבטחה כי המנות יצאו תוך 10... דק' אך רק לאחר שעה התחילו לערוך את השולחנות למנות. אני חייב לציין כי שירות כזה מעליב בחיים לא קיבלנו וכי יש למקום כמו זה עוד הרבה מה לשפר אם הוא מצהיר על עצמו כמסעדה מכובדת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של חן
חן
28/07/2015
בחיים לא שמעתי על מישהו שחיכה שעתיים או מעבר למנה. מאוד מוזר מה שאתה אומר.
Reut - תמונה
Reut מבקר מתחיל
אוכל טעים, שרות טוב אבל יקר
4.3
15/03/15

נחזור לשם בכיף אבל רק לרגל ארוע מיולד מכיון שהמחירים גבוהים מאוד. אמנם ניכר שמשתמשים בחומרי גלם מובחרים אבל עדיין 470 ש"ח לשתי עיקריות, שתי ראשונות ושתיה זה לא מעט. השישברק - המנה שהכי... הפתיעה אותי לטובה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
גרגרנית בע"מ - תמונה
גרגרנית בע"מ מבקר מתחיל
לא רע בכלל אך יש מקום לשיפור
3.5
03/02/15

ביום שלישי שעבר היינו אני ובן זוגי במסעדה בשעות הצהריים לאחר ששמענו עלייה מחברים שלנו. במבט ראשון המסעדה ניראת מרשימה מאוד אך קצת קרירה ונותנת הרגשה של ביקור בארמון וורסאי ולא במסעדה... חמימה ומזמניה. האוכל היה טעים ומאוד מומלץ במיוחד הטונה המעושנת והמיקס פירות ים. המחירים יחסית גבוהים וחבל. 3 הערות שכדי לקחת בחשבון במידה ובעלי המסעדה קוראים את הביקורות 1. חכינו מעל לעשרים דקות שהמנות הראשנות יגיעו. 2. צוות המלצרים קצת מתנסה ונותן הרגשה שאתה אוכל במסעדת 3 כוכבי מישלן וזה ביחד עם המוזיקה השקטה יחסית נותן אווירה של מקום קריר 3. חבל שצריך לשלם 35 שקל לכוס יין פשוט ולא ממש טעים במיוחד

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורן  - תמונה
מורן 7 ביקורות
אכזבה
1.8
12/12/14

צלחות גדולות, מנות קטנות, טעם רגיל ביותר, שום ייחוד של מטבח שף, מחיר לא מוצדק. נשארנו רעבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סופי - תמונה
סופי 5 ביקורות
אוכל מצוין
3.8
02/12/14

אכלנו במסעדה פעם שנייה. אוכל מצוין. מנצח על הכל הקינוח המיוחד חלוויאת אלגיבן, משהו ממש מיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי 2 ביקורות
חוויה מעניינת וטעימה מאד!!!
4.3
12/10/14

הגענו למסעדת מגדלנה לאחר זמן רב שרצינו לאכול בה. הזמנו מקום, קיבלו אותנו בכניסה והושיבו אותנו בשולחן שביקשנו שיהיה מקום לכיסא ילדים ולעגלה. התחלנו לבחור מהתפריט אכלנו 4 מבוגרים: לחם... הבית, שנקליש, מקלות גבינה, זהרה, סלט פטוש, קובה, ספיחה וקבב ענתבלי הכל היה מצויין!!! לקינוח הזמנו כנאפה תוצרת הבית ומעדן ולרונה. גם כאן הכל היה טעים מאד. לסיכום: השירות היה מעולה, האוכל מעולה וכל האווירה מצויינת ( יצאנו אחרי שעתים מהמסעדה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
anat.car - תמונה
anat.car 15 ביקורות
אכזבה!
1.0
07/10/14

חיכיתי במשך תקופה ארוכה למצוא את ההזדמנות לנסוע לצפון ולבקר במסעדה, אך לאחר שהגענו למקום, התאכזבנו שבמקום מסעדה עם מנות שופעות כל טוב ואווירה חמימה ולבבית, הגענו למסעדה פלצנית ומנוכרת... עם שרות איטי ומתנשא. מנות מיניטוריות במחירים מופקעים זה לא דבר שמאפיין את המטבח הערבי-לבנוני, יהיה טעים כל שיהיה. לא נחזור...

עוד פרטים
הוספת תגובה
מנחם - תמונה
מנחם מבקר מתחיל
ארוחה של 3 זוגות
2.5
28/09/14

חיכינו להגשת המנה הראשונה כ 50 דקות המלצר לא רשם את המנות שהוזמנו למרות שנדרש טען שהוא זוכר הכל אחרי 50 דקות לא הגיע אחד המנות לחם הבית הגיע כ 10 -15 דקות לאחר הגשת המנה העיקרית בסוף... הארחה לא נשאלנו האם אנחנו רוצים קפה או מנה לסיום לסכום יחס מזלזל לא מקצועי נותן הרגשה שלא להגיע לעולם למקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
סתיו - תמונה
סתיו 8 ביקורות
אוכל ערבי ארצישראלי אמיתי!
4.8
25/09/14

היינו אני ואשתי בערב, הזמנו 5 מנות ראשונות, 4 טבעוניות בזכותה ואחת בשרית בשבילי, מנת העולש 9 מעשר, טעימה פשוטה ללא תיבול מוגזם, מג'דרה בורגול- 9 כבוד לבורגול ולעדשים טעים מאד!, רק מה,... חלק מהבמיה המוקפצת למעלה הייתה יבשה, עלי גפן ממולאים נפלאים- 10, מבחר פטריות מוקפצות היו נפלאות! 10, מנה בשרית ספיחה הייתה טעימה מאד, 8. ובצד לחם הבית עם מטבלים, טחינה, חציל על האש ושמן זית/בלסמי. לקינוח הזמנו את המנה המפורסמת חלאווית אלגיבן שהיה מעולה! שרות מצוין השלים את הערב הנפלא.

עוד פרטים
הוספת תגובה