נגישות
נגישות

חנדלה ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

185 ביקורות וחוות דעת על חנדלה

יורם - תמונה
יורם 33 ביקורות
אהבתי!!
4.5
11/03/16

לפעמים כל הכוכבים מסתדרים בשורה: במזג אוויר מושלם, שדה פורח בצמוד למסעדה ותפריט שהתאים לרעב שהרגשנו בבוקר - אכלנו ארוחה נהדרת. לקחנו ארוחת בוקר רגילה ונוספת המוגדרת כ"ים". המנות הגיעו... במהירות שלא תאמן (היינו הראשונים שהזמינו..), טעימות וטריות. המלצרית הדגישה את נושא ה REFILL וסה"כ החוויה הייתה מוצלחת. חנדלה מהווה בהחלט בחירה מוצלחת. הערה קטנה - תוספת ה"ים" בארוחת הבוקר איננה מוצלחת. מדובר על 4 דוגמיות שלא מייצרות הבדל משמעותי במנה אך גם מתומחרות באופן סימלי בלבד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר - תמונה
תמר 31 ביקורות
שקשוקה חלומית!
5.0
14/02/16

אין על השקשוקת תרד של חנדלה. ארוחת בוקר שנמצאת ב-top 5 שלי ללא ספק! שקשוקה מושלמת- מרקם חלומי. אין מצב שאני אהיה שם ולא אזמין את זה! מקום מושלם עם אווירה קסומה באמת!! פשוט כיף של מקום. ... אם אתם באים בסופ"ש מומלץ להזמין מקום מראש כי אחרת....

עוד פרטים
הוספת תגובה
טוביה - תמונה
טוביה 30 ביקורות
המקום במושב
4.0
30/09/15

חנדל'ה משמש מזה שנים כמקום אהוב במיוחד על משפחתינו למרות הריחוק המסויים מאיזור גוש-דן/ת"א ואנו פוקדים את המקום מדי חודש-חודשיים. המיקום במושב ח"ן (צמוד לדרום רעננה) מספק אווירה כפרית... למסעדה/קפה, התפריט אמנם לא גדול אבל המנות המוקפדות מצויינות כמו קבבוני הטלה, הפסטות, ההמבורגר, פילה סלמון ומאכלי הים ולעיתים שווה לטעום גם מהמיוחדים לאותו הערב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Claude - תמונה
Claude 12 ביקורות
מיקום נפלא, אוכל סביר שירות בעייתי
3.3
09/07/15

המיקום באמצע השדות ממש נפלא.האוכל סביר בדרך כלל טעים והמנות בגודל מתאים. התפריט די מגוון, כך שאפשר לבוא כמה פעמים מבלי להשתעמם - רק שבפעם השלישית כבר שמים לב שהמיוחדים שלהם נמצאים על... הלוח כבר שנה וחצי. הבעיה האמיתית היא עם השירות. חוסר הנסיון של המלצריות מאוד מורגש ויש להן את ההרגל המגונה להיעלם לפתע פתאום לרבע שעה - עשרים דקות תוך התקבצות ליד המטבח. אין לי מושג מה קורה שם אבל הנטישה ההמונית לא עושה טוב לאורחים ולמצב הרוח שלהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ויקי - תמונה
ויקי 52 ביקורות
חנד'לה
3.8
10/06/15

אוירה כפרית נעימה, היינו באמצע שבוע לחגוג יום הולדת והמקום היה מלא באנשים, שזה בהחלט סימן לטיב המקום. השירות היה טיפה מאכזב ובם לקח למנות המון זמן לצאת, אבל אין ספק שיש מודעות מאוד... גבוהה במקום לנושא השירות וברגע שהייתה הבנה לאי שביעות רצוננו- הייתה השתדלות מאוד גדולה לתקן את החוויה, שזה מאוד חשוב. האוכל היה מעולה. במיוחד שקשוקת תרד שהזמין אחד הסועדים שהייתה שפשוט מעלפת!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
fisherco - תמונה
fisherco 88 ביקורות
נחמדים
3.8
26/03/15

ביום שישי ישבנו לאכול ארוחת בוקר. הארוחות הקלאסיות מגוונת ונחמדות אך המוזלי מאכזב והפירות בו ממש דלים, גם לאחר שביקשתי תוספת של פירות לא קיבלתי משהו מספק וחבל.. השירות היה טוב ואווירה... נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שיקו רוזנבלום - תמונה
שיקו רוזנבלום 7 ביקורות
במילה אחת: תענוג!
3.8
25/03/15

הגענו משפחה של 5 בוגרים לחגוג יומולדת. כבר בכניסה הבחנו בייחודיות של המסעדה בפינות רומנטיות ונוחות של זולה בחוץ, כאשר בפנים, המקום מסודר בטוב טעם ונעים. אוכל מצוין וטעים - קיבל מחמאות... מכל טווח הגילאים של 20 ועד 50...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi - תמונה
Adi 55 ביקורות
חמוד
3.5
03/03/15

שישי חורפי בצהריים, זוג ותינוק, הזמנו שולחן מראש, קיבלנו יחס מאד אדיב מהמלצריות. האוירה נחמדה. המנות נדיבות ומשביעות, טעים אבל לא הרבה יותר מזה. אכלנו שקשוקת תרד ופסטה. וקינחנו בפנקייק... מענג. נחמד ששמים עוגיה ליד הקפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ec - תמונה
ec 15 ביקורות
אוכל טעים
4.5
14/02/15

הזמנו מקום מראש לשבת צהריים, המקום היה מלא, אבל השירות היה מהיר ואדיב. מנות ראשונות חציל בטחינה הי טעים מאוד, סלט קפרזה לא מומלץ (כתוב עגבניות שרי, עלי בזיליקום, צנוברים ובייבי... מוצרלה-בפועל זה 3 עגבניות שרי, צנוברים לא היו, כן הייתה הרבה מאוד גבינה שהייתה חסרת טעם לחלוטין). מנות עיקריות היו טעימות לכולם - נקניקיות מרגז, כבדי עוף ביין, המבורגר ופרגיות. קינחנו בוופל בלגי שניכר כי לא הוכן במקום וחבל, וופל בלגי מוכן פשוט לא טעים, הגלידה, הפרות והשוקולד שהתלוו היו טעימים. סה"כ היה נחמד מאוד, מחירים סבירים. נחזור לבדיקת מנות נוספות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dor - תמונה
Dor 3 ביקורות
חנדלה
4.0
09/02/15

האוכל היה טעים מאוד, אווירה נעימה וביתית. המחירים מעט יקרים לדעתי ולא תמיד היו הולמים ביחס לגודל המנות.. בסך הכל אחלה מקום, אחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה