נגישות
נגישות

שיפודי ציפורה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על שיפודי ציפורה

צביקה - תמונה
צביקה 9 ביקורות
ארוחת ערב טעימה.
5.0
07/07/20

יצאנו לארוחת ערב, השרות מעולה,אציין שהמסעדה היתה חצי מלאה, ועדיין הכל תקתק כמו שצריך. הלאפות הסלטים השיפודים הכל היה מעולה. והוספנו שני קינוחים על הדרך שהיו טעימים מאד. שווה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
כאן אוכלים
3.5
14/01/20

מסעדה כדי לאכול בה כשרעבים ולא מתחשק לבשל. אכלנו שתי עסקיות צהריים, סלטים לפתיחה עם פיתות-נחמד שיפודי כבד עוף וחזה עוף במרינדה השביעו בהחלט והיה טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ma'ayan - תמונה
Ma'ayan מבקר מתחיל
מקום מעולה.
4.8
16/07/19

מקום מעולה. חוזרים שוב ושוב. שירות מצויין, אוכל טעים, טרי והמקום אסתטי. בכל פעם שאנחנו מגיעים נותנים לנו תחושה טובה. המחיר מעט יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eyal - תמונה
Eyal 2 ביקורות
ישיבה על הבר משתלמת מאוד היחס והמנה נהדרים
4.5
20/09/18

ישיבה על הבר הזמנו שיפודי אנטריקוט בצלחת מנה יוצאת מהכלל הוגשה עשויה במדוייק בשר איכותי התוספות והסלטים כיד המלך שירות מעולה המון תשומת לב וצוות מקצועי מחיר של 76 שקלים ל 2 שיפודי... אנטריקוט אכותיים סלטים חופשי שרות טוב מחיר הוגן בהחלט מעט רועש בזמן השיא בין 12:30 ל 14:00 אבל נהננו מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
יהודה - תמונה
יהודה מבקר מתחיל
ממש ממש כיףףף
5.0
18/04/18

השירות מעולה האוכל ממש טעים המחיר הוגן לגמרי המסעדה יפה ורחבה כיף לשבת שם נוח מאוד הכל היה טוב נקי מאוד במסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
רעות - תמונה
רעות 32 ביקורות
אחלה מסעדה לפתוח בה שולחן עם חברים
4.0
01/04/18

הגענו לאכול יום לפני פסח, המסעדה כבר הייתה מוכשרת ולשבחם של המקום הם ציינו בפנינו שכך הדבר ולכן אין לאפות רגילות. בכל זאת בחרנו להתיישב במקום, והזמנו רק שיפודים, 2 סוגי סלטים (שהיו מעט... יקרים- קערה בינונית של סלט ירקות/כרוב עלתה 25 ₪), צ'יפס וקנקן לימונדה. השירות היה מוצלח, הבשר עצמו היה עשוי טוב. ובסה"כ היה ערב טעים ונעים. מניחה שגם אם היינו פותחים שולחן היינו נהנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארז - תמונה
ארז מבקר מתחיל
ביזיון
1.5
14/01/18

בוקר טוב חברים. אמש ישבנו כ20 חברים לחגוג יום הולדת לאחד מהחבר'ה לאחר שבשנה שעברה ישבנו בשיפודי ציפורה בכפר סבא והיה מוצלח החלטנו להמשיך עם הרשת אך שינינו מיקום ליכין סנטר,והתאכזבנו... בגדול! כל בקשותינו נעננו בפרצוף עצבני והשירות היה מתחת לכל רמה עם פרצופים מזלזלים ואף נזיפות. מספר רב של חברים הזמין ציפס ליד המנה העיקרית וקיבל פירה. כשביקשו להחליף נענו בזלזול " אתם ביקשתם פירה לא ציפס" אבל בסדר נחליף לכם . אותה מלצרית/אחמשית אף הגדילה לעשות וכשלא קיבלה תשובה בפעם הראשונה ששאלה מי רוצה ציפס במקום פירה(בכל זאת 20 איש שולחן גדול לא כולם שמעו אותה) החליטה לנזוף בנו והרימה את קולה "הלו חבר'ה אתם לא עונים לי אתם תישארו עם הפירה הזה וזהו" . לסיכום חברים מקום לא זול, עם שירות ויחס עלוב. לא אמליץ ובטח שלא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נתן - תמונה
נתן 3 ביקורות
סטייק לא אכיל
1.5
17/08/17

הגענו אשתי ואני לארוחה לכבוד יום נישואין אשתי הזמינה סטייק אנטריקוט אני הזמנתי מעורב על מצע פירה נסיון לדחוף סלטים ב22 ש"ח לסועד לא צלחו כמנה ראשונה הזמנו חומוס ופטריות וציפס בטטה( היה... סביר) המנות העקריות הגיעו אחרי הרבה זמן למרות שלא נראה עמוס המקום(8 בערב) סוף סוף הגיע הסטייק אבל המעורב לא הגיע אחרי זמן מה אשתי כמעט סיימה סטייק גומי לא אכיל הגיע המעורב ספוג כולו בשמן עמוס במלח לא אכיל המחיר יקר יחסית למוצר125 ש"ח לסטייק מוגזם ללא שום תוספת (נהוג בעולם לקבל סלט ירוק עד שמגיע הסטייק) יצאנו רעבים לא מרוצים לא אנסה שנית

עוד פרטים
הוספת תגובה
elchanan - תמונה
elchanan 4 ביקורות
שירות גרוע
1.0
14/11/16

גרוע. חברים שלי אמרו לי שגרוע ולא שמעתי להם אבל אני כבר לא אכנס יותר לשיפודי ציפורה. שירות מתחת לכל ביקורת

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 75 ביקורות
אולגה
2.0
29/08/16

ישבנו בצהריים עם חברות , הזמנו ארוחה עסקית ובנוסף הציעו לנו מגוון סלטים ב 22 ₪ לבן אדם, אני הזמנתי רביולי בטטה ולא היה בתפריט, לכן הסתפקי בסלט שגם אותו לא אכלתי - אין יותר מדי אפשרויות... לצמחונים. אוכל היה רגיל ולא וואו , לא נראה לי שאני אמליץ על המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה