נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-7103029 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בקיסריה

מריפוסה בקיסריה
קיסריה
מסעדת קונספט, כשר
הזמן שולחן
טונה קוקה - tona koka בקיסריה
קיסריה
מסעדה ים תיכונית
ארסטו בקיסריה
קיסריה
מסעדה איטלקית, כשר בד"ץ
הלנה  בקיסריה
קיסריה
מסעדת דגים
מסעדת הצל-בנים בקיסריה
קיסריה
מסעדה ים תיכונית, כשר למהדרין
קפה בגולף בקיסריה
קיסריה
בית קפה
הזמן שולחן

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

8 ביקורות וחוות דעת על 80

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
טעים.
3.3
12/11/17

הגעתי עם הילדים...כמות הסלטים רבה מאוד ונדיבה וכך גם פלטת הבשרים .גם בגזרת הקינוחים קיבלנו מלבד הבקלאווה גם 3 סוגים של מלבי. טעים . חבל שהמחיר היה לא נכון במקום מנת ילדים לקחו על מנה... רגילה אבל שינו זאת. בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maryam - תמונה
Maryam מבקר מתחיל
כיף
4.8
02/04/17

מחיר זול יחסית ,סלטים בשפע קבלנו כמעט 10 סוגים,שירות אדיב ,והאוכל היה טרי וטעים ,יש גם חצר גדול עם משחקים לילדים

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
השירות והנדיבות צריכים להשתפר
3.0
01/07/16

סה"כ היה בסדר ואולם כשנתתי למלצר את ההודעה של ארוחה זוגית ב130 ש"ח שכללה פלטת בשרים היחס שלו השתנה לרעה וכך כמות הסלטים והבשרים שנדרשתי כל הזמן לבקש, הציפס הוחלף כי היה מטוגן לעייפה... ולא נראה טוב ובכלל המלצר היה חמוץ ולא מזמין, פעם נתנו גם קינוח עכשיו בקושי קפה, חבל כי כך מפסידים לקוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסף - תמונה
יוסף 12 ביקורות
חוויית שרות מבאסת
1.8
06/04/15

משהו לא טוב קרה לרמת השרות ב-80. בחרנו להגיע היום בצהריים בזכות הביקורות הטובות, אך קבלת הפנים של האדם שנראה מנהל המקום ושירת את הסועדים, היתה קרירה, הוא הניח על שולחנינו סלטים בתשלום... מבלי שביקשנו, ניסה להתעלם מהניסיונות שלנו לברר האם הם אכן בתשלום, ומהרגע שביקשנו ממנו לפנות אותם, התייחס אלינו כמטרד בכל פעם שביקשנו להזמין משהו. כדי להשלים את החוויה, כשביקשנו ממנו לארוז לנו מנה שבננו לא אכל, הוא זרק על המנה! קופסה ריקה ואמר 'הנה תמלאו' . יצאנו עם תחושת עלבון מהמסעדה הזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חאלד - תמונה
חאלד מבקר מתחיל
ממש מאכזב
1.0
19/01/15

הזמנתי חבר שלי וארוסתו לארוחת ערב במסעדה בתקווה למקום קרוב וטוב. המציאות הייתה שונה בהרבה, קודם כל הקבלה בכניסה ממש לא מרשימה וכאילו שעושים לך טובה שמארחים אותך בכלל ושמוצאים לך מקום.... כשהתיישהנו מול השולחן הכוס שלי היה מלוכלך ונראה שיש משהו בפנים וביקשתי מהמלצר להחליף. הזמנו 4 ארוחות אחת של כבש וקבב וארוחה של חזה עוף עם רוטב שמנת וארוחה של שרימס וקלמארי וארוחה רביעית של בלטה על האש , כלומר כבש, קבב, חזה עוף, וסטייק. הסלטים היו בסדר וזה הדבר היחידי שהיה בסדר. הגיעו המנות . המנה של בלאטה על האש הכל היה ממש שרןף , הסטיק בכלל לא מתקרב למה שנקרא באמת סטיק, יותר גרוע מכך שהבשר היה שרוף יתרה על כך מוגש כשהצד השרוף כלפי מטה ומוצג הצד היותר סביר. המנה של כבש וקבב סבלה ממש מהמון המון תבלינים מיותרים. המנה של שרימס וקלמארי גם סבלה מהמון תבלינים שממש לא קשורים לאוכל. המנה של חזה עוף הגיעה בלי הרוטב. ביקשנו מהמלצר הרוטב של השמנת לקח לו הרבה זמן עד שהביא את זה והצטרכנו לבקש אותו שוב ושוב. החומרה בעניין שהמלצר התחיל לדבר עם החברים שלו " שהם כבר ביקשו את זה 5 פעמים" בנימה שלא מרוצה מכך שאנחנו מבקשים. הארוחה של בלאטה של בשרים לא נגענו בה וביקשנו מהמלצר להסתכל על זה הוא התחיל להתווקח אבל נוכח לראות שבאמת זה שרוף הוא ביקש להחליף בסוף אנחנו וותרנו על זה כי רצינו להציל מה שנותר מהערב הזה . הארוחה של פירות הים אף אחד לא נגע בה ושתי הארוחות שנותרות רק אכלנו פחות מחצי המנה מאין ברירה . בסוף החשבון גם אחרי הורד המנה שהחזרנו נשאר מאד גבוה ולא מוצדק .

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
21/01/2015
אנו זוכרים היטב את האורחים שסעדו אצלנו ובכן באמת כל מה שעשינו עבורם באמת לא היה לשביעות רצונם כולל קיבלו הנחה בחשבון. הלקוח ביקש שהבשר יהיה עשוי טוב ולכן הוגש הבשר לפי בקשתו. עם זאת אנו מתנצלים מאוד על אי שביעות רצונך ואנו מזמינים אותך להגיע על מנת שנוכל להציע חוויה מתקנת.

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

2
מומלץ לארוחה עם חברים
1
מנות נדיבות
1
מומלץ לארוחה משפחתית
1
אווירה יוקרתית
0
קינוחים מעולים
0
אווירה עממית
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 04-8255862

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה