נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

34 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

tuvia.shahar - תמונה
tuvia.shahar מבקר מתחיל
אוכל טוב, שירות טוב, מוזיקה לא נעימה
3.8
08/08/19

אף פעם אני לא כותבת ביקורות אבל הפעם הרגשתי שאני חייבת לתקן עוול. על סמך הביקורות האחרונות כמעט וויתרתי על ביקור במסעדה זו, אבל מכיוון שהבת שלי התעקשה, הלכנו בכל זאת. למרות שהמסעדה... היתה די עמוסה השירות היה יעיל, מהיר אדיב, האוכל היה טעים וטרי בהחלט והמחיר סביר בהחלט. השירותים היו נקיים. חניה זמינה וקרובה בשפע. הביקורת היחידה שיש לי היא לגבי המוזיקה, שלא התאימה בשום צורה לישיבה במסעדה משפחתית בשעות הצהריים, לא מבחינת הסוג (יותר מידי אלקטרונית) ולא מבחינת העוצמה. ביקשתי מהמלצרית להחליף אבל זה לא נעשה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
1900uk - תמונה
1900uk מבקר מתחיל
לא חוזר, לא ממליץ
1.5
27/06/19

שירות הכי גרוע שנתקלתי איטי להחריד מבולבל התייאשתי קמתי והלכתי אחרי... 40 דקות המתנה !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
סביר
3.0
25/05/19

האוכל טעים יחסית אך הכמות לא גדולה . השוסי טעים. השירות איטי עד יאוש ולא חייכני וחבל. לקח מעל לחצי שעה עד שהגיע האוכל. רועש מאוד ויש הרבה ילדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
בסדר
3.3
24/05/19

השירות היה איטי עד יאוש וחבל.לקח מעל לחצי שע ה עד קבלת המנות. האוכל בסדר והסושי טעים. מנות בגודל סביר רצוי יותר כמות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nadinator - תמונה
nadinator 3 ביקורות
לא חוזר לשם
1.8
12/01/19

רועש. נפגשנו לארוע משפחתי. האוכל היה שמנוני ורחוק מאוכל יפני. הייתה מוסיקה בקולי קולות ולא משנה כמה פעמים ביקשנו להנמיך כי לא הצלחנו לדבר, זה לא עזר. ההסבר של מנהלת המשמרת היה שהם... חייבים לשמור על ווליום גבוה בכדי שלא ישמעו את שוטפי הכלים מאחורה. אין לי מה להוסיף על משפט כזה. יצאנו עצבניים עם כאב ראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eran - תמונה
eran 3 ביקורות
מומלץ
4.0
05/09/18

מנות טובות אווירה טובה , שרות מצויין . נהנו מאוד . מגיעים הרבה ולא מתאכזבים . מומלץ להזמין מקום מראש אף על פי שהמענה להזמנת מקום מסורבל ודורש שיפור .

עוד פרטים
הוספת תגובה
gutariel - תמונה
gutariel 9 ביקורות
למרות ביקור לא טראומתי קודם.לא אחזור לשם.
2.3
23/05/18

לאחר תיקון תקלת המחשב ולמרות שהמסעדה לא היתה עמוסה ,היה ממש כאוס בהגשה וגם במה שהוגש.שהינו עם נכדנו יותר משעתיים ושורתנו ע"י 4 מלצרים/ת שונים.למשל המתנה לוואסבי לאחר הגשת הסושי ארכה כ... 15 דקות. למדתי שלא אחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Achihod - תמונה
Achihod 6 ביקורות
מצוינים !
5.0
02/05/18

מצוינים בהכל אווירה שירות רמת האוכל פשוט מצוינים ממליץ בחום אני מגיע לשם כבר לא פעם ולא פעמיים ויוצא מרוצה בכל פעם

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד בן חיים - תמונה
דוד בן חיים 57 ביקורות
נחזור שוב
4.5
03/04/18

אוהבים אוכל אסייתי, אבל זו פעם ראשונה באחת ממסעדות הרשת. אוכל טעים ברמה גבוהה. מזמין, מתובל (למי שאוהב פיקנטי ואפילו מעט חריף). המרקים (בטטה + תירס) התעלו על עצמם. צ'אנג תאי עוף הייתה... מנה מנצחת עם הרבה איטריות וירקות, (אמנם יחסית מעט נתחי עוף אבל שנימוח בפה). לעומת זאת העוף חמוץ-מתוק היה לא יותר מסביר. בו במקום החלטתי להצטרף כחבר (כרוך בתשלום שמוחזר לך בביקור הבא בתנאים מסוימים). השירות היה מוקפד, מהיר. וסייע בהדרכה איך להוריד את היישומון לטלפון הנייד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Raanan - תמונה
Raanan מבקר מתחיל
שירות איום ונורא
1.5
08/10/17

ביצענו הזמנת Take Away של סושי חם ל- 4 סועדים. הזמנו מפורשות רטבים וצ'ופ סטיקס (זה היה כתוב בחשבון שצורף להזמנה). לאחר כ- 40 דקות הגיע שליח עם הסושי, ללא הרטבים וללא הצ'ופ סטיקס. לא... היתה שום דרך לתקשר עם הסניף, נאלצנו לתקשר עם המוקד הארצי ששלח שליח שהגיע לאחר 20 דקות נוספות עם החוסרים. אכלנו את הסושי קר. אף אחד לא טרח להציע לנו פיצוי. בושה לרשת שזו המדיניות שלה. אגב, בדיוק אותו הדבר קרה לנו בסניף רחובות.

עוד פרטים
הוספת תגובה