נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

Hodaya - תמונה
Hodaya מבקר מתחיל
לא ממליצה לשבת במסעדה זו
1.3
01/12/16

אני ובן זוגי ישבנו לארוחת ערב בג'פניקה. ישבנו על הבר והברמן היה מציק בהגזמה, מרגיש שניסה לדחוף לנו דברים וכל 10 שניות החליף מפיות. הזמנתי מרק טום יאם שהיה ממש ממש לא טעים ועלוב בצלוחית... קטנה שעלתה 36 ש"ח!!!! הסושי שבן זוגי הזמין היה בסדר אבל לא וואו. לא אחזור למסעדה הזו. אוכל לא טעים ויקר ושירות באמת מציק :(

עוד פרטים
הוספת תגובה
Keren - תמונה
Keren 2 ביקורות
עוגמת נפש, אוכל בינוני ובעיקר שירות נוראי עם המתנות שהרגו את סבלנותנו
1.3
25/10/16

סניף מבייש של ג'פניקה, בתור אחת שלעיתים רחוקות הייתה מזמינה סושי בסניף רחובות לא מוכנה לחזור לאף מסעדה של הרשת מרוב החוויה הטראומתית,קיבלתי את המנה באיחור של עשר דקות-רבע שעה משאר... השולחן, ישבנו תשעה אנשים כולם טענו שהאוכל בינונ, התיבול פשוט או מעט רוטב, מעט בשר במנות פתאי,השיא היה תולעת באוכל, הכל בשולחן אחד, לא ניגשו לבת משפחתי גם אחרי שנרתעה מהתולעת והאחמ''שית הסתכלה עליה והמשיכה בשלה ולא ניגשה, כאשר פנינו לאור מוכי תדהמה אמרה שנחכה למלצר אף אחד לא ניגש לאורך זמן, היינו צריכים לקום לאחמש''ית,אחרי זה אמרה שתחליף את המנה,כאשר כולם סיימו לאכול ארבעים דקות אחרי בת משפחתי קיבלה את המנה שלה, כפיצוי עגום לתשעה סועדים הציעו לפצות אותנו בשני קינוחחים בלבד, את הקינוחים של מנות הילדים שכחו להגיש הילדים בינתיים נרדמו,כדור גלידה מסכנה של מנת הילדים הוגשה עם שני הקינוחי פיצוי אחרי חצי שעה שהתיאשנו וביקשנו חשבון ביזיון של אוכל ובעיקר השירות הגרוע לא נתנסה ברשת הזאת יותר,שרפתם את עצמכם

עוד פרטים
הוספת תגובה
מוטי ודפנה - תמונה
מוטי ודפנה מבקר מתחיל
מפח נפש במחיר של 339 ש"ח
1.3
11/09/14

רצף ארוך של תקלות ויחס משפיל הוביל אותנו לכתוב ביקורת שלילית על המסעדה. לרגל אירוע משפחתי חגיגי החלטנו לחגוג במסעדה. הזמנו מקום מראש בכדי להבטיח מקום ישיבה. כשהגענו למסעדה, התברר שאין... מקומות פנויים ונאלצנו להמתין בעמידה 15 דקות. לאחר מכן הובילו אותנו לשולחן. אמנם המלצר ניגב את השולחן אבל הכסאות משענות הגב, והרצפה היו מלאים בשאריות אוכל ומקלות אכילה. הערך מנת מזון הייתה שפוכה. ביקשנו לנקות ושוב המתנו בעמידה 10 דקות עד שמצאו את המטאטא וניקו, וגם זה היה חובבני ושאריות עדיין היו פזורות. לאחר מכן ישבנו כ 20 דקות מבלי שניגשו אלינו, למרות שסביבנו התרוצצו מלצרים, לא תפריטים לא מים, אילולא קראנו למנהל המשמרת היינו צריכים להמשיך ולהמתין. הזמנו 5 מנות ראשונות, 5 מנות עקריות וקנקן מים לשתיה. לאחר 20 דקות הגיעה רק מנה אחת, ורק אחרי עוד 10 דקות הגיעו השאר המים וכוסות השתיה לא הגיעו. הספרינג רול הגיעו מטוגנים מבחוץ אבל קפואים מבפנים. המתנו עוד 20 דקות למנות העיקריות. הגיעה מנה אחת וכל השאר הגיעו רק אחרי 20 דקות, המנה העקרית האחרונה הגיעה 30 דקות אחרי המנה העקרית הראשונה, וגם היא מנה לא נכונה. כשקראנו למנהל המשמרת להתלונן הוא התווכח שזה מה שהזמנו, ורק לאחר שהוא הביא את ההזמנה הוא נוכח לדעת שהוא טעה, בחיפזון הוא הביא שוב את המנה, רק הפעם היא הייתה בערך חצי מגודלה של מנה רגילה. מים הגישו לנו רק בסוף הארוחה עם קנקן מלוכלך, עם חלקיקי מזון בתוך המים, ובלי קרח או מים קרים. לזכותם יאמר שהם הציעו קינוח כפיצוי, אבל סירבנו כי לא רצינו להתאכזב שוב. בקיצור שעתיים של סבל, ועוגמת נפש באירוע משפחתי חגיגי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nadav - תמונה
Nadav 3 ביקורות
דירוג
5.0
10/08/14

זה בנתיים הסניף הכי טוב שהייתי בו. הזמנתי בו פאד קפאו שזאת כנראה המנה הכי טובה שיש וגם אם כתוב שהיא חריפה למי שאוהב חריף כדאי לנסות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
:) - תמונה
:) 10 ביקורות
לא מחבבת אוכל יפני
4.3
29/12/13

למרות שאיני מחבבת אוכל יפני, התיישבתי בגאפניקה עם בן זוגי, המלצרים היו מחוייכים ומקסימים הגישו את האוכל בזמן האוירה היתה טובה השירות היה טוב. והאוכל (מוקפץ בשבילי סושי בן זוגי) נהנו... מכל ביס!!!! במסעדה היה נחמד המסעדה מעוצבת יפה ונחמדה מאוד באוירה קלילה ומוזיקה נעימה היה מאוד מאוד נחמד ומומלץ!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
edenwit - תמונה
edenwit 31 ביקורות
הגישו שרימפס לשומר כשרות
3.0
30/06/13

סעדנו במסעדה, חבורה של 6 אנשים, שניים מאיתנו שומרי כשרות. זוג השומרים הזמין רול סלמון טמפורה כאשר באמצע הרול הבינו כי לסלמון יש טעם מוזר. כאשר הוציאו את החתיכה ובדקו אותה, גילו כי זה... שרימפס למרות שביקשו סלמון במפורש! המלצרית נראתה אדישה למקרה והיינו צריכים לבקש במפורש לקרוא למנהל משמרת על מנת לקבל את תשומת הלב הראויה למקרה! לאחר דין ודברים ארוך הבין מנהל המשמרת כי הדבר הראוי לעשות הוא לא לחייב בתשלום את אותה המנה, ואף להוציא קינוח לשולחן. למרות זאת ראוי לציין כי אף שהמסעדה אינה שומרת כשרות, על הטבחים להקפיד שלא ליצור מצב שכזה, בו הלקוח לא ידרוך שוב במסעדה עקב טעות שיכלה להמנע בקלות רבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שגיא - תמונה
שגיא 6 ביקורות
חוויה מדהימה. דותן, בעל המקום, נדיר!
4.5
20/05/13

רציתי לציין לשבח את המסעדה והשירות יוצא הדופן בג'פניקה צמח. דותן, בעל המקום, הוא אחד האנשים השירותיים שפגשתי מימיי. הוא מתקתק שם את העניינים בצורה מושלמת. הוא וצוותו המסור טיפלו ודאגו... לי ולמשפחתי המורחבת בצורה יוצאת דופן. האוכל היה מדהים. נחזור לשם שוב פעם בחופשה הבאה בוודאות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרים צור - תמונה
מרים צור 8 ביקורות
מצויין
4.0
26/01/13

פעם ראשונה בסניף של ג'פניקה אני ובעלי,הזמנו ספרינג רול וטאטאקי טונה כמנות ראשונות ופילה סלומון ויאקיסובה עף מנות טעימות ומחיר ממש זול ,ממליצה מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה