נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

34 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

Nofar - תמונה
Nofar 11 ביקורות
מצוין ומהיר
4.8
21/02/15

התקשרתי למוקד הארצי של ג'פניקה וביקשתי להזמין מסניף קיסריה 2 רולים. טענו בפניי שיקח 20 דקות. בנתיים הגעתי לסניף והמארחות קיבלו את פניי בברכה והושיבו אותי על הכורסאות בכניסה. קיבלתי את... הזמנתי לאחר 25 דק' המתנה. האוכל היה טרי, טעים ומצויין. הייתה טעות קטנה ברטבים אך זה לא פגע בטעם הנהדר של האוכל. מומלץ מאוד למי שמחפש לקחת ארוחה טובה הביתה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nofar - תמונה
Nofar 11 ביקורות
האוכל מצוין, השירות פחות
4.0
16/01/15

כחובבת מושבעת של הרשת, הסניף בקיסריה מעוצב ברמה מאוד גבוהה. הסניף תמיד מלא באנשים ומומלץ להזמין מקום מראש (רק דואגים להזכיר לכם שיש לכם שעתיים לרשותכם ולא יותר מכך במסעדה), הזמנתי 2... רולים של סושי וכוס צ'ויה- הכל היה פשוט טעים ומצוין. עשוי היטב. האווירה במקום מאוד טובה יש מוזיקה מצוינת. השירות של המלצרים לא היה הכי טוב, יש מקום לשיפור. כמו כן, המארחת היתה מאוד לא נעימה. היה לה טון ונימת דיבור שגרמו לנו להרגיש מאוד לא בנוח ובכלל, שאנחנו מכבידים עליה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכס - תמונה
אלכס 6 ביקורות
פעם ראשונה ואחרונה
2.5
23/05/14

אני לא אספר פה את סיפור הזמנת המקום, שרק הוא כבר היה תמרור אזהרה ענק .... בכל מקרה באנו וחיכינו עוד 10 דקות עד שיסדרו את המקום. המלצרית כל הזמן שכחה להביא דברים, לכוס מים לקח כחצי שעה... להגיע, הסכו"ם הגיע אחרי האוכל, כל הטעויות שהחזרנו, חוייבנו בחשבון, נאלצנו לבדוק אותו פעמיים. ואת המנה שנתנו "על חבון הבית" גם הכניסו לחשבון. בקיצר, אפילו הקינוח החינמי בסוף, לא שיפר את חוויה ולכן זאת פעם ראשונה ואחרונה שלנו שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
liat - תמונה
liat 8 ביקורות
אכזבה
1.5
13/05/14

הזמנו מקומות 4 ימים מראש וכש הגענו נאמר לנו שאין מקום !!!! וצריך לחכות. לאחר המתנה של כ 10 דקות הביאו לנו שולחן שחצי ממנו היה בשמש. כש נשאלנו ע"י האחמ"שית האם הכל בסדר אמרנו שלא ואז היא... אמרה שזה בגלל שהגענו הרבה יותר אנשים ממה שהוזמן אמרנו שהזמנו 10 והגענו 12 ואז היא פשוט הסתובבה והלכה.... האם זאת רמת השירות של מסעדה שמכבדת את עצמה ? אוכל : הסושי לא היה טרי ( אורז יבש, אבוקדו שחור וכו) המלצרית ששירתה אותנו לא היתה נעימה במיוחד וניסתה כל פעם "לנפח" את החשבון . חבל שאחת המסעדות של הרשת הטובה הזו נראית כך . לא נחזור לשם .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Karam - תמונה
Karam 2 ביקורות
מקום מדהים שעושה בית ספר לכל המסעדות מסביב
4.8
02/04/14

ומחיר הגיוני ועממי ועדיין אווירה של "מסעדה בקיסריה " פשוט 5 כוכבים!! ביקרתי שם עם חבר לפני ומאז בתדירות קבועה

עוד פרטים
הוספת תגובה
ir or - תמונה
ir or 6 ביקורות
שפרו את השירות
2.8
08/02/14

למנהלי ג'פניקה - האוכל שאתם מגישים הוא די טעים, מוגש בכלים נקיים ובצורה אסתטית. אבל המלצרים שלכם לא שמחים, המנהלים שלהם לא אנשי שירות, והשירות לא מוצלח. היינו אצלכם די הרבה, בסביבות פעם... בחודש בחצי השנה האחרונה - והיום היינו בפעם האחרונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
itay - תמונה
itay 5 ביקורות
ממש יותר מג'פניקה
4.5
08/08/13

אנחנו מחובבי הז'אנר של ג'פניקה, למודי הצלחות וכשלונות. סושי עממי במחיר עממי. אבל פה יש משהו אחר מעיצוב מוקפד לשרות נכון לאוכל איכותי וטעים. היינו כבר מס' רב של פעמים למרות שנפתח לפני... זמן לא רב. מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Or - תמונה
Or 5 ביקורות
אם רעבים באיזור - זה בסדר
3.5
10/07/13

הגענו מזכרון לפי המלצת חברה. הזמנו עסקית צמחונית וקומבינצית סלמון. מנות ראשונות סלט מלפפונים עם עוף וסלט נבטים. הנבטים מצוין, מלפפונים עם עוף רק טוב. העוף יותר מדי יבש ומרגיש ממקור זול.... מנה עיקרית סוג של אטריות. לא זוכר את השם. בינוני. קומבינצית הסלמון רק בסדר. לא היתה תחושה של הטריות המאוד רעננה הנדרשת מסושי. כאילו המנה עמדה יותר מדי זמן. בענין האוירה. עיצוב מאוד מיוחד ויפה. מוזיקה לעיתים מעצבנת ועושה חשק ללכת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמרית - תמונה
שמרית 3 ביקורות
מקום ואוכל ברמה
5.0
10/06/13

קיבלנו המלצות כמה חברים על ג'פניקה בקיסריה וערב אחד אני ובעלי החלטנו לנסות. כבר שהגענו התפארנו מהמקום מסעדה יפיפייה ומזמינה הזנו קומבינציות למיניהן ונודלס עם עוף בקר ואוז, האוכל הגיע... בזמן טעים ביותר עד שהזנו עוד. מסעדה מומלצת מאוד ולא יקרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה