נגישות
נגישות

הביסטרו של מייק ושרון - africans ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

138 ביקורות וחוות דעת על הביסטרו של מייק ושרון

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/08/07

on friday night we ate in the Bistrowe had a wonderfull time we felt like we were back in south africa Thefood was excellent and everybody enjoyed themselvesand mike ,sharon are very... good people they make sure everybody is happy and mike doesnt stopp cooking untill everybody is full.We will now celebrate all our birthdays in the bistro. Everybody should try this great BISTRO MIKE SHARON WELL DONE.LOVE FROMPAP BOREWORS

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
18/08/07

לא ללכת למסעדה הזאת נא לא ללכת מסעדה ממש לא טובה איכזבה אותי מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/08/07

נסענו מרחוק כדי לראות מסעדה שהושקעה בה המון מחשבה ואהבה. מסעדה, לא דומה לאחרות, דרום אפריקאית בצורה אותנתית עד הפרט האחרון. נפגשנו באנשים חמים, מפנקים ומצחיקים שהתאמצו עד מאוד שנהנה... ונצא מרוצים. האוכל היה טעים מאוד, מיוחד וניכר כי נעשה באהבה. קיים תפריט לבחירת הלקוח אך זו לא הדרך המומלצת למיצוי חווית המסעדה, המארחים בוחרים עבורך תפריט מושקע, מעניין ושונה בכל יום, כמובן שעם חלק מהמנות מגיע הסבר על מוצאו הדרום אפריקאי. מעל הכל נהנו מהחברה המקסימה מהשירות ומאהבתם למסעדה. ממליצים בחום להגיע ולחוות חוויה מקסימה כמו שלנו. נשוב בקרוב..........

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
11/08/07

What can I say ...again it was excellent Reminds me of the great braai vleis' we had in SA with the mealie pap & gravy. We know what's good. You are the best. Those who don't appreciate... it - "Voetsak" They don't know what's good for them Carry on the great steaks, boerewors, service & warm atmosphere, be there soon.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
28/07/07

We have eaten quite often at Mike's Bistro, every time it's been great, just like being back in South Africa. Those who come form SA will understand what I'm talking about - good meat,... great atmosphere & fantastic hosts! Carry on the great effort Mike & Sharon, see you soon.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
28/07/07

כואב לקרוא שיש אנשים שהתאכזבו אצל מייק ושרון. מה שכדאי לדעת שזו לא מסעדה רגילה.מי שמגיע צריך לדעת לאן הוא מגיע. המקום הזה לא עובד עם תפריטים המקובלים במסעדות A LA CARTE. היחודיות של... המקום חייבת להשאר, ושכזו סביר להניח שלא כל העולם מתאים למסגרת. (כמו בחיים).ברגע שהמקום יתאים את עצמו לכולם הוא ייסגר!! בתיאבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דבי - תמונה
דבי מבקר מתחיל
4.7
26/07/07

אנחנו אכלנו כמה פעמים בביסטרו של מייק ושרון ומאוד נהנים מהאווירה, האוכל - הכל! גם אנחנו היינו בביסטרו ביום שישי האחרון. אני רוצה לחזק את דבריה של סיגל שהמצב היה בהחלט יוצא דופן - אף פעם... לא ראינו שם כל כך הרבה אנשים! למרות הלחץ, הצוות הצליח להתגבר על העומס, אף אחד לא הלך הביתה רעב והאווירה הייתה חמה כמו תמיד. אנחנו בהחלט נשוב לבקר - כבר מרגישים ממש כמו משפחה. התרשמתי מאוד מדבריה של סיגל ומההצעה לפיצוי. כל הכבוד ... ותחזיקו מעמד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יערה - תמונה
יערה 2 ביקורות
4.7
24/07/07

אני מעובדי המסעדה ומצטערת מאד על מה שקרה לענת.היה זה ערב עמוס באופן יוצא דופן ובלתי צפוי וצר לנו מאד שענת נפגעה מכך, יש לציין שהזמנו את ענת ומשפחתה להגיע אלינו באמצע השבוע לארוחה מפנקת... ועמוסה כל טוב על חשבון הבית על מנת לפצות אותה ואת בני משפחתה על עוגמת הנפש. זאת מכיון שמסעדה זו מביאה לנו אושר רב וחשוב לנו יותר שבאי המסעדה יצאו שמחים ושבעים הרבה יותר מכסף.מסעדה זו היא עבורינו מקום בו אנו משמחים אנשים ונהנים לבלות עם אנשים הרבה יותר מרווח.מקווה שענת תגיע ותפוצה כי כואב לנו מאד על החוויה שעברה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
20/07/07

הגענו ביום שישי בערב לאחר שהזמנו מקום יום לפני. השולחן שלנו לא היה מוכן, בפנים היה צפוף ונאלצנו לשבת בחוץ. כסא לתינוקות (למרות שאמרו שקיים) היה ללא קשירה ומאוד לא בטיחותי. המלצר לא ידע... מה יש לאכול. בסוף הזמנו את המנה העיסקית בהמלצת המלצרית של השולחן ליד. לאחר כשעה הגיע לחם קר. לאחר כ-10 דקות הגיע מרק קר . לאחר מכן הגיעו המנות העיקריות אך כולנו כבר רק רצינו לברוח מהמקום. עוד משהו אחרון - הילדים הזמינו פסטה ברוטב גבינות וקיבלו פסטה ללא!!!! כל כל רוטב. התשלום היה הרבה מעל התמורה. בקיצור אם לא הבנתם תתרחקו מהמקום. ענת

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/06/07

My family ate in the Bistro. the food was excellent and Mike and Sharon are good people. Mike is a good cook and when we were there we couldnt stopp eating. Mike makes the best steak in... the whole world.Sharon is very freindly and suggets all kind of cakes for us to eat. WE will go back and eat in the Bistro of MIKE ,SHARON and who ever hasnt eaten there should try the best steak hous in town.

עוד פרטים
הוספת תגובה