נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

34 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

Lia - תמונה
Lia מבקר מתחיל
נחמד.
1.8
22/08/17

מכיוון שאני מאוד חובבת סושי בחרתי לחגוג את יום הולדתי בגאפניקה. האוכל היה מאוד טעים! אבל השירות? על הפנים. ביקשנו 4 פעמים כוסות מים ורק בפעם החמישית מישהו נזכר להביא לנו. קיבלנו מנות... ראשונות. לא עברו שתי דקות וקיבלנו מנות עיקריות ביקשנו להוציא מאוחר יותר ולא עברה דקה ושוב הוציאו ממש התעלמות מהבקשה שלנו. לא הביאו מגבונים בסוף אין תיאום בין המלצרים. יצאנו מבואסים ולא ממש מרוצים. נשקול עם להגיע שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ben - תמונה
Ben מבקר מתחיל
מסעדה ברמה נמוכה מאוד
1.5
05/08/17

ישבנו כל המשפחה במסעדה במוצאי שבת, מסעדה ברמה נמוכה מאוד, האוכל לא היה מבושל, אין מה לומר על השירות כי לא היה כזה בשום קנה מידה, קמתי שלושה פעמים לבקש לימון לסודה ומפיות לשולחן ורק בסוף... הארוחה הגיע אחראי המשמרת ונתן לנו לימון לאחר שהסודה נגמרה, כאשר החזרנו את הרול לחימום חזר אותו הרול בדיוק לאחר רבע שעה וללא חימום, כמו כן גם העוף בנודלס שלא היה מבושל חזר שוב לא מבושל כאשר קיבלנו מנה חדשה בטעות. כאשר פניתי לאחמ"ש בכל הטענות הנ"ל תשובתו הייתה "הייתי אצלכם בשולחן, הייתם צריכים לבקש ממני הכל" וכל זה לאחר שביקשנו מכמה מלצרים שונים דברים פשוטים כמו הלימון ,המפיות והמיונז החריף. אנחנו מאוד אוהבים את הג'אפניקה אך לסניף הזה לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shachar - תמונה
Shachar 2 ביקורות
מאכזב
3.3
20/05/17

מגיעה די הרבה למסעדה כיוון שזה הכי קרוב ונוח. כמעט תמיד השירות מאוד איטי עד כדי מתיש, והמארחות אנטיפטיות. הסיבה היחידה שאני ממשיכה להגיע היא כיוון שהאוכל אכן טעים. הסניף כידוע פעיל עד... השעה 01:00 בלילה. אני הגעתי היום (19.5.17, יום שישי) בשעה 23:30 והמקום היה נראה חצי מלא ואכן פעיל וכאשר המאחרת באה לקבל את פניי היא אמרה לי שהם סגורים ומקבלים רק הזמנות טייק- אווי. כשאמרתי לה שהסניף אמור להיות פעיל עד השעה 01:00 ועכשיו רק 23:30 השיבה שהם כבר התחילו סגירה ואין מה לעשות. אני חושבת שזו חוצפה אמיתית לסגור סניף שעה וחצי לפני שעת הסגירה האמיתית, לא יכול להיות שעושים דבר כזה. לא חושבת שאני אחזור לסניף הזה, זה בהחלט היה הקש ששבר את גב הגמל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
opadaris - תמונה
opadaris מבקר מתחיל
יקר ומאכזב
2.3
18/03/17

הזמנו סושי לארוחת ערב התאכזבנו נורא האורז יבש ודביק מידי וחסר טעם הסושי עשוי בצורה הכי לא מקצועית-פייר,אני מכינה יותר טוב בנוסף,בהזמנה טלפונית לנציגים אין שמץ של מושג מה הן... המנות,כששואלים אותם-פשוט מקריאים מהתפריט ולא מדייקים בפרטים.כתוצאה-מקבלי לא מה שמצפים חוויה מאכזבת ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
טעים ויקר.
3.3
24/01/17

הזמנו מקום לערב שישי והשולחן חיכה לנו לפי הבקשה, לקח זמן עד שהמלצר הגיע, לקח זמן עד שהמנות הגיעו, האוכל טעים מאוד אך המנות יחסית למחיר קטנות. האוירה במקום נעימה אבל היה מאוד עמוס והיה... רעש, מומלץ להגיע באמצע השבוע כאשר יותר רגוע שם. סה"כ החוויה טובה , ממליץ להגדיל המנות בהתאם למחיר או להוריד המחיר בהתאם לגודל המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס 3 ביקורות
אווירה נעימה, אוכל מצויין!
5.0
22/08/16

ישבנו על הבר בחוץ בשישי בערב. הברמנים נחמדים ואדיבים, האווירה חימה ונעימה, יש זרימה טובה. קוקטיילים של הבית מצויינים! האוכל הגיע מהר ועים מאוד. מחירים שפויים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
משלוח לבניימינה
4.5
14/03/16

התארחתי אצל חברה בבינימינה והזמנו צהריים מהאתר הארצי של ג'פניקה, שניווט אוטומטית לסניף קיסריה. אולי זאת פונקצייה של מרחק, אבל קיבלנו הודעה שהמשלוח ייקח שעה וחצי, שזה קצת יותר מדי לדעתי.... בכל אופן, בפועל השליח הגיע קודם, לא השיג אותנו בטלפון, לא איתר את הכתובת ונסע. התקשרנו למוקד, שהחזירו את השליח, כך שבאמת לקח שעה וחצי עד שקיבלנו את האוכל, קצת באשמתנו אמנם. הסושי היה טרי, אופייני לג'פניקה, ללא שום הבדל מסניפים אחרים ברחבי הארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה מוסקו - תמונה
דינה מוסקו 36 ביקורות
טעים, נעים ומחיר הוגן
3.8
01/11/15

מקום עם אוירה מאוד נעימה - מרווח, יש מרחב בין השולחנות. שירות מהיר ואדיב מאוד. אוכל ברמה טובה, מגוון טוב בתפריט ומחירים מאוד סבירים. הייתי שמחה אם המנות החריפות היו מוגשות גם למי שלא... אוכל חריף - יש קצת חוסר גמישות בתפריט

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nata - תמונה
Nata מבקר מתחיל
טעים ונעים!
3.8
10/07/15

סושי מעולתה!! כיף לבוא לשבת עם חברים. שירת קצת איטי, המנות יצאו אחרי הרבה זמן למרות שלא היה עומס במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nofar - תמונה
Nofar 11 ביקורות
טעים אך מצריך המון סבלנות
3.8
02/07/15

לאחר ניסיון לא מוצלח בישיבה במסעדה, לאחר חצי שנה, החלטתי לחזור לבדוק אם חל שינוי. שירות המלצרים היה איטי מאוד אבל חשוב לציין שגם המסעדה הייתה מאוד מפוצצת כמעט עד אפס מקום. הזמנו ניגירי... סלמון ורול סושי מטוגן מתפריט הספיישל. הרול היה מצויין אבל הניגירי נראה שעמד המון זמן על המדף של הטבחים וחיכה שם כדי שיוכלו להוציא את 2 המנות ביחד . חבל כי חוץ מזה הוא היה אחלה. הזמנו כוס צ'ויה שהייתה טעימה כרגיל. חיכינו כחצי שעה(אולי אפילו יותר) כדי לקבל את המנות. בסופו של דבר קיבלנו קינוח פיצוי על ההמתנה הארוכה - עוגת שוקולד חמה בתחתית עם בננות בטופי. המנה הייתה טעימה לחובבי שוקולד עם בננה (אני למשל), מי שלא אוהב יותר מדי מתוק, לא כדאי. בגדול, האווירה הייתה נעימה והאוכל היה טעים. כן הפעם אני אחזור ולא בעוד חצי שנה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה