נגישות
נגישות

ריקוטה - Ricotta ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

18 ביקורות וחוות דעת על ריקוטה

מרוצה - תמונה
מרוצה 2 ביקורות
שלמות
4.5
17/02/19

הייתי מספר פעמים ומאוד נהנתי בעיקר מהדגים האוכל לא זול אבל מאוד שווה והשירות מעולה נמצא במיקום מאוד נח הגודל של הסלטים גדול מאוד וחופשי ללפחות 2 אנשים

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל - תמונה
יעל 4 ביקורות
החליפו הכשר וירדו מאוד ברמה
1.8
12/02/19

בזמנו היינו שם כמה פעמים ונהננו מאוד. חזרנו לשם שוב שבוע שעבר וממש ממש התאכזבנו.הם החליפו הכשר - האוכל ירד ברמה , הזמנו סלט מסוים והגיעו כמה ירקות עלובים עם גבינה שונה ממש שבקשנו... (כששאלנו הם אמרו שזה בגלל ההכשר, רק חבל שלא אמרו לפני ההזמנה) ב 23:20 בקשנו להזמין קינוח ואמרו שהמטבח כבר סגור (לפני חמש דקות בדיוק), למה למען ה' לא אמרו קודם שיסגר כמו שעושים בכל מסעדה נורמלית??? אה, היה שם גם פיצוווץץץץץ. בקיצור- גמרנו איתם. חבל, הם היו פעם מעולים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של יעל
יעל
31/03/2019
צודקת!!!!
haim - תמונה
haim 5 ביקורות
חויה לא נעימה - אין תמורה בעד המחיר
2.5
05/02/19

הגענו אתמול למסעדת ריקוטה לאחר חוויה טובה במקום לפני מספר חודשים. הבעלים לא ישתנו אך האוכל היה מאוד שומני ולא איכותי. לא נראה לי שנגיע יותר למסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
איילת - תמונה
איילת 23 ביקורות
פעם ראשונה חויתית מאד
5.0
28/12/17

אתמול חברות עשו לי שם מסיבת פרידה מהעבודה. למרות שהמסעדה הייתה מלאה, לא היה רעש והמלצרים היו אדיבים והאוכל הגיע מהר מהצפוי. אוכל חלבי טעים מאד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיים - תמונה
חיים 4 ביקורות
מסעדה עם אווירה ואוכל נהדר !
4.3
18/10/17

אכלתי שם עם אשתי בערב אחד, היה אווירה מאוד רגועה ושקטה, התפריט היה עשיר ומגוון והאוכל הגיע ממש מהר (פחות משחמש דקות !!). השירות היה מאוד טוב והיה מלצר ממש זריז ונימוסי. המנות מאוד... משביעות והמחירים סבירים לחלוטים. ממליץ בחום והעיקר שהיו בתאבון !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליקו - תמונה
ליקו 6 ביקורות
דג דניס
1.5
24/08/15

הדג היה עשוי טוב אבל השירות וההגשה היו גרועים לחלוטין במיוחד המנהל בשם קובי אשר יתנהג בצורה לא סימפטית יהירה ומביישת בני אנוש מנת הדג היתה טעימה אבל קטנה מאוד יחסית לדג דניס עצמו... ולמסעדות אחרות יצאתי מאוכזב והלכתי להמשיך לאכול בבית

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית - תמונה
אורית 4 ביקורות
מסעדה נהדרת
5.0
03/11/14

היינו במוצ"ש, 15 אנשים. האירוח ותשומת הלב של כל המלצרים היה נהדר. האוכל הגיע חם וטרי. המחירים שווים לכל נפש. הגענו מאזור השרון במיוחד למסעדה, בזכות הכשרות וכן בזכות האתר של המסעדה... באינטרנט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חנה - תמונה
חנה 2 ביקורות
אכזבה גדולה
2.3
14/10/14

הגענו למסעדה לאחר שקראתי המלצה חמה בעיתון מוצ"ש על המסעדה המסעדה הייתה מלאה באנשים ישבנו בסוכה ,הרצפה הייתה מלוכלכת מפיות משומשות זרוקות על הרצפה ואווירה רועשת .השרות באופן כללי היה... מהיר ואדיב .אך האוכל היה נפילה מהתחלה ועד הסוף מרק הבצל היה סתמי עם תוספת של קורטונים שלא מתאימים למסעדת שף .הקנולי ריקוטה לא היה עשוי הבצק היה צמיגי שקלל אותו .החזרנו את המנה וקבלנו לזניה גבינות שגם היא לא הייתה עשוייה היטב פשוט שפכו גבינות שאפילו לא הקרימו אותם .הסלט חסה היה מורכב מעלי חסה לא טריים .הדבר היחיד שהיה ברמה זה הכוס תה .דרוש שיפור מידיי .

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי  - תמונה
אבי 6 ביקורות
מסעדה מעולה, מומלץ בחום
5.0
28/05/14

חגגנו שם אני ואישתי. הגענו בשעה די מאוחרת ובכל זאת היה מצויין. כל מה שהזמנו היה (ולא בכל מקום זה ככה). האוכל הגיע במהירות שאיננו צורגלים אליהם. הכל היה טעים! מנות נדיבות וגדולות. נחזור... בשמחה

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי - תמונה
שי 21 ביקורות
אוכל טעים, שירות מעולה, מה עוד אפשר לבקש ?
5.0
23/05/13

היינו 4 אנשים, וכולנו נהנינו מהאוכל ומהאווירה. השירות סופר-מהיר. כל מה שביקשנו, כולל תוספות מיוחדות, הוגש לנו ממש מיד. ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה