נגישות
נגישות

מאצויה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על מאצויה

Eli - תמונה
Eli מבקר מתחיל
מנות נדיבות ואווירה נעימה
4.3
25/10/16

הלכתי עם אשתי ועם הילדים, מסעדה כייפית, שירות מעולה, מנות טעימות (במיוחד הסושי שהזמנו!) מוגשות בצורה אסתטית ובנדיבות מתאימה, אוירה טובה. אפילו הילדים נהנו. אין ספק שנחזור שוב כשנהיה... בסביבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יערה  - תמונה
יערה מבקר מתחיל
סושי מעולה!
3.8
22/10/16

אכלתי עם חברות קומבנציית סושי בערב אחרי העבודה. אכלנו סושי עם סלמון, אבוקדו בציפוי בטטה, וגם סנדויצי סושי עם סלמון ואבוקדו. מחירים יחסית סבירים,והאוכל מאוד טעים. המנה הגיעה גדולה... והתחלקנו בה יחד. ממליצה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
alon - תמונה
alon 2 ביקורות
יפני אמיתי וטעים בטירוףףף
4.8
18/10/16

היינו בהמון מסעדות בסגנון זהה גם בארץ וגם בחו"ל ואני חייב לציין שכאן ממש נהנינו, מנות גדולות עם הטעם היפני הישן והטוב טעים בטירוף, אחלה שירות רגוע ונעים, תודה וחג שמח

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lin - תמונה
Lin מבקר מתחיל
שירות ואוכל מעולים!
5.0
10/10/16

אתמול ישבתי שם עם בן זוגי והיה נהדר! כל מה שביקשנו קיבלנו מהמלצר, שירות מעולה,שנינו הזמנו מנות פתיחה וסושי דגים והיה מעולה!!! אוירה נעימה ורומנטית, מתאים גם לחגיגת אירועים פרטיים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Kim - תמונה
Kim מבקר מתחיל
מומלץ למפגשים עם חברים/ משפחה!
4.5
10/10/16

אתמול אני וחברתי ביקרנו במאצויה ואני הזמנתי פיש אנד צ'יפס וחברתי הזמינה סלט עשבים קייצי- מנות מומלצות ושוות בטרוף! המחיר היה סביר, מומלץ לארוחה משפחתית ועם חברים, מנות גדולות!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רן - תמונה
רן מבקר מתחיל
אוכל לא טעים , שחצנות ויהירות
1.0
10/09/16

גם האוכל וגם השרות מתחת לכל ביקורת , חוץ מהסלט בפתיחה שהיה טעים שאר האוכל ספוג שמן , חסר טעם וגם מנות מטוגנות כמו אגרול ניכר שהוכנו מראש וחוממו לפני הגשה , מנה אחרונה קיבלנו שני כדורי... בצק ממולאים ממרח שוקולד זול ומטוגים וספוגים בשמן בגודל פלאפל לצד קרם מרגרינה מגעיל . כשהתלוננו בפני הבעלים התנהג בשחצנות ויהירות מגעילה ואמר שנגיד תודה שזה מה שאנו מקבלים ב200 שח דרך גרופון כי זה שווה 400 , לדעתי מוקפץ בבאגט ב30 שח טעים יותר ומשביע יותר , יצאנו מאוכזבים ורעבים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shlomit - תמונה
Shlomit מבקר מתחיל
אכזבה
1.5
24/08/16

חווית השירות הגרועה של 2016. באנו עם קופון של גרופון, הזמנו מקום שבוע מראש רק כדי לבוא ולגלות שמישהו לקח את מקומנו. המתנו באמצע המסעדה כמעט 10 דקות עד להושבה לאחר שפנינו פעמיים לצוות.... לא הציעו לנו לשבת על הבר או חלילה משהו לשתות בינתיים. לאחר ההושבה הגיע מלצר די מהר ולקח הזמנה. מגש הראשונות הוכן מראש והמנות היו קרות לגמרי (כן, אגרול וירקות טמפורה קרים זה הכי טעים...). הסלט שליווה היה טעים ומרענן. לאחר מכן בקשנו שתיה 4 פעמים עד שקבלנו. ואז חיכינו למנות העיקריות שהוזמנו בהתחלה. וחיכנו. והמשכנו לחכות בזמן ששולחן שישב לידנו והגיע לפחות 30 דקות אחרינו כבר קיבל את האוכל שלו. המלצרים עשו הכל בשביל לא לראות אותנו. לאחר ששאלנו את המלצר שהזמנו ממנו לפשר העניין הוא הודה שהוא אחראי על האזור בו ישבנו אבל תגבר אזורים אחרים ובכלל המארחות הן אלו שאמורות להזמין לנו את העיקריות. משם זה המשיך ל - אבל יש אנשים שחיכו יותר מכם. ביקשנו לארוז וללכת. בנסיון של העיקריות בבית הן סתמיות, האודון עוף היה ממוצא לחלוטין והטפניאקי אסדו היה מתחת לממוצא. חסכו מעצמכם את החוויה.‎

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dian - תמונה
Dian 2 ביקורות
השירות הגרוע מתחרה במנות הגרועות של המטבח
1.0
17/08/16

הלכתי למסעדה השבוע עם בן הזוג שלי. קיבלה את פנינו מנהלת המשמרת הלא סימפטית בשום צורה. שאלה ישר האם יש לנו שובר, וששאלנו אותה על הפרטים שלו ענתה בהתנשאות וחוצפה, "מה אתם רוצים אני לא... מבינה". והושיבה אותנו במקום על דלת הכניסה. רבע שעה עברה ואף מלצר לא הביא לנו תפריט או שאל האם נרצה להזמין. ניסיתי לקרוא לכמה מהם שאמרו רק רגע, ולאחר עשר דקות נוספות הגיעה אלינו מלצרית, לקחה הזמנה של מנות ראשונות ועיקריות. המנות הראשונות יצאו כעבור חצי שעה לערך, והעיקריות רק לאחר שעה וחצי. המנות הראשונות היו מפוצצות בשמן,לא חמות ובטח שלא טריות. לאחר שעה וחצי קיבלנו מנות עיקריות שהבשר בהן היה יבש וגם הוא לא חם כלל. אף אחד לא פינה לנו את השולחן או הביא לנו מגבונים לחים. סיימנו את הארוחה ורצינו את הקינוח שמגיע לנו וללכת. 4 מלצרים והאחמשית הבטיחו שכבר יבואו, והתעלמו מאיתנו. לבסוף הקינוח שהגיע היה אמור להיות פרפה- מקפא קר, אך הוא היה מוס בטעם מרגרינה. לסיכום השירות הגרוע של הצוות התחרה בקריסה של המטבח. **לא מומלץ, לא שווה את הכסף שלכם!!***

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eden - תמונה
Eden 4 ביקורות
מאכזב.
2.3
15/08/16

היה לנו גרופון של 200 שקלים , שכולל 9 מנות ושתיה. ראשית כל המסעדה והאוירה נחמדה של המסעדה לא יותר מזה, התאכזבתי השירות לא טוב , הזמנתי שבוע מראש מקום , לא קיבלו אותנו בכניסה למקום... ומעבר לכך הינו צריכים לחכות באמצע המסעדה למרות שהזמנו מקום מראש שזוג יקום ועד שינקו לנו ויסדרו אותנו, זה לא בסדר מין הסתם שאנחנו לא אמורים להתעצבן במיוחד באירוע מיוחד כמו יום הולדת. התאכזבתי מאוד. המנות היו נמוכות מאוד במיוחד הסושי והמוקפץ . פשוט לא יכלתי לאכול עד הסוף לא סיימנו כלום קמנו ועזבנו באמצע ר-ע-ב-י-ם-! מאכזב נורא , לפה לא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אהוד - תמונה
אהוד 21 ביקורות
נהניתי, ממליץ לאחרים
4.0
20/07/16

גילוי נאות - הארוחה הייתה עם שובר/קופון, ולכן המחיר היה ראוי לגמרי (לזוג - 199 ש"ח). שלל מנות ראשונות מוצלחות (למעט כדור ירקות בבלילה, שלא התחברנו אליו), עם יין לבן בצד האוכל. שתי המנות... העיקריות היו לטעמנו, האחת על בסיס עוף והשנייה מנת בשר בקר - כמות גדולה, ואף לקחנו הביתה כמעט מחצית מכול מנה. קינוח משותף על בסיס נוגט היה מוצלח לכשעצמו. ראיתי שכתבו כאן על השירות מס' ביקורות לשלילה - אנחנו דווקא זכינו למלצרית, ואתה מתלמדת, שהיו מסבירות פנים, זריזות וקשובות לבקשותינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה