נגישות
נגישות

בשר בשר ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על בשר בשר

Maxim - תמונה
Maxim 3 ביקורות
בשר איכותי במחיר סביר
4.3
28/06/16

אכלנו במסעדה, זוג + ילד בן 9 בסופ“ש האחרון והתרשמנו מאוד מאיכות האוכל אם כי השירות טעון שיפור. למנה הראשונה הזמנו לחם הבית וצ׳וריסוס. הלחם היה מעולה הצ׳וריסו פחות בגלל שיהיה מעט מדי... שומן ובהתחשב בזה שהנקניקיה עשויה מסינטה טחונה, זה הפך אותה ליבשה מדי. למנות עיקריות לקחנו ארוחת בשר זוגית וסטייק אנטריקות 200 גרם (לפי משקל) לילד. הבשר היה משובח ובכמויות טובות כך שאפילו לא הצלחנו לסיים את הכל. האנטריקות מומלץ במיוחד! אליה וקוץ בה, המלצר החליט על דעת עצמו להוציא את המנות העיקריות ביחד עם המנות הראשונות. ביקשתי שיחזיר ויחכה עד שנסיים עם הראשונות אחרת הבשר יתקרר. לסיכום, כל הארוחה יחד עם יין עלתה 450 ש“ח. בהתחשב בכמות ואיכות הבשר שקיבלנו המחיר סביר בהחלט. ממליץ לאוהבי הבשר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
judy - תמונה
judy 48 ביקורות
קנינו בשר לעל האש
3.5
25/06/16

קנינו בשר ליום העצמאות, הסטייקים לא היו יקרים אבל גם לא זולים, אבל היו יבשים וגומיים אחרי שעשינו אותם על המנגל וחבל. בשר בשר נחשב לקצביה טובה. קנינו גם פרגיות שהיו בסדר גמור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilanron2 - תמונה
ilanron2 31 ביקורות
חומרי הגלם טובים - הביצוע עדין דורש ליטוש
3.5
14/06/16

ניכר שמדובר בקצביה שהתרחבה גם לכדי מסעדה חומרי הגלם טובים אבל המנות בסופו של דבר לא הפילו אותנו מהרגליים שירות אכפתי אבל מאד חובבני מחירים סבירים בהחלט

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shirley - תמונה
Shirley מבקר מתחיל
אכזבה גדולה!
2.5
12/05/16

היום, יום העצמאות, המסעדה היתה בין היחידות באזור שהיו פתוחות. המסעדה קטנה אך היתה עמוסה מאד, צפופה ולא מספיק צוות. חיכינו ארוכות לשתיה, התוספות הגיעו לפני המנות הראשונות, שלושת... ריבי שעה עד שתגיע האוכל. המארחת היא זו שמפנה גם שולחנות, אין סכום לכולם על השולחן, והמלצרית לקח לה זמן רב ומספר בקשות להשלים, השתיה הוגשה לאחר כעשרים דקות. אני חייבת אבל לציין שבשל הבאלגן, לא חייבו אותנו עם המנות הראשונות. הבשר היה טעים, אך האנטריקוט היה יבש. המקום עם פוטנציאל, אך לא תפקד. אם היו דוחפים פחות שולחנות, או מגייסים את כל הצוות ליום עמוס כזה, היה הרבה יותר נעים. וחבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Benny - תמונה
Benny 5 ביקורות
הנרה צרופה .כדאי ,כדאי ,כדאי מאוד.
4.8
21/03/16

הזמנו סטייקים וציפס . ציינו את רמת העשיה של הבשר.אכן הם הגיעו בדיוק כמו שבקשנו. לא הזמנו מנות ראשונות שכן המסעדה מספקת מזטים ופוקצ'ה קטנה. גם הם היו טעימים מאוד. והמחיר ? המחיר היה מאוד... סביר. בקיצור,אין לי ספק שאשוב למסעדה זו ואין לי ספק שאמליץ לחבריי על המקום הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני - תמונה
דני 4 ביקורות
טעים מאד שרות נעים ומחיר הגון !
5.0
12/03/16

אכלתי עסקית עם פקנייה שהיה טעים מאד ומנה נדיבה לכל הדעות מלווה ברוטב צימיצורי נפלא אשתי לקחה סטייק 500 גרם של פורטרהאוס שהיה עשוי בדיוק לפי הדרישה והיה נפלא גם הוא !! מבחר סלטים שהגיע... לשולחן היה ממש טעים וזה למרות שלא היו לנו ציפיות בכל זאת מסעדת בשרים -וכל הסלטים היום ממש טעימים. השרות אדיעב ונעים ומסביר פנים . השרותים נקייםן אמנםן אבל הייתי משקיע בעיצוב וברצפה שנראית ישנה ומקלקלת קצת ... הנפילה היחידה היחא בקרם ברולה שהיה ממש לא אכיל -והוסבר לנו שמקורו בגורם חיצוני וזה חבל כי זו המנה האחרונה שאמורה להשאיר מתיקות וטעם טוב פשוט ותרו עלייה אבל נחזור ועוד איך כי השרות והבשר היו נפלאים. המחרים מאד הוגנים והעסקיות במיוחד (עסקית בשישי זה משהו יוצא דופן ולא רואים הרבה במקומותינו) בקיצור כייף גדול

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנה - תמונה
אנה 5 ביקורות
מסעדה מעולה - ממליצים בחום
4.8
09/03/16

היינו בשבת בערב במסעדה. הכל היה מעולה : גם שרות ,גם אוכל : מנות טעימות וגדולות מאוד. ממליצה בחום.היינו בשבת בערב במסעדה. הכל היה מעולה : גם שרות ,גם אוכל : מנות טעימות וגדולות מאוד.... ממליצה בחום. היינו בשבת בערב במסעדה. הכל היה מעולה : גם שרות ,גם אוכל : מנות טעימות וגדולות מאוד. ממליצה בחום. היינו בשבת בערב במסעדה. הכל היה מעולה : גם שרות ,גם אוכל : מנות טעימות וגדולות מאוד. ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נורית - תמונה
נורית 2 ביקורות
לטעמי מעולה
4.8
26/08/15

הייתי עם הבת שלי ביום שישי בערב. השירות היה מעולה, האוכל יוצא מן הכלל ומנות מאוד גדולות והמחיר היה בהחלט בהתאם לאוכל שהוגש.

עוד פרטים
הוספת תגובה