נגישות
נגישות

שיפודי ציפורה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על שיפודי ציפורה

שי ברק - תמונה
שי ברק 19 ביקורות
פעם ראשונה ואחרונה שאני נכנס לשיפודי ציפורה בפתח תקווה.
2.0
10/04/16

נכנסתי עם הבת שלי לאכול היום צהריים במסעדה. החוויה הייתה בגדר עלבון. בקשנו מהמלצרית מים, אך כנראה הבאר הייתה סגורה לרגל שיפוצים. המים לא הגיעו. לא נורא, הזמנו זירו (שממילא התכוונו... להזמין). הזמנתי 2 שיפודים: כבד, שהגיע קר (איך שיפוד שאמור לרדת זה עתה מהגריל מגיע קר ? לא ברור לי) ושיפד קבב, שאחרי ביס ממנו, הותרתי גם אותו בצלחת. כשהסבתי את תשומת ליבה של המלצרית לכך שהכבד קר, הציעה, "לחמם לי" אותו "זה לא ייקח הרבה זמן" היא אמרה. התוספות הגיעו באיחור (למה זה מסובך להוציא עם המנות, נשגב מבינתי) השעוית הירוקה הייתה לא מבושלת (זו לא היתה שעוית מוקפצת) והאורז "הירושלמי" היה טפל. ויתרתי והותרתי בצלחת. חשבון, לא ניתן היה לבקש ולאחר 10 דקות המתנה לשימת ליבם של המלצרים, נגשתי לקופה. הסבתי את תשומת ליבו של הקופאי למה שתיארתי. הוא הואיל בטובו להפחית 42 ש"ח מהחשבון כשמחיר המנה המאכזבת הוא 59 ש"ח. לא התווכחתי וזה גם לא משנה. לבסוף גם ביקש סליחה. במקום להפחית מהחשבון ולהתנצל, כל שנדרש הוא להקפיד באיכות האוכל, לכבד את הסועדים ולהעניק שירות ראוי. אני לשם לא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gidon - תמונה
Gidon 19 ביקורות
מעולה!
4.8
04/10/15

חגגנו זבד הבת עם בני משפחה וחברים קרובים (20 איש). ערכו לנו שולחן גדול ומפנק. כל האורחים מאוד נהנו. הבשרים היו טריים וטעימים. קיבלנו המון המחמאות. ישבנו כ-3 שעות ולא באו אפילו פעם אחת... לשאול אותנו מתי נפנה להם את השולחן. סגרנו מחיר מראש של 130 ש"ח לראש ולמרות שהתחייבנו ליותר אנשים לא עשו לנו פרצוף כשהגיעו קצת פחות. אחלה של מסעדה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא 42 ביקורות
לא אוכל טעים
2.0
25/01/15

הבשרים סבירים, הפיתה צמיגית והחומוס מרגיש שיצא מקופסת צבר. הכבד קצוץ היה מאוד רע, אפילו כנראה מקולקל (המנהל עצר את מנות הכבד להערב בגלל זה). לא הוצע לנו פיצוי. המחיר מאוד גבוה ולא... צודק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סתם בן אדם - תמונה
סתם בן אדם 3 ביקורות
יש אופציות הרבה יותר טובות
1.5
25/02/14

אתה מתיישב ומיד מציעים לך באסרטיביות סלטים ברמת סופר ב-22 ש"ח לסועד.הרעש במסעדה בלתי נסבל.התחושה היא שהם רוצים שתאכל ותפנה את שולחנך מהר ככל האפשר.עלות ארוחה בצהריים יקר ביחס... לתמורה.מדובר בסה"כ במזללה פשוטה.באותו מחיר יש מבחר מסעדות רבות וטובות יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיימי - תמונה
חיימי 5 ביקורות
חוויה רעה אוכל ושרות גרוע
1.0
23/12/13

הגענו משפחה 4 נפשות לאחר שהזמנו שולחן מראש. הזמנו מנות היקרות ביותר פילה בקר - גרוע וצמיגי צלעות כבש - כנראה לא טריות מתובלות בהמון תבלין שווארמה לא טובות פרגיות בסדר וכבד אווז לא... הצליחו להרוס. שרות גרוע 550 ש"ח גזל ממש!! ***אסור להגיע לשם****

עוד פרטים
הוספת תגובה
hagai - תמונה
hagai 42 ביקורות
לא אחזור יותר
2.0
16/10/13

היינו 3 בארוחת צהרים עסקית: האוכל היה די צפוי ובסדר. האקוסטיקה במסעדה גרועה ואינה מאפשרת שיחה. גולת הכותרת היא השירות שחווינו, מתחת לכל ביקורת והגרוע ביותר שחוויתי במסעדות שבאיזור: 1.... צלחות הצ'יפס המוגשת כתוספת, זעירה והעזנו וביקשנו צלחת צ'יפס נוספת, קיבלנו תשובה חדה מהמלצרית: "לא נותנים תוספת נוספת בעסקית", וזה על צלוחית עם מקסימום 20 אצבעות דקיקות של תפ"א מטוגן. 2. השיא בעת התשלום שילמנו גם בכרטיסי 10BIS, אחד הכרטיסים סירב לעבור (בגלל וותק ושחיקה) ובמקום לנסות להעביר אותו באמצעות אחד התרגילים הרגילים של נייר עוטף או אפילו להקליד את המס שנמצא בידנו, הגיב העובד של המקום (שאיני יודע את תפקידו): אנחנו לא עושים זאת, בעיה שלכם תשלמו בלעדיו. בקיצור, שיפודי ציפורה בפתח תקוה, מרכז יכין, בנראה שאני וחברי לא נפקוד אתכם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avishai Luvich - תמונה
Avishai Luvich 12 ביקורות
מאכזב
1.8
24/09/13

הגענו בצהרים, כשהמקום לא עמוס במיוחד. כבר כשהתיישבנו הגיע מלצר זריז ושאל מה נזמין, והחל לפזר סלטים קטנים שנראו כאילו ישבו על המגש מראש ולא ממש עוררו תאבון על השולחן בלי לשאול אותנו, ככה... שהיה לנו רושם שזה נוהל קבוע וזה סוג של "פינוק" על הבית. כששאלתי רק כדי לוודא, התברר שהעניין עולה 20 שקל לכל סועד (!), ביקשנו לבטל, המלצר לקח את הסלטים והחזיר אותם למקומם, עד הלקוח הבא. לאוכל עצמו. להכין סטייק ופרגית על האש בשיפודיה אמור להיות די בסיסי. מסתבר שלא. הצ'יפס הגיע חרוך ולא טעים, הסטייק והפרגית היו עשויים יותר מדי, והיה להם טעם של גומי תפל. סה"כ החוויה הייתה מאוד מאכזבת. עוד משהו, מנהל המשמרת היה בחור מאוד לא נעים, והשרה אווירה לא נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shahar - תמונה
Shahar מבקר מתחיל
ביקורת על שהותי בשיפודי ציפורה , יכין סנטר פ"ת
1.0
22/09/13

מאיפה אוכל להתחיל בכלל ? השהות בשיפודי ציפורה הייתה זוועה!!! קודם כל, כאשר ניגש אלינו המלצר ושאל אם ברצונינו לקבל סלטים במחיר של 22 ש"ח לאדם (והיינו 4 , כך שזה יוצא 88 ש"ח לכולנו,לעומת... מסעדות אחרות בהן צלוחיות קטנות עם סלטים הן על חשבון הבית... סרבנו כמובן) בהמשך,הזמנו שלושה שיפודי פרגית... אבל הם לא היו שיפודי פרגית ... קיבלנו שיפוד של לבבות עוף , שאיננו אוהבים כלל. לאחר שאמרנו למלצרית על הטעות, חיכינו 20 דקות ארוכוווות עד שקיבלנו את ארבעת החתיכות עוף הקטנות על השיפוד. כאשר קיבלנו את החשבון,נדהמנו לגמרי!! 300 ש"ח עבור שניצל,שלושה שיפודי פרגית, צלוחית עם 4 חתיכות פלאפל ושתי קערות חומוס.. לא מוגזם ??? החלטנו כולנו פה אחד - לשיפודי ציפורה יותר לא חוזרים !!

עוד פרטים
הוספת תגובה