נגישות
נגישות

הביסטרו של מייק ושרון - africans ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

138 ביקורות וחוות דעת על הביסטרו של מייק ושרון

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
14/03/09

הגענו היום בצהריים 10 איש בתיאום מראש. כשהגענו ראינו שבשולחן שהיה מוזמן על שמנו (ראינו את הפתק עם השם )יושבת משפחה אחרת שהגיעה מס' דקות לפנינו. הפנו אותנו לשולחן אחר שמתאים לכ- 15 איש... ואשר הופך את חווית האוכל ממשהו אישי ומשפחתי לקריר.כמו כן טרחו לעדכן כי השולחן מוזמן לקבוצה אחרת אז שנדע שזמננו מוגבל. האוכל שהובטח שיוגש במסגרת הפסטיבל לא הוגש, המלצרית שפכה רוטב שמנת על אחת הסועדות ופיצתה בקנקן לימונדה- מים קרים עם מעט תרכיז וחתיכות לימון..מחירי האוכל אינם קשורים לחלוטין לכתוב באתר אלא יקרים משמעותית.האכזבה גדולה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
22/02/09

הגענו 22 איש בתיאום מוקדם, אווירה חמה משפחתית, נראה שגם המלצרים הם מהמשפחה, והקצב משפחתי. האוכל היה נחמד, כל אחד אכל בזמנו החופשי. המנה של שקדי העגל הגיעה אחרונה, אחרי שהראשונים כבר... סימו, אבל עשתה את זה בגדול, המחבת הלוהט הודלק בנוכחות כולם, והטעם היה מעולה. הפירות היבשים היו קצת מעטים וקצת קשים, אבל מי סופר. בסך הכל נהנינו, בעיקר כי ידענו למה לצפות. 8 בסולם שלי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
22/02/09

on Saterday22.2.09 We ate in the Bistro The food was excellent we had all our family with us from abroad and they said they never ate such beautifull food before. We will tell all our... guests from abroad to eat there. Mike a

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
20/02/09

הגעתי עם המשפחה ביום שבת בצהריים ופשוט נהננו העיצוב מיוחד היילדים שיחקו בחצר והאוכל היה מדהים לא ידעתי כל כך על אוכל דרום אפריקאי אבל הוא מעולה מומלץ בחום וברכות לשף

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
14/02/09

אכזבה. היינו היום 14/02/09 במסעדה בעקבות ההמלצות הטובות באתר ולאחר בדיקת התפריט והמחירים באתר. הופתענו לגלות הבדלי מחירים גבוהים בהרבה מהאתר סלטים באתר 25 שח במסעדה 40 שח פסטה באתר 25... שח במסעדה 40 שח . בשרים באתר 55 שח במסעדה אין מנה בשרית פחות מ- 67 שח. מנת הקבב היתה בנויה מ- 4 קציצות טעימות אבל ק ט נ ו ת מאוד בתוספת של רבע תפוח אדמה.. לשאלתי למה יש הפרש מחירים קיבלתי תשובה מבעלת המסעדה " אני יודעת " ולמרות זאת לא הסכימה להוריד את המחיר ?

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
17/09/08

Good food great place

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
15/08/08

חפשתי מקום לחגוג לבעלי יום הולדת 50 וממש במקרה הגעתי לביסטרו של מייק ושרון. אני חייבת לומר שהמקריות הביאה אותנו למקום מדהים ואווירה פסטורלית ומיוחדת . ישיבה מסביב לשולחנות על דק עץ עם... גינה מטופחת מסביב. מייק ושרון כבר בשלב ההכנות יצאו מגדרם כדי שאהיה מרוצה ולא אלחץ. החבר'ה שלי שהוזמנו נהנו בצורה יוצאת מן הכלל מהאווירה החמה מהאוכל המגוון מרק שום נימוח, אנטי פסטי לא שיגרתי והבשרים "חבל על הזמן" זרמו לשולחן בלי סוף כשמייק מוודא שיש מספיק לכולם ומה צריך עוד... עד שפשוט בקשנו לעצור כי לא יכולנו עוד. גם סופלה השוקולד היה סיום מתוק עם זיקוקים לערב מוצלח.יישר כח. מאוד ממליצה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
13/07/08

ביום חמישי 10 ביולי היה לנו אירוע משפחתי גדול בביסטרו.. היה פשוט מדהים... הכל - האוכל - האווירה - החום...המוזיקה הטובה...ובעיקר היחס המפנק ונפלא... מאוד ממליצה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
30/06/08

האוכל פשוט טעים, השירות מלא חן, השף מייק מצויין, ניגש לשולחן ומספר בדיחות. המרקים מיוחדים וטעימים מאוד, אנו נוהגים להביא לשם קליינטים מחו"ל לארוחות עסקיות. הפינוק שקיבלנו היה מעל ומעבר.... בטוח נשוב למקום הנפלא הזה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/06/08

היינו ביום שישי האחרון בביסטרו. הגענו אחרי ששמענו ממס' אנשים על המקום המדהים הזה. לא ציפינו להרבה, במקרה הספציפי שלנו המסעדה היתה ריקה ומה טוב, הפינוק שקיבלנו היה מעל ומעבר. ישבנו שם... שעתיים ולא הפסקנו לאכול, הבשר היה פשוט מעדן גן עדן, מזמן לא אכלתי כל כך הרבה בשר ובכזו איכות, היה תענוג!!! גם התוספות, הלחם, הליקר בסוף היו מצויינים, מאוד מאוד נהנינו. אנחנו בטוח נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה