נגישות
נגישות

מגדלנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

56 ביקורות וחוות דעת על מגדלנה

Omer - תמונה
Omer 3 ביקורות
מעולה אך יקר
4.5
01/11/15

מאוד טעימים ובאמת מסעדת שף ברמה גבוהה. הכרובית (כן, כרובית במסעדת שף) הייתה אלוהית וגם הסקאלופס מעולים ברמה אחרת. יש נוף לכנרת מחלק מהחלונות לכן כדאי לבקש שולחן ליד החלונות שפונים... לכנרת. מציע לא לבוא שלוכים. זאת אמנם מסעדה "מזרחית" אבל היא יותר קרובה לגלריה במוזיאון מאשר לטברנה, גם במחירים. וכן אם יש נקודה חלשה זה המחירים הגבוהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדנה - תמונה
עדנה 18 ביקורות
אכלנו המגדלנה
3.8
28/10/15

היינו לפני שבוע. השירות היה אדיב ומקצועי. הזמנו כמה מנות ראשונות- פלאפל ריזוטו היה טעים מאוד. סלט עגבניות חצילים והלחם היה רגיל ולא מומלץ . קינוח עם הגבינה והקדאיף היה מתוק וטעים מאוד... .

עוד פרטים
הוספת תגובה
גילי - תמונה
גילי 6 ביקורות
טעים וסביר ביותר לסגנון מטבח ערבי
3.3
30/09/15

הייתי שם בארוע פרטי (בר מצווה) שקיבלנו במסגרתו אוכל מדהים גרם לי לחזור ולבקר במקום במסעדה וקצת התאכזבתי..חזר שם גורם הוואו באוכל..מדובר בתיבול ואוכל מהמטבח הערבי שניסו להפוך אותו למשהו... שהוא לא..דווקא בארוע כשהיו מנות אותנטיות יותר..היה לנו ממש טעים..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tali - תמונה
Tali 15 ביקורות
מומלץ בחום
4.5
01/09/15

ביום שישי האחרון הגענו בפעם השנייה למסעדה לאחר שנהנינו מאוד בפעם הראשונה. זו מסעדה מעולה ומומלצת בחום לזוגות ומשפחות. אוכל ושירות מצוינים. בטוחים שנחזור בפעם השלישית :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדו - תמונה
עדו מבקר מתחיל
חווייה אמיתית ומומלצת.....
5.0
23/08/15

ביום חמישי בערב 20/8/2015 בת זוגתי ואני הגענו למגדלנה ומהרגע שנכנסנו לא הפסקנו להתפעל מהמקום. העיצוב, האווירה, המוסיקה, השירות והאוכל. מנות הפתיחה שבחרנו השאירו טעם של עוד. המנות... העיקריות, צוואר טלה ופילה הבקר נמסו בפה והיו טעימות ועשויות להפליא. הקינוח, חלאווית אלגיבן היה בטעם קסום. ומעל הכל השירות שקיבלנו מאלכס המלצר, המקצועיות שלו, החביבות שלו והמלצותיו, הנעימו לנו את השהייה במקום. נשמח לחזור ובהחלט נמליץ לכולם. שוב, תודה על החוויה הקולינארית המדהימה... סיגל ועדו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ביגפוט - תמונה
ביגפוט מבקר מתחיל
אכזבה
1.8
22/08/15

באנו שניים בשבת בצהריים עם צפיות גבוהות. רק העיצוב משביע רצון ונעים. הזמנו כמה מנות ראשונות מסקרנות בתיאורן. קלמרי לא פריך עם סלט ירוק קטן משעמם ומטבל משעמם ובכמות קטנה מידי. סלט ססגוני... אך חתוך גס וללא טיבול כמעט, משעמם ביותר ולא מהנה. שלושה כדורי פלאפל איטלקי, המנה היותר מקורית אך שלושה כדורים בלבד ומאוד יקר ביחס לכמות. המיץ הטבעי אינו סחוט אז הסתפקנו במים קרים עם לימון ונענע שזה טוב. לאור זאת לא התחשק לנו להזמין מנה עיקרית, כי איבדנו את האמון בשף והמחירים מידי גבוהים לאור האכזבה מהמנות הראשונות. השירות קורקטי אך לא מאיר פנים במיוחד. 177 שקלים לתמורה עלובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יואב - תמונה
יואב 2 ביקורות
בתל אביב היו רוצים מסעדה כזאת
5.0
23/07/15

לפני יומיים סעדתי במגדלנה עם חברה שלי. פשוט מדהים, האוכל המעולה, האווירה, השירות והמוזיקה המעולה עשו לנו את הערב חשוב לציין את תפריט היין הנפלא שלהם שישר לקחנו ממנו יין לבן נדיר... ונהדר. כל הכבוד למסעדת מגדלנה , אנחנו עוד נחזור ונמליץ לכל החברים שלנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Boaz - תמונה
Boaz מבקר מתחיל
ציון 3
2.5
04/07/15

טוב; אשתדל להיות אובייקטיבי ככל האפשר. אתמול סעדנו במסעדת מגדלנה. היינו 7 מבוגרים ו 3 ילדים. אימא שלי הזמינה מקומות מראש וביקשה התייחסות ליום ההולדת ה40 שחגג אחי. אז נתחיל מהסוף- המלצר... אמר שאין נרות ואין זיקוקים וגם לא היה שום דבר נחמד שניתן על חשבון הבית ( לא היה קורה כלום, אם היינו מקבלים מחווה קטנה, בשולחן שמשאיר 1,500 ש"ח לא כולל טיפ). המנות הראשונות היו קטנות ובקמצנות, אך טובות(! ). המנות העיקריות הגיעו מהר, חוץ משל אישתי, שקיבלה את שלה כשכולם כבר סיימו לאכול ( המנות היו טובות מאוד, אך קטנות ובטח לא תואמות את המחיר המפוצץ ). לקינוח הזמנו את הקינוח שוקולד המיוחד של המקום. ביצת שוקולד עם רוטב שוקולד חם בצד. אישתי קונדיטורית, והיא יודעת שכאשר שופכים את הרוטב שוקולד ה"חם" על הביצת שוקולד, היא אמורה להינמס ולהיפתח. אך הפלא ופלא- השוקולד לא היה חם, הוא היה מוצק!! וכשהמלצר שפך אותו על הביצה, נהייה מערום גושי שוקולד לא מזמין בכלל. לסיום אומר שמעל הכל היה שירות קורקטי, אבל לא חייכני, ורחוק ממצוין. בהצלחה בהמשך, תלמדו קצת...

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת אורן - תמונה
ענת אורן מבקר מתחיל
כיף גדול במגדלנה.
4.0
20/06/15

לסיום חופשה נפלאה יצאנו שני זוגות לארוחת ערב במגדלנה. נהנינו מאד מהאוכל המופלא! מחכים לפעם הבאה....

עוד פרטים
הוספת תגובה
רותי - תמונה
רותי 3 ביקורות
ציפיות שנשברו
1.8
10/05/15

אתמול סעדנו במסעדה מגדלנה הסמוכה לישוב מגדל. חשבנו שזה יהיה סיום טעים לסופש מהנה. הזמנו מקום והגענו 4 זוגות עם ציפיות... האכזבה היתה כמעט מיידית. המקום רועש, המתנו לא מעט למנות שהזמנו.... אבל זה ממש לא העניין. היו עוד עניינים .... בקיצור, הנאה גסטרונומית? לא במגדלנה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה