נגישות
נגישות

ריקוטה - Ricotta ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

18 ביקורות וחוות דעת על ריקוטה

Kinda - תמונה
Kinda 6 ביקורות
אוכל טוב, אווירה טובה, מסעדה צעירה.
4.0
24/02/13

היינו 4 חברים לעסקית צהריים. האוכל מושקע טרי וטעים לבד ממנת הסלט הבריאות שהייתה משעממת ולא עמדה בציפיות ונותרה כמעט בשלמותה. נקווה שישמרו על הרמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלומי פילץ - תמונה
שלומי פילץ מבקר מתחיל
מסעדה חדשה- כדאי להכיר
4.8
19/02/13

הגענו לריקוטה לחגוג יומולדת 50 להורי... מסעדה חדשה שלא הכרנו, הקצו לנו מקום מיוחד, האוכל טעים מאוד ומושקע, הסלטים והמנות אחרונות... האוירה טובה מאוד והשרות היה מקסים, מחירים סבירים ( לא... זול)נהננו מאוד, תודה נחזור!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני בר - תמונה
רוני בר מבקר מתחיל
ריקוטה
4.0
05/12/12

הגענו זוג לארוחת ערב בריקוטה, מסעדה חדשה בהר חוצבים. הבאנו איתנו שובר שחולק על מכוניות בהר חוצבים. השובר מקנה (ע"פ הכתוב בו) קינוח הבית למזמינים מנה עיקרית. הגענו והצגנו את... השובר. הבילוי היה מהנה והאוכל טעים והשירות טוב. כשבאנו להזמין את הקינוח, בתחילה התברר שזה לא לכל הקינוחים (סביר) אלא רק לגלידה או יוגורט (כבר פחות סביר). אח"כ התברר שגם הגלידה מגיעה עם כדור אחד בלבד (לא סביר בכלל). אמרנו למלצרית שזה לא משדר אמינות, היא אמרה שאנחנו צודקים וכבר העירו להם, ו"הסכימה" לתת שני כדורי גלידה במקום אחד.... המסעדה לא חייבת לי כלום. אבל אל תבטיחו סתם. הייתי בא גם אם השובר היה נותן רק כוס קפה, ואפילו הייתי בא עם לא היה שובר. אבל ההרגשה ש"שוב רימו אותנו" גרמה להרגשה חמוצה לאחר ערב נעים. אותי כנראה לא תראו שם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה