נגישות
נגישות

בלו סקיי - Blue Sky ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

16 ביקורות וחוות דעת על בלו סקיי

גיא - תמונה
גיא 42 ביקורות
לא טעים
2.3
11/11/15

הייתי בבארנץ׳ בשישי עם אשתי, מקבלים שתיה חופשית, מנות ראשונות במחבר יפה ושתי מנות עיקריות. חצי מהמנות הראשונות היו בסדר, החצי השני לא היה אכיל בשבילנו. את שתי המנות העיקריות החלפנו כי... לא היו טעימות וגם מה שקיבלנו (שקשוקה) היה סביר ותו לא. ציפיתי להמון מאדוני ונחלתי אכזבה קשה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
ארוחת בוקר מצויינת אבל יקרה!
4.3
25/10/15

לקחתי את אחותי לפינוק בוקר כיפי ומפונפן בבוקר שישי שמשי. השירות היה אדיב והמלצרים היו נחמדים - כל הזמן מילאו לנו מים מינרלים בכוסות (בהתחלה פחדנו שיחייבו אותנו והסתבר שזה על... חשבונם). קיבלנו המון מאזטים טעימים עם אפשרות לריפיל כמו סלט אצות עם טונה אדומה, סלמון כבוש, סלט עגבניות ומוצרלה, מסבחה מעולה ועוד המון דברים טעימים. הכל היה טעים ומפוצץ (עד כדי שכמעט לא נגענו במנות העיקריות). הלחם גם נפלא ומילאו לנו אותו כל הזמן! לעיקריות לקחנו שקשוקה לבנה עם ירקות ויוגורט שהייתה ממש טובה וקרפ פטריות שבעיני היה פחות מוצלח. השירות מדהים והמרפסת יפיפיה (למרות שהיה די חם לשבת בחוץ וקצת התבאסנו שאין מקום בפנים אבל הנוף מגניב). שתינו תפוזים (שלא סחוט במקום אבל טעים) וקפה קר שהיה סבבה! המלצרים היו מאוד אדיבים נתנו לנו ריפיל למאזטים שרצינו וגם מילאו לנו מים מינרלים ואף הסבירו שזה ללא תשלום. המחיר הוא בערך 120 שקלים לסועד שזה די יקר אבל באמת חוויה טובה! זה כולל לחם ומאזטים חופשי +מנה עיקרית+2 שתיה לסועד+מים מינרלים חופשי לאורך כל הארוחה. חוויה יוקרתית ונחמדה השירות בהחלט היה מפנק והאוכל ממש טעים. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Inbal - תמונה
Inbal מבקר מתחיל
אדוני אביעד
4.5
09/07/15

סעדנו הערב במסעדה, בעלי ואני. קראנו מראש את הביקורות השליליות שכתבו על המסעדה לפני שנתיים ״מביני דבר״. אם יורשה לי. ויורשה לי! אל תאמינו למילה שיצאה מפיהם הקוצף. המסעדה מצויינת,... מרעננת. המנות יצירתיות. ישבנו במרפסת, התחושה היתה כאילו יושבים על סיפון אוניה שעפה באוויר. ניתוק וחיבור לעיר. המנות שהומלצו על ידי אביעד הוכיחו עצמן וסיפקו לנו חוויה מדהימה של טעמים ומרקמים. אנחנו לא פלצנים. בצהריים אכלנו חומוס בכרם התימנים. בערב אכלנו בבלו סקיי. נהנים מזה וגם מזה. ונהנינו מאד. כשיצאנו ביקשנו לדבר עם המנהלת. אמרנו לה שהאוכל מעולה והמסעדה מקסימה. אבל שאביעד ״עשה לנו את הארוחה״. מלצר מעולה. אינטלגנטי ושירותי ברמות. כישורי המשחק שלו בטח יכלו לסייע לו ״לזייף״ שירותיות, כפי שעושים רבים (מידי) ממלצרי העיר הגדולה. אבל הקטע הגדול הוא שדווקא כאן אין משחק בכלל. הוא פשוט כזה. מלצר מדהים! נהנינו אלון וענבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor מבקר מתחיל
טעים ונעים
4.5
20/06/15

בראנץ' מקורי וטעים. השירות אדיב וניתן לבקש ריפייל למנות. ממליצים בחום! עניין קטן שפגע באוירה, הושבנו בחודש קייצי במרפסת, היה חם וללא צל מלא או אוורור. שווה לצאת לראות את הנוף הכמעט... פנורמי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסתי - תמונה
אסתי 3 ביקורות
אכזבה!!!!!
2.5
03/05/15

אתחיל ואכתוב כי הוכל איכותי וטעים כיאה לשף מאיר אדוני אולם בטוחה שאם הוא היה זוכה לשירות כה גרוע מהמלצרים וממנהלי המסעדה אין סיכוי שהיה חוזר למקום הזה או ממליץ לאיש ממכריו. הגענו ב13:15... למסעדה והנוף עוצר נשימה אולם להמתין שהשולחן שכמובן הזמנו מקום מראש יהיה מוכן ולאחר שהתנדנד וניסו לתקן ועברנו לשולחן אחר לקבל אוכל לאחר שעה ורבע או להמתין לשתייה 25 דק נשמע הזוי!!!! לשמוע תשובה במסעדת שף שכזו כי אזל סלט חסה? הגעתם בשעה מאוחרת מצטערים ממש בזיון. אחרי הכל לא שילמנו תעריף מוזל שמנות מסויימות או סלט חסה (מוצר בסיסי לא?) אזלו. ממסעדה כזו וממחיר הבראנץ ביום שישי שעלותו 120 ₪ (מחיר שאינו זול לכל הדעות ) הייתי מצפה הרבה יותר! ניתן לאהוב או להתווכח על טעם וריח אבל על שירות ? ממש לא!!!! אין לי ספק שלא אמליץ וככל הנראה לא אשוב למסעדה זו וחבל!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שוקי - תמונה
שוקי 5 ביקורות
היה מדהההיייםםם וטעייים בטירוף
4.8
26/01/15

ישבנו אני ואישתי אחרי שכבר חרשנו עשרות מסעדות, ופשוט נהננו מכל רגע! ההוכל היה טעים והנוף מטריף, השירות מעולה, והמחירים נותנים את התמורה! המנה האחרונה של טארט מנגו פשוט מתפוצץ בפה, עם... כל ההפתעות שיש שם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מסעדת בלו סקי  - תמונה
מסעדת בלו סקי מבקר מתחיל
אכזבה
2.3
11/12/14

יצאנו עם חברם לחגוג ארוע מאוד משמעותי ולכן בחרתי מסעדת שף. הזמנו שש מנות. המנת היו קטנות, במנות שהיה אמור להיות דג היינו צריכים מקרוסקופ למצוא את חתיכות הדג. חשבתי שהמנות האחרונות יפצו... את העיקריות לצערי המנות היו גם קטנות ולא תואמות לא לציפיות ובודאי לא למחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
המסעדה כי יפה בעיר
4.3
06/04/14

אני לא אוהבת מסעדות כשרות, אבל מעריצה של המסעדות של מאיר אדוני, אז החלטתי לתת צ'אנס. ראשית, המסעדה עצמה פשוט יפיפייה. הנוף של העיר מדהים והאווירה של חופש. מסתבר שיש דיל של 1+1 על... הקוקטליים על הבר בכל השעות ככה שהעדפנו לשבת על הבר. האוכל היה פשוט מצויין! מנות מפתיעות ומיוחדות. לא חלבי איטלקי. המון דגים סאשימי וירקות טריים. פשוט תענוג. המחירים גבוהים, אבל ביקשתי לראות את התפריט עסקיות ודווקא נראה מאוד מזמין ובהחלט אבוא לנסות! האווירה במקום הזה עושה את ההבדל. פשוט הרגשה של חו"ל. נורא נהנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
תענוג
4.8
02/02/14

קיבלנו מתנה ארוחה בבלו סקאיי. אחרי שקראנו כמה ביקורות לא כל כך משבחות התחלנו להסס אבל לשמחתנו עשינו זאת היום. לקחנו עסקית צהריים. נתחיל מהעיצוב-נעים ומזמין. שולחנות עם מפות לבנות כלים... נאים והשירות לעילא ולעילא. עדי המלצרית-את נהדרת. ולאוכל. לפתיחה הוגש לחם משני סוגים חמאה איולי פפריקה ושמן זית עם פלפל חריף. הלחם טעים בכמה דרגות מהמקובל, מתברר שהוא תוצר של "לחמא" גם האיולי היה טעים מאד. למנה ראשונה לקחתי מרק ארטישוק ירושלמי עם פירה כתומים. הגיעה קערה שחורה עם שלוש ערימות של כתום ובקישוט עלים ירוקים. המלצרית מזגה מקומקום את המרק הלבנבן, מחזה מרהיב ותמונה מצורפת. הטעם מדהים. סימפוניה של מרקמים וטעמים פשוט מעולה. בן הזוג לקח פולנטה עם ביצה עלומה בטמפורה. טעים ומיוחד. לעיקרית לקחתי פילה בר ים אטלנטי על תבשיל דגנים ושלל פטריות. מנה אסתטית וטעימה להפליא הרוטב יצר צירוף טעמים מדהים של כל המרכיבים. בן הזוג בחר בסביצה סלמון על קינואה שחורה. מנה נאה וטעימה אך לא התעלתה למנת הדג שלי. בינתיים מזגו מים כשהכוס התרוקנה ומלאו שוב את סלסלת הלחם. על ניקוי הפירורים בין המנות גם לא דילגו. ייו לבן מיקב מונטיפיורי היה ליווי הולם במחיר סביר (25 שח לכוס). לקינוח הגענו שבעים כך שחלקנו מנה אחת, טארט שוקולד וצ'ילי עם קציפת חמאת בוטנים. הגיעה צלחת ענקית עם קינוח שיכול להספיק לשניים וטעים ביותר. בקיצור חוויה מענגת בעיקר כשלא צריך לחשוב על החשבון. בכל מקרה התענוג עלה 300 שח לזוג

עוד פרטים
הוספת תגובה
moran molnar - תמונה
moran molnar מבקר מתחיל
הנאה צרופה
4.8
20/01/14

ביקרתי בבלו סקיי כבר שלוש פעמים. פעמיים לעסקית צהריים ופעם אחת בערב. עסקית הצהריים משתלמת ביותר- אוכל מעולה במחיר מצויין והאוירה נפלאה (במיוחד עם מזג האויר טוב ואפשר לשבת על הגג ולצפות... בנוף המושלם) בערב אכלנו את מבצע ה dine & wine שיש במסעדה. האוכל היה מדהים והשרות הכי טוב שנתקלנו בו בארץ. בקיצור שווה ביותר ונחזור בכל הזדמנות

עוד פרטים
הוספת תגובה