נגישות
נגישות

ג'קו סטריט - JACKO'S STREET ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

21 ביקורות וחוות דעת על ג'קו סטריט

rotem yona - תמונה
rotem yona 16 ביקורות
מומלץ לאוהבי המנות המיוחדות
4.5
08/06/21

המסעדה נמצאת בשוק מחנה יהודה, האווירה טובה וכיפית. יש בה מנות מיוחדות שלא מוצאים בכל מקום. הייתי ממליצה ללכת על הדברים המיוחדים יותר ופחות על הבנאליים. המחירים מעט יקרים ( לא שונה מכל... מסעדת שף) - בקיצור מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עומר - תמונה
עומר מבקר מתחיל
אכזבה מהלכת
1.0
11/09/20

אכזבה גדולה. באנו לחגוג הזמנו מנות באמת היינו שולחן גדול הזמנו מכל טוב ושילמנו בהתאם, פירגנו בטיפ גדול ואז שמנו לב שחייבו אותנו 100 שקל על מים מינרלים, כששאלנו למה חייבו אותנו כי... ביקשנו קנקן ולא בקבוק (הרי המלצרית פשוט מזגה לכוסות וחילקה לכולם) הם אמרו שזה היה מים מינרלים, מסתבר שהמלצרית דחפה כמה בקבוקים לחשבון בשביל להגדיל את המכירה וכשאמרנו לאחמשית שהייתה שם, היא לא הייתה סימפטית בכלל לא נתנה מענה פשוט אמרה ״תודה שהשארתם טיפ״ כי השארנו טיפ גדול ולא בצדק. זה ביאס את כל החוויה להרגיש שמנסים לעקוץ אותך ככה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
SIVAN - תמונה
SIVAN 45 ביקורות
שוב אני, שוב מגיעה. שוב יוצאת ככה ככה..
4.0
19/08/19

אז חזרתי שוב למסעדה - לא כי רציתי אלא כי כפי שציינתי היא המסעדה היחידה בירושלים הכשרה ועם אווירה ממש כייפית. אין מה עלשות השם שלה הולך לפניה. יצא לי לבקר בה יותר מידי לאחרונה וכבר מאסתי... באוכל שלהם - לא משתבח ולא מתרענן.. נחמד.. הסיסקה חמוסתה גאוני אבל יאללה אפשר לשדרג.. הפעם ביקשנו שולחן ל5 (בהמלצת המלצרים!) למרות שהיינו 4 בנות והושבו אותנו למטה כמו שרצינו, שולחן עגול גדול נעים ומרווח...הזמנו כמעט את כל התפריט - והיה סבבה. לא יכולה להתלונן על זה שמיציתי.. אם לא האווירה הנעימה בספק אם הייתי חוזרת. כי זו מסעדה יקרה, אוכל רדום... וזהו.. אוירה ושירות המלצרים הם מה שמחזירים אותי...

עוד פרטים
הוספת תגובה
SIVAN - תמונה
SIVAN 45 ביקורות
כבר לא כמו פעם
3.8
13/04/19

אני לא אשקר, ואציין כבר בהתחלה כי הגקו הוא המקום/מסעדה כשרה בירושלים היחיד עם הכי הרבה ווייב טוב ואוירה כייפית. יוצא לי להגיע אליו לפחות אחת לחודש! אולם (ויש אולם גדול) הוא לא בהכרח... שווה את הכסף שלו. האוכל בעבר היה ממש טעים אבל אם הזמן הוא קצת הידרדר וקצת לא מגוון את עצמו ולא מתעדכן בטרנדים עכשיויים. השירות - אני חייבת לציין כי צוות המלצרים מדהימים! אין לי מילה על השירות שלהם - אומנם יש לי המון על השירות של המארחות במקום וגם מנהלי המשמרת. זה מתחיל כבר בטלפון בהזמנת השולחן - אין ספק שהביקוש הוא גדול ואנשים ממש רוצים להגיע לביקור אבל אל נא תשכחו שבסופו של יום אני הלקוחה ואתם נותני השירות. ונכון שאם לא אני יבואו אחרים שיגיעו ויחליפו אותי אבל עבור סכומי הכספים שמשלמים לכם עבור ערב בילוי במקום אני חושבת שמן הראוי לקבל יחס בהתאם. לא נעים לקבל יחס מזלזל והרגשה ש"אם את לא רוצה, לא צריך זה מה יש!" זה התחיל לפני חודש שהזמנתי שולחן ל4 אנשים והושיבו אותנו בשולחן פצפון שלא היה מקום בו לשום דבר עד כדי שמצאתי את עצמי מניחה את הבקבוק יין על הרצפה כדי לפנות מקום, ממש מו בפיקניק - וזהו , שאני לא בפיקניק. לסיים את הערב ב400 ש"ח לסועד לא מצדיק שאשב בצפיפות שכזו. בפעם האחרונה שהיינו הזמנו שולחן ל5 והגענו 4 (כי ככה המליצו לנו המלצרים במקום) ודרשנו לשבת למטה. מפה לשם הגענו והשולחן שלנו היה למעלה, בפינה על יד הכיור והפינוי של המלצרים. עכשיו שוב, אני לא קטנונית ולא אכפת לי באמת-אבל שאתה בא להנות ומשלם ממיטב כספך אתה מצפה לקצת יותר. לאחר דין ודברים וויכוח צורם הועברנו ללמטה (שעה אחרי ) האוכל שהגיע היה קר, מנות שהגיעו קרות והחזרנו לחימום כבר לא חזרו אלינו (יאמר לזכותם שגם לא חוייבנו על זה) אבל התבאסנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
SIVAN - תמונה
SIVAN 45 ביקורות
לא מה שהיה פעם.
3.3
11/04/19

אני חייבת לציין שזו המסעדה היחידה בירושלים כשרה ועם כזו אויירה כייפית ומהנה! שמח שם מאוד, כמעט כל פעם שהייתי שם! אבל חוץ מזה... כל היתר פחות... בעבר האוכל שם היה נדיר וטעים מאוד..... בפעמיים האחרונות שאכלתי שם (בחודש האחרון) לא נהנתי לא מהאוכל וגם לא מהיחס! המלצריות מקסימות, אבל המארחות בכניסה (גם כשהן עונות בטלפון!) והאחראי משמרת, פעמיים אכזבו אותי ברמה שבא לי לקום וללכת. כאילו עלה להם ואנחנו (הלקוחות המפרנסים) כבר לא חשובים. מצידם תלך יבוא אחר.. (זה בסדר שזו החשיבה שלכם, אבל לפחות אל תשדר את זה ללקוח! זה לא נעים לי לבוא ולשלם ממיטב כספי ולהיות בהרגשה שיכולים להחליף אותי ברגע באחד אחר. זה לא שירותיות. גם האוכל גם לא מה שהיה פעם.. לא מגוון לא משתדרג וגם לא הכי טעים. פעם אחת הזמנו שולחן של 4 וקיבלנו שולחן פצפון מה שגרם לי לשים את הבקבוק יין על הרצפה כדי לפנות מקום, קצת כמו בפיקניק (ולשלם 400 שח כל סועד זה לא פיקניק!) ופעם אחרת שולחן של 5 ביקשנו למטה ושמו אותנו למעלה למרות שדרשנו. בסוף לאחר מלחמת התשה העבירו אותנו ללמטה. האוכל הגיע קר, סלט ארטישוק בלי ארטישוק כמעט.. בקיצור.. לא מה שהיה פעם! בספק אם אחזור שוב רעבה.. אולי רק בשביל האווירה וגם אני לא משוכנעת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
SIVAN - תמונה
SIVAN 45 ביקורות
כייף מאוד - מומלץ באהבה
3.8
01/02/19

כל פעם מחדש שאני מגיע לשם כייף לי, אני נהנית וגם ממש טעים! אולם מעט יקר... אבל בסוף שווה כל שקל. אווירה כייפית ומשוחררת, שירות אדיב אכפתי ומהנה.. המלצרית הייתה מקסימה ברמות אחרות, הכל... היה כייף וטעים.. ישבנו 3 בנות ונהננו מאוד. יש בעייה של הזמנת מקום מראש אחרת לא יכניסו או יושיבו על הבר - וזה בלי סיבה באמת וחבל.\אבל עדיין ממליצה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Claudio - תמונה
Claudio מבקר מתחיל
הפתעה נעימה - ממש שווה
4.0
24/04/14

חיפסנו מקום נחמד באיזור השוק במחיר שפוי. הינו 5 אנשים ונכנסנו עם קצת חשש (המסעדה היתה ריקה). אבל כבר במנות הראשונות הבנו שהתמזל מזלנו. המנות היו מצויינות - גם בטעם וגם בגודל. אני בטוח... אחזור לשם - ממש מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana מבקר מתחיל
חוויה מדהימה
4.3
25/02/14

הגיעו אלינו קרובי משפחה מארה"ב ששומרים כשרות וחיפשנו מקום חדש וטעים לקחת אותם ובעלי נזכר במסעדת ג'קוס סטריס. המיקום נוח והמקום עצמו נראה מדהים מבחינת עיצוב. הצוות ממש נחמד והמליצו לנו... בחום על מנות ויין שהיו אכן מוצלחים מאוד. האוכל מעולה לא מפוצצים את הצלחת אלא שמים מספיק ובטוב טעם. תפקיט האכוהול גם היה מעולה. בטוח נחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
חוויה
4.8
06/11/13

היינו שנים לעסקית צהריים. בחרנו בשולחן מול המטבח הפתוח, דבר שהתגלה כבחירה נבונה. היה מרתק לעקוב אחרי התנועות המיומנות והמדויקות של ג'קו ושאר עובדי המטבח. בחרנו בסלט עלים ובקבאב תורכי... לראשונות. בינתיים קיבלנו לחמניה טעימה וצלוחית טחינה. מנת הקבאב שכללה 4 קציצות קטנות (מספיק גדולות למנה ראשונה)הוגשה עם תבשיל קטן של ירקות (סלטה משוואיה)שהיה טעים מאד חתיכת דלעת ועם זיתים מתובלים. סלט העלים כלל חסה אנדיב סלק ואגוזים היה טעים שכן החסה היתה מובחרת וטריה והרוטב מאד מדוייק הן בטעמו והן בכמותו. קשה קצת להבין את תמחור המנות שכן לא היתה כלל פרופורציה בין שתיהן שהיו באותה קטגורית מחיר. לעיקריות לקחנו כבדי עוף ברוטב מתקתק עם פלחי אגסים ובצל ולידו בטטה טעים מאד. הכבדים רכים ועשויים במידה. חזה העוף הוגש עם גרטן רטטוי תורמוס ומנגולד ועם קישוט של פירה שום. מנה מוצלחת וטעימה. השירות נעים- לא היה עומס. אין ספק שנחזור לדגום מנות נוספות. גם השולחן שלידנו לא הסתיר את הנאתו (אחד הסועדים טען שהאוכל כאן עולה על זה שבמסעדה ידועה אחרת בשוק) ועיקר שכחתי המחיר 69 שח לסועד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Merav - תמונה
Merav מבקר מתחיל
אחלה שירות. אוכל מעולה!
4.5
17/10/13

האירוח והשירות ברמה ממש טובה. כול כך כיף לשבת במקום כזה! המנות לא מפוצצות אבל טעימות מאוד! בהחלט אחזור לשם שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה