נגישות
נגישות

ג'קו סטריט - JACKO'S STREET ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

21 ביקורות וחוות דעת על ג'קו סטריט

ליאת הדס - תמונה
ליאת הדס 2 ביקורות
מקום מיוחד!!
4.0
30/08/13

ג'קוס היא מסעדה מעולה! המנות מוגשות יפה ביותר וטעימות מאוד. המסעדה מעוצבת בצורה מקסימה ושובת לב. שירות מצויין ועם חיוך. בטוח אחזור!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal - תמונה
Gal מבקר מתחיל
אין דברים כאלה!
5.0
22/08/13

מנות מיוחדות ומקוריות והטעם מדהים, אוירה קסומה ואותנטית, המקום מעוצב ברוח השוק ובשילוב המוזיקה הנפלאה ההרגשה עילאית..מומלץ מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
לי - תמונה
לי 11 ביקורות
קצת מאכזב
3.0
18/08/13

כל המנות שם מאוד מיוחדות בשילובים בין הדברים אך היו מנות חסרות טעם כמו הרביולי כורדי למשל. מרגיש גם כן שבגלל שהמנות קטנות ולא זולות המסעדה מנסה לסתום אותך בלחם (כל מנה מוגשת עם לחם)... ואכן זה מה שסתם אותי ולא האוכל עצמו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal מבקר מתחיל
אין מילים!
5.0
05/08/13

חגגנו יומולדת לפני כחודש השירות היה מקצועי ואיכפתי אוכל ברמה הגבוהה ביותר מסעדה יפה ואוירה מצוינת מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yossi - תמונה
Yossi מבקר מתחיל
מאכזב מאד
3.0
23/07/13

ישבנו היום בצהריים ארבעה אנשים בחוץ המסעדה יפה ומזמינה התפריט נירא טוב השירות טוב אך לא זמין מספיק ! עד כאן בסדר הזמנו כל אחד מנה עסקית בראשונות קיבלנו קבב שהיה טעים סלט עגבניות שרשום... עם בצל שחור וקבלנו בצל סגול אבל לא משנה מפה כל השאר נירא טוב בעיין אך רע בפה ! טרטר דג חתוך גס מידי בלי שום תיבול לא מלח לא לימון חבל ! מנה שנייה מאכזבת ברוסקטה דג הברוסקטה הגיע בלי כמעט שמן זיית בנפרד מהדג שישב בצד ליד קישוט של טפנד זייתים שאמור להרטיב ולחבר בין הדג ללחם שלפי דעתי צריכים לבוא ביחד והיו משפרים את המנה כי הדג עצמו היה נחמד ועדין ! ועכשיו לעיקריות מנה של ניוקי שעם המגע הראשון של המזלג הפך לפירה ביחד עם הרוטב וחסר כל טעם ! הזמנו שתי מנות של פיש אנד צ׳יפס ( ניוקי צ׳יפס ) כל חתיכת ניוקי הגיע מבושלת בצורה אחרת אחת כבר בלי מילוי ואחרת פשוט לא מוכן הדג עצמו קבלנו אמנון שזה ממש מאכזב שמסעדת שף בוחרת כזה דג זול ופשוט הציפוי עצמו היה חסר טעם לא מלח לא פלפל ונהוג להגיש עם לימון בצד ! ולבסוף חברה של אשתי הזמינה לנו קינוח ליום ההולדת הזמנו קינוח שניקרא נפולין שאני חייב לציין שזה הקינוח הכי לא טעים לא לעיין ולא לפה שטעמתי בחיי שכבות של עוגיות שמרגישות כמו מהסופר אם קרם לא ברור בכלל חסר כל טעם ולקישוט וארבע קוביות קטנות אבל ממש קטנות של אבטיח ! אני מקווה שאם הזמן הדברים יתוקנו כי יש פוטנצייל !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alina - תמונה
Alina מבקר מתחיל
ג'קו סטריט
4.0
23/07/13

הגענו למסעדה בט'ו באב ולמרות שלא ידענו שהמסעדה פועלת במתכונת מיוחדת, נהנו מכל רגע. הארוחת טעימות הייתה פשוט מעולה,נהנו משלל מנות מגוונות, הם חשבו על כל פרט קטן במנות עצמן ובהגשה שלהן.... והקינוח והקוקטייל היו מצויינים. כיף לדעת שיש אוכל כשר ברמה גבוהה שכזאת. מה שכן תיהיו מוכנים למחירים גבוהים אולי אפילו גבוהים מדי..

עוד פרטים
הוספת תגובה