נגישות
נגישות

מאצויה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על מאצויה

Heli - תמונה
Heli מבקר מתחיל
לא ממולץ!
1.3
05/06/16

אכלתי במסעדה במוצ"ש עם שתי חברות. קודם כל לא היה מזגן במסעדה ויש לציין כי זה היה יום חם במיוחד ( בערך 40 מעלות ). אני מבינה שהמזגן מתקלקל לפעמיים אבל נראה לי הגיוני שאם זו מסעדה שמחזיקה... מעצמה תביא במידי מישהו שיתקן. בכל אופן ישבנו בחוץ - היה סביר. המנות היו חמודות בסה"כ, לא התעלפתי בכלל על הטעם, המחירים היו ממש מוגזמים - אכלנו סושי ומקופצים בעיקר ויחסית למסעדות בסגנון הזה והרמה של הטעם המחירים היו מוגזמים. השירות היה חביב ולא יותר מידי - קיבלנו סלט שלא היה לטעמנו וכשרצינו להחליף נתנו לנו הרגשה לא כ"כ טובה. בכל אופן אם השירות היה מדהים יכול להיות שהיינו חוזרות לשם שוב. הקינוח ששילמנו עליו 70 ש"ח! כלל בסה"כ שמנת( כמובן פרווה) עם קצת פירות וגלידה - לא היה טעים בכלל והזכיר לי קינוח באולם אירועים...בסופו של דבר יצאנו משם עם חשבון של 470 ש"ח - 3 בנות ולא מרוצות בכלל...לצערי לא הייתי ממליצה להגיע לשם וגם כנראה של אגיע לשם בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Keren - תמונה
Keren מבקר מתחיל
טעים מאוד ומומלץ בחום!
4.3
27/12/15

ביקרנו במסעדה לפני שבוע (אני ובעלי) ואכלנו ממגוון המנות בתפריט (סטייק פילה בקר, סושי דגים, מנות ראשונוץ, סושי לנשים בהריון- צמחוני) ונהנינו מאוד תודה על האירוח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
yonigr - תמונה
yonigr 3 ביקורות
אוכל לא רע, שירות נוראי
2.5
02/11/15

האוכל אמנם טעים, אבל השירות מתחת לכל ביקורת! חלק גדול מהמנות בתפריט לא קיים. התבלבלו במנה הראשונה, שכחו להדפיס עיקרית, חייבו מנה ראשונה למרות שהיא כלולה בעסקית ולא טרחו לפצות. יותר... גרוע - בעלת המקום לא היתה מוכנה להקשיב לביקורת למרות שזו נאמר בטון רגוע ומנומס. בתגובה היא צעקה "מה אתה רוצה?". קודם שיילמדו לתת שירות, אח"כ שיפתחו מסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Joseph - תמונה
Joseph מבקר מתחיל
הפעם האחרונה - הייתה היום
1.3
03/08/15

הזמנו"ארוחה עסקית". בארוחה כלול משקה קל אך אנחנו העדפנו מים וביקשנו בקבוק מים. המלצר הביא לנו בקבוק מים מינרליים עם שם מפוצץ. חוייבנו ב 24 ש"ח!! המלצר לא הודיע לנו מראש על... החיוב. כשפניתי לבעל המקום ושאלתי אותו מדוע חוייבנו על בקבוק מים מינרליים - הוא משך בכתפיו ואמר: קיבלתם? תשלמו. אל תהיו פריירים. מי שמתייחס כך לאורחי המסעדה שלו - לא ראוי שיהיו לו סועדים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
04/08/2015
ראשית ברצוני להודות ללקוח על חוות הדעת שלו ,חוות דעת של קהל לקוחותינו מאפשרות לנו לשפר בצורה קבועה את השירות במסעדה. לעניין חוות הדעת,לאחר בדיקה מקיפה מול מלצר השולחן, להלן העובדות: 1. במסגרת הארוחה העסקית זכאי השולחן לשתייה קרה (תפוזים,לימונדה,אשכוליות אדומות) ללא תוספת תשלום או עלות נוספת. 2.משקאות תוססים בתוספת 5 ש"ח או מים מינרלים אישיים בתוספת 5 ש"ח . 3.כאשר נשאל הלקוח האם ברצונו לקבל מים אישיים או בקבוק גדול,השיב הלקוח כי ברצונו לקבל מים גדולים. אדגיש בשנית כי,פרטי החיוב על המשקאות הקלים בארוחה העסקית רשומים בתפריט העסקי. 4. כאשר פנה הלקוח למנהל -הוא נשאל -"האם הזמנת מים גדולים?" וענה - "לא יודע,רציתי מים" . בנוסף נשאל הלקוח-במידה ורצית מים רגילים,מדוע לא החזרת את הבקבוק כשקיבלת אותו? וביקשת להזמין בקבוק אישי קטן במסגרת העסקית,או מי ברז רגילים, הלקוח השיב-" הבנתי אותך, אני אדאג לפרסם את זה". לסיכום: מסעדת מאצוייה חרטה על דגלה,כמסעדת פיוז'ן יפנית מובילה בתחום ,להוביל גם בתחום השירות,בתור מסעדה יפנית ,נושא השירות הוא נר לרגלנו. כמובן שכבני אדם אנו עושים טעויות ,אך ההרגשה במקרה הנוכחי ,היא ניסיון להכפיש את שם המסעדה לשווא. והעובדות אינן מדוייקות כלל. אנו נמשיך לשרת את קהל לקוחותינו במקצועיות ובאהבה,נשמח להקשיב וללמוד מכם תמיד. שלכם מאצוייה .
Gilad - תמונה
Gilad 4 ביקורות
ארוחה מנחמת.
3.3
10/07/15

המקום מעוצב בצורה נעימה ומרגיעה .התאורה מתאימה להפליא לחלל המסעדה .מבחינת שירות, חבל שהכניסה למקום לא מוקפדת . לא קיבלו אותנו בכניסה למקום והינו צריכים לצוד מלצר שיהפוך למארח . הממנות... הראשונות הגיעו בזמן הנכון היו טובות וטעימות(אספרגוס +פיטריות מגולגלות ברצועות אנטריקוט ברוטב טריאקי של המקום ) המנות העיקריות היו טעימות (צ'האן פרייד רייס)מומלץ לבקש תוספת של חריף משפר את המנה .הקינוח היה גרוע שהשאיר טעמים של מרגרינה בחך. חבל ליפול בקטנות דחוף לשפר קינוחים! גם בתפריט כשר בשרי ניתן להגיש קינוחי פרווה מוקפדים וטעימים ובגדול עם מאט הקפדה הבילוי במסעדת מאצויה יכול להכיל ערב מגניב וטעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
12/07/2015
ראשית,אנו שמחים על תגובתכם הכנה והמקצועית. בנוגע לחוויה שלכם אצלנו במסעדת מאצוייה. שנית,עמדת המארחת מאוישת בשעות הערב החל מהשעה 20:00 שכן אלו השעות בהן יש צורך לאייש עמדה זו. יתרה מכך,אנו מכשירים את הצוות לקבל כל לקוח שנכנס בשערי המסעדה ועבורנו התנהלותו של המלצר הייתה תיקנית. לגבי נושא הקינוחים-שוב מעריכים מאוד את דעתכם המקצועית ונושא זה ייבדק מול שף המסעדה-יניב אבן. נשמח לקבל מכם את מס הטלפון האישי שלכם ולהכניסכם למועדון ההטבות והלקוחות של מאצוייה בכדי לשפר את חוויתכם. כמו כן בביקורכם הבא,נשמח לקבל את דעתכם על המנות האחרונות שיתווספו לתפריט הקינוחים. בברכה תגובת בעל העסק.
Rona - תמונה
Rona 3 ביקורות
סושי ברמה נמוכה ביותר!!!! ממש ממש ממש גרוע ומאכזב
2.3
27/04/15

התחלתי לעבוד בבניין וירדתי היום בהתלהבות לאכול צהרים בסושי השכונתי החדש עם אבי והיה פשוט רע! קשה לי להתחיל להסביר את האכזבה, המקום לפי האתר והביקורות מתיימר להיות מצוין, והוא בפועל רחוק... שנות אור ממסעדות סושי מוכרות ואהובות בתל אביב. חבל, הפסדתם לקוחה קבועה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
10/06/2015
הצטערתי לקרוא שזו היתה תחושתך בעת הביקור אצלנו אנו שמחים לשמוע מאורחינו ולפעול בהתאם בעת הצורך. חשוב לנו לתת לסועדים את השירות והמנות הטובים ביותר וכתוצאה מכך לאחרונה הוספנו מנות ייחודיות שמכין אותן שף חדש. נשמח אם תצרי איתנו קשר כדי שנוכל להזמינך לחוויה מתקנת.
tali4844 - תמונה
tali4844 מבקר מתחיל
מאכזב. גובה המחיר לא מייצג את המנות
2.8
27/11/14

הגענו 2 זוגות למסעדה והתקבלנו בצורה מאוד נעימה. יש במקום אוירה טובה ואינטימית. כשהגענו לשלב האוכל -התאכזבנו. האוכל בסדר, כמו בסושיות ממוצעות, גובה המחיר לא מייצג את המנות. הרולים של... הסושי (60-65 ש"ח לרול) סטנדרטים, לא מפתיעים לא בעלי ערך מוסף. טעמים אנמיים. מלבד ג'ינג'ר בצלחת לא תמצאו הפתעות. כשמשלמים מחיר כזה עבור סושי מצפים להרבה יותר. גזרת הקינוחים הייתה נוראית- המלצר הסביר לנו שכרגע מחליפים את התפריט והמליץ על פונדו שוקולד עם פירות טרופיים וסופלה. המלצר לא טרח לציין מחירים. הפונדו כלל אננס טרי, אגס ואפרסמון עם שוקולד, לא טעים בעליל בעלות של 80 ש"ח !! הסופלה היה בעלות יותר צנועה של 42 ש"ח אך היה פשוט נוראי. כולנו בשולחן הסכמנו שאכלנו סופלה יותר טוב בכל אולם אירועים מצוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rami Guetta - תמונה
Rami Guetta 17 ביקורות
מקום מצוין
4.5
15/11/14

אין מילים , מקום בילוי מושלם הרוחה , המוזיקה , האווירה חזרנו פעם שניה לבדוק ושוב לא התאכזבנו . ממליצים בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
23/11/2014
שמחים שנהניתם מהביקור אצלינו. אנו עושים כמיטב יכולתינו על מנת להעניק ללקוחתינו את הטוב ביותר. נשמח שתבקרו אותנו שוב . בקרוב אנו חונכים תפריט חדש. לשירותכם תמיד , צוות מאצויה