נגישות
נגישות

בשר בשר ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על בשר בשר

Ytzhak - תמונה
Ytzhak מבקר מתחיל
גרוע, לא נחזור ולא נמליץ להגיע
1.3
12/01/19

חגגנו יום הולדת בארוחת צהרים ביום שישי, שבעה מבוגרים וארבעה ילידם. מרבית המנות הגיעו לא על פי ההזמנה, וול דן ויבשות במקום מדיום כפי שהזמנו. מנה אחת של שני מבוגרים (מנה כפולה) כלל לא... חזרה אחרי שנשלחה חזרה למטבח. האחראית הסבירה כי לא הבינו שאנחנו רוצים מנה שעשויה נכון, במקום הבשר היבש שקיבלנו. בטח חשבו באנו לראות את הנוף מהמסעדה. לא נחזור ולא נמליץ לחברים להגיע למסעדה זו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסף - תמונה
יוסף 25 ביקורות
טעים ומזמין לפעם הבאה
5.0
29/10/18

באנו קבוצה של ארבעה זוגות, כל אחד הזמין משהו אחר. נהנינו מהארוחה, נהנינו לטעום ממנות האחרים. היה נחמד, שירות תקין, 15-20 דקות מרגע ההזמנה עד קבלת המנות. בינתיים הגישו את הסלטים ומנה... אקסטרה, מחירים סבירים, נחזור ונמליץ לחברנו. כתובת המסעדה הועתקה לרחוב האלונים. ממליץ לעדכן את האתר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
זינה - תמונה
זינה 2 ביקורות
ממליצים בחום להנות ממטעמי המסעדה !
4.8
23/08/18

אתמול אחרי העבודה הלכנו לראשונה לאכול ארוחת ערב במסעדת בשר בשר ברמת ישי וקיבלנו יחס אדיב, שירות מעולה ואוכל טעים ביותר ! הסלטים היו טריים וטעימים וגם מבחר גדול ואפילו שאלו ומילאו לנו... עוד מהסלטים שנגמרו. מנת האנטריקוט הוגשה יפה והבשר היה עשוי בדיוק לפי המידה שביקשנו ובנוסף למראה, היה גם טעים ועסיסי ורך ביותר ! גם התוספת של הום פרייז למנה שהזמנו היתה גדולה וטעימה ! הזמנו גם מנת כבדי עוף שהוגשה על מצע של פירה מתפוחי אדמה ברוטב יין-פשוט ללקק את האצבעות ! בקיצור מומלץ ביותר לבקר במסעדה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
דן - תמונה
דן 2 ביקורות
מאכזב. מאד מאכזב. אין ממש תמורה לאגרה.
2.3
27/07/18

באנו לחגוג יומולדת כפול - לי ולילד, וגם ציינו את זה בפני המלצרית כשהגענו. נתחיל בחלק החיובי: המנות גדולות, אסטתיות וטעימות. כאן זה מתחיל ונגמר החלק החיובי של הארוחה. בכל הנוגע לשירות... - טעון שיפור רב מאד. מה כן ממליץ? לבוא, לקנות את הבשר באיטליז וללכת הביתה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סועדת - תמונה
סועדת 2 ביקורות
לא נחזור. יקר ללא כל צדק,ושירות מאוד איטי
2.5
30/12/17

עיקר האכזבה מהמלצה שקבלנו על מנת השף, בה בחרנו ורק בחשבון התברר לנו כי המנה עולה 320 שח. אף אחד לא טרח לעדכן מראש או לרשום במקום כלשהו את המחיר. בנוסף, למילוי חוזר של הסלטים, נדרשנו... להמתין ולהעיר מס פעמים. אוירה מאוד לא מזמינה ונעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אור - תמונה
אור מבקר מתחיל
אחלה מקום לארוחת ערב בשישי או צהריים בשבת,
3.5
05/08/17

ישבנו בשישי בערב, והתברר כי זה הערב הראשון בו המסעדה פעילה במיקומה החדש. החצר בחוץ מאוד נחמדה ונעימה אך ישבנו בפנים כי בחוץ היה מלא. הזמנו 2 המבורגרים ואנטריקוט. מחיר ההמבורגר 59... שקלים וזה כלל צ'יפס. המנה הייתה גדולה ומצוינת, מומלץ, המחיר שווה בהחלט. מי שאכל את האנטריקוט היה שבע רצון, זה מוגש על פלטה חמה עם תוספת ורוטב צימיצורי. המחיר 119 שקלים. הזמנו גם לחם הבית שהיה מעולה ומגיע עם מטבלי שמן זית, טחינה וחמאה. השירות היה אדיב והאווירה נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Barak - תמונה
Barak מבקר מתחיל
מאוכזב מהאוכל והשירות
2.5
29/07/17

שלום רציתי לשתף על הארוחה שאכלתי במסעדת בשר בשר רמת ישי. מנה ראשונה כרובית בטמפורה הייתה מעולה לאחר מכן הזמנו סטייק פרגית וחזה עוף בגריל פשוט מזעזע וחסר טעם החזה יבש לחלוטין ופרגית... מלאה סחוס ועצמות לא נהנהו בכלל.. ממליץ לחשוב פעמיים לפני שמגיעים למסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
den - תמונה
den מבקר מתחיל
מקום מאוד כייפי
5.0
23/06/17

המקום נעים מאוד וגם נקי, האוכל טעים והשירות מעולה. מחירים סבירים ומוזיקה טובה. חניה בשפע... מומלץ מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יניבוש - תמונה
יניבוש 15 ביקורות
נחמד מאוד
4.5
18/06/17

שירות טוב, אוכל טעים, מומלץ לקחת את פלטת הסלטים,גם לחם הבית מאוד מוצלח. הבשרים עצמם נימוחים וטעימים מאוד. מומלץ מיקס בשרים -מספר נתחים שונים ,כיף לעיניים ולחך. המחיר לסועד יצא לנו... בין 90-150 ש"ח ,יכול לקפוץ גם ל 200+ ,תלוי בכם. שבענו עד מאוד ונהנינו . סה"כ מקום מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
racheli - תמונה
racheli 7 ביקורות
אכזבה מהשירות
3.3
22/01/17

פעם ראשונה ואחרונה... ב21.1.17 אמרנו ננסה את מסעדת "בשר בשר" השכנה של" לימוזין "הנפלא ולצערנו התאכזבנו. לא , לא מפלטת סלטים - רפיל הטעימה מאוד עם לחם הבית, אלה מהשירות הגרוע ביותר שלא... רגילים אליו במסעדות ברמה כזאת.! אחרי שהזמנו סלטים , הזמנו פילה סינטה , אך התבשרנו שנגמר. שוב עיינו בתפריט והזמנו סינטה ניו יורק סטריפ שלא היגיע בכלל עד סיום הארוחה. כש אשתי העירה על כך לאחמ"ש, זה מצידו במקום להתנצל עמוקות ואולי להציע משהו לפיצוי ללקוח החדש במסעדה, מלמל מצטער והמשיך בענייניו... בזמן כל הארוחה לא היה על השולחן לא מלח ולא פלפל ובסיומה לא לא הוגשו קיסמים ומפיות לחות,כמקובל במסעדות ברמה דומה. נ.ב. את החיוב על סינטה כמובן דאגו להכניס לחשבון והשינוי שלו גם קח זמן. לא זולה... לשיפוטכם...

עוד פרטים
הוספת תגובה