הגענו שלושה והיו שני שולחנות של זוג סמוכים אחד לשני. המנהל סרב להושיב אותנו יחד אבל רק אם נסכים לשבת ילדיי בנפרד ואני בנפרד... הזויי סרבנות והמנהל התחיל לצעוק עליי מול ילדי והסועדים... האחרים... חייבת להודות שלא נשארתי חייבת.. חוויה רעה מאוד שהשאירה טעם רע . חשוב לציין שהגענו מהמרכז ששם אנו לקוחות קבועים של ג'פניקה.
על יחס מעליב ומשפיל כזה בצמח לא פגשתי מעודי
עוד פרטים
עזר לי(2)
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
halelihirshmanrub
מבקר מתחיל
היה מעולה
4.5
29/05/23
טעים מאוד!
הגיע מהר מאוד והשירות היה מעולה.
אהבתי.
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
daniel.natan135
מבקר מתחיל
העסק שלכם מצוין
4.0
10/10/22
הסושי שלכם טעים מאוד המנה היתה מהירה השירות מצוין שקט מאוד
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
miri
22 ביקורות
מקווים לשיפור משמעותי
1.5
12/03/18
צוות ג'פאניקה היקר בצמח, האוכל שלכם טעים, השף יודע את העבודה. הבעיה היא כל מה שמסביב. רמת הניקיון טעונה שיפור משמעותי במיידי, אפילו לא רוצה לפרט כדי לא לקלקל לכם אבל תבדקו. השירות... בעייתי. המלצרים נחמדים אבל לא משתלטים על העומס. שירות מבולבל, מוגש אוכל ללא כלי אוכל,( מנת אורז לילדים ללא כפות או כפיות...) , מוגשת מנה עיקרית ורק לאחריה מנת הפתיחה, מוגשות מנות שלא הוזמנו , מחכים זמן ממש רב לאוכל וכשמגיע, מנות הילדים אינן. מה אגיד לכם, אנחנו אוכלים אצלכם הרבה פעמים אבל הפעם הזאת היתה יותר מדי. אנחנו ממש נאלצים בצער להיפרד ומקווים כי יהיה שיפור רציני בהתנהלות, בסדר, בניקיון (כסאות התינוקות ממש מזוהמים), ביעילות ההגשה ובתשומת הלב שפעם היתה אצלכם. אנחנו אוהבים את האוכל ובאמת רוצים לחזור אבל בודאי לא במצב הנוכחי של המסעדה.אנא קבלו זאת כביקורת בונה כי יש פוטנציאל למקום שלכם. זה נכתב באיכפתיות ובדאגה.
עוד פרטים
עזר לי(2)
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
יאיר
מבקר מתחיל
בסדר כזה
4.5
09/08/17
היתה תקלה במנה..הבטיחו לפני חודש שיחזרו אליי בטלפון וכלום לא קרה..חבל מסעדה נהדרת קרתה אמנם תקלה..אז אל תשתיקו ותגידו נתקשר עם תשובה וכלום..היו קליפות ביצים במנה