נגישות
נגישות

חנדלה ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

185 ביקורות וחוות דעת על חנדלה

גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
שווה ביקור
3.3
22/01/18

המקום מקסים והיה מאד מהנה לשבת במסעדה. היינו 5 לארוחת בוקר ונהננו מהמקום. האוכל היה טוב והמנות גדולות . בהתחלה השירות היה מעולה, במהלך האירוח עם בקשות נוספות לארוחה היתה הרגשה של בלבול... בין המלצרים וקפה נשכח או תוספות אחרות לא הגיעו... באופן ככלי היה טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מקצועיות ואדיבות
5.0
22/01/18

השירות היה אדיב ומקצועי כרגיל בכל פעם שהיינו במסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
4.3
22/01/18

היה ממש טעים אך קצת יקר אווירה טובה והאוכל הגיע בזמן

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orit - תמונה
Orit 16 ביקורות
סביר
2.8
21/09/17

האוכל בינוני, זה הפעם הראשונה שהחזרנו ספגטי למטבח והסלט ים תיכוני היה סתמי. המנה הטבעונית הייתה סבירה (קצת מלוחה) ביקשנו מנה לא חריפה וקיבלנו אותה עם פלפל אדום חייבת לציין לטובה את... המלצרית שהייתה מקסימה קיבלנו פיצוי הולם על הפשלות אבל לא נחזור לכאן

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoni - תמונה
Yoni מבקר מתחיל
מסעדה מצוינת
4.8
02/08/17

מקום ממש נחמד, אווירה כפרית ואוכל מצוין במחיר שווה לכל נפש. אשמח לחזור לפה עוד פעמים רבות ולנסות עוד מנות שלהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
michalyv - תמונה
michalyv 64 ביקורות
מקום כפרי ונעים עם נוף מהמם
4.3
27/06/17

מקום מקסים, מרווח, מי שיושב בחוץ נהנה מנוף יפה פתוח וכפרי, מאוורר היטב ונעים אפילו ביום חם מאד כמו היום. המנות נחמדות, האוכל טעים. לטבעונים בתור ארוחת בוקר היתה רק אפשרות אחת- שקשוקה... טופו שהיתה טעימה אבל לא משהו יוצא מן הכלל. הלחם היה טעים מאד, טרי וחם. לסיכום- המקום מדהים, השירות נעים, האוכל בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noycha - תמונה
Noycha 65 ביקורות
בהחלט אחזור שוב, אך אבחר במנות אחרות.
4.3
27/05/17

לקחתי חברה לבילוי בערב שישי במקום הסתערות על מועדון. הבטחתי לחברה מסעדה באווירה כפרית, וכך היה. <לא ביקור ראשון שלי שם> מין הסתם הושיבו אותנו על הבר ומעט חששתי אבל השירות היה נהדר, מהיר... ובעל יחס אישי. הזמנו את הקרפצ'יו שלדעתי פחות צלח, הזמנו גם את הקיש ודג הסלמון שפחות נהנית מרוטב החמאת בזיליקום שלו. המחירים היו מעט יקרים, אבל ידעתי לאיזו מסעדה אני מגיעה ומה טווח מחיריה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Itai - תמונה
Itai 3 ביקורות
בסדר
2.3
21/01/17

אכלתי היום בבוקר את המנה המפורסמת "שקשוקה תרד" לאחר המלצות רבות של באי המסעדה. הוגשה לי מנה נדיבה עם לחם וממרחים טריים, אך המנה עצמה הזכירה יותר רוטב לפסטה עם שתי ביצים, לא מנה שיכולה... להקרא על בסיס תרד, הייתה עמוסה בשמנת וגבינות, לא מתאימה ל"ניגוב" עם לחם. והמחיר יקר משמעותית משאר מנות תפריט הבוקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 5 ביקורות
אווירה מחניקה מלווה באוכל ושירות גרוע
1.5
30/12/16

היום הגענו לחנדלה לאכול ארוחת בוקר, שמעתי רבות על המסעדה והרוב המלצות מעולות. התחיל בזה שהושיבו אותנו בין שני שולחנות צפופים שלא היה מקום לשים אפילו את הכיסאות האחד מול השנייה. המשיך... בזה שלקח לא מעט זמן עד שהמלצרית התפנתה אלינו המקום היה עמוס ורועש והרגיש כמו חומוסייה ביום מוצלח במיוחד.אווירה מחניקה לא נעימה מלווה בשירות גרוע. ואז השוס, מגיעה סופסוף הארוחת בוקר כולם בטח יודעים עד כמה הלחם חשוב בארוחה זו. והלחם היה יבש מאוד, בצלחת הייתה חביתה שרופה מעט מבחוץ ונוזלית מבפנים הכל היה מפוזר בצורה לא אסתטית. זיתים גבינה בולגרית מעליה רוטב שנדמה כפסטו כמה עגבניות החביתה , גבינה צהובה הכל ביחד ככאוס אחד גדול.לסיכום שירות גרוע, אוכל גרוע ולא איכותי אווירה לא מזמינה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
05/01/2017
שלום לכותב התגובה מאד הצטערתי לשמוע על החוויה הלא נעימה שעברת אצלנו. אנחנו מאד משתדלים להיענות לכל הבקשות של הלקוחות שלנו לשביעות רצונם. ארוחת הבוקר מוגשת בצורה זו אצלנו בהצלחה כבר קרוב ל15 שנה אבל בהחלט יכול להיות שמקרה שלך היתה תקלה ואני מאד מצטער על כך. אני בטוח שאם היית מבקש להחליף את החביתה או להפריד בין הגבינות לביצים היית נענה בחיוב ובשמחה בנוגע לזמן ההמתנה, לפעמים המסעדה אכן עמוסה לשמחתנו ואנחנו מנסים לתת שירות מהיר ככל הניתן בכל מקרה אקח לתשומת ליבי את ההערות ונלמד מהם איך לשפר בהמשך סליחה ותודה אלדד מנהל המסעדה
עומרי - תמונה
עומרי מבקר מתחיל
מקום נעים אך קמצני.
2.8
29/04/16

המקום יפה ונעים בסך הכל וכן נחמד לשבת בו עם משפחה או בת/בן זוג, אך המנות קמצניות ביחס למחיר המוגזם. הזמנו סלט ים תיכוני והמנה עלתה לא מעט והייתה מאוד קטנה ולא מספקת. השקשוקה תרד טעימה... מאוד אך יקרה. גם כן.

עוד פרטים
הוספת תגובה