נגישות
נגישות

ברולו - Barolo ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

74 ביקורות וחוות דעת על ברולו

sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
הבר שאתם חייבים להכיר
5.0
19/12/17

הפעם אני רוצה לספר לכם על בר יין ומסעדה BAROLO (שם המסעדה ניתן על שם אזור גידול היינות המשובחים באיטליה) - מקום מהמם השוכן במתחם Y CENTER, הבר נפתח אי שם בשנת 2006 ומציע בר אלכוהול... משובח, מטבח מעודכן עם מנות מדוייקות וביצוע מוקפד שכיף לאכול, עיצוב מקסים ואווירה קסומה ומיוחדת- בהחלט בילוי מוקפד, כיפי ומהנה מאוד. סלט סינטה- תערובת עלים בתוספת פרוסות סינטה צרובות בגריל, פטריות שמפניון מוקפצות, תפוחי אדמה, עגבניות- עצרו את הכל, אני חייבת לציין לטובההה את הסלט המעולה הזה שמוגש בנדיבות רבה , סלט מוקפד עם חומרי גלם באיכות גבוהה, מוקפדים מאוד ובשילוב טעמים מפתיע ויוצא דופן:

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lisa Beinin Ratz - תמונה
Lisa Beinin Ratz 7 ביקורות
נעים וטעים
4.3
17/01/17

הייני 11 איש לצהריים בשבת. הם היו בין המסעדות הבודדות שבכלל הסכימו לקבל הזמנה, אז כבר התחלה טובה. האוכל היה בסדר גמור - אלה שהזמינו סטייקים פחות התלהבו, אבל הסלטים היו מצוינים, מנות הדג... והצ'ריסוס היו מצוינות. הפסטות גם היו מצוינות. האווירה היתה ניעמה מאוד, והשירות היה מצוין. בסך הכל, יצאנו מרוצים ובילינו המון זמן בכיף. יש שפע חניה - ענין חשוב למי שרגיל לאכול במסעדות בתל אביב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
az - תמונה
az 27 ביקורות
לא משהו לצהריים בכלל
4.0
20/11/16

אכלתי עסקית. האוכל היה ממש בינוני ופחות מזה, היינו שלושה אנשים וכולנו קיבלנו מנות עם שמות מפוצצים שהיו שומניות ומשעממות יחד עם זאת, המחירים טובים והאוירה מאוד נעימה ולבבית ובעבר הייתי... בברולו בערב ונהנתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
AvivSh - תמונה
AvivSh 26 ביקורות
בר שכונתי
3.8
28/07/16

מקום נחמד מאוד, מחירים סבירים, אווירה נחמדה קצת מבוגרת. ישבתי לשתות עם חברים, לקחתי חצי קלסברג, הבירה הגיעה די מהר ושירות היה אדיב. מוזיקה טובה, השמיעו שירים מוכרים, שירים שמתאימים לכלל... האוכלוסיות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מהים לצלחת - תמונה
מהים לצלחת 3 ביקורות
פשוט וטעים
4.0
25/10/15

הגענו 4 חברים לאכול צהריים במסעדה שירות מהיר מנות טובות עשויות היטב בירה בחצי מחיר בארוחה עיסקית משתלמת מאוד תיקחו את בירה הלהשוף המצויינת שיש אותה שם ישר מהחבית מנות מומלצות סלט סינתה... נקניקיות כבד עוף ברוטב יין מנה ראשונה נהדרת היא הכרובית וגם החציל מחיר שפוי במיוחד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Bell - תמונה
Bell מבקר מתחיל
Horrible
1.0
07/04/15

שירות נורא, אוכל בינוני, מחיר יקר, אנשי שירות לא אדיבים לא נחמדים לא אכפתיים. אחרי 40 דקות המתנה למנה עיקרית, הגיעו מנות לא נכונות, שוב המתנה, ואז רק הגיעו המנות. הוזמנה מנה בטייק אווי... אשר לקח לה עוד 30 דקות להגיע למרות שהזמנו מיד כשהגיעו המנות העיקריות. כאשר פנינו למנהל והבענו את חוסר שביעות הרצון שלנו מהשירות האיטי הוא אמר "אלה החיים, מחכים". אין שום סיבה בעולם להיכנס למסעדה הזו, יש מבחר בשפע באיזור במחירים נמוכים יותר, עם שירות ואוכל טוב יותר. HORRIBLE SERVICE The worst service i have ever encountered. After waiting for a full 40 min for the main dish, after telling the manager as well that we are waiting for so long, his answer was "life is about waiting"... so rude.. Once we got the main dish we already ordered a take away dish, of course, this did not arrive until more than another 30 min later. When we checked the take away order we saw the bread was missing. SO DISAPPOINTING! The food was just ok, oily, not exciting at all, doesn't feel fresh or interesting. There are plenty of restaurants around there really is no need to pay more for mediocre food with such horrid service.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
07/04/2015
לקוחה יקרה, קיבלנו פנייתך ונבדוק אותה. נשמח לראותך שוב בין אורחינו. את מוזמנת ליצור עמנו קשר ונדאג שביקורך הבא אצלנו ישאיר טעם של עוד.
korkin - תמונה
korkin 3 ביקורות
מצויין מכול הבחינות
4.3
19/03/15

השירות אדיב ומוקפד, הרגשנו כול הזמן רצויים וחשובים - ולא זה מה שאנו רוצים להרגיש מנותני שירות? :) מעולים החבר'ה! הזמנו אנטריקוט ופרגית - טעים מאוד. אווירה נעימה, שלה תורם לא מעט גם... העיצוב שעדיין נושא בו זכרונות של פאב אשר היה פה פעם. אבל לא ממש זולים :) ותוספות, האמת, משעממות :(

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dor - תמונה
Dor 23 ביקורות
אוכל סביר, לא יותר
2.8
03/02/15

הזמנתי המבורגר. הבשר היה ברמה בינונית מינוס ולא במידת העשייה הרצוייה, הלחמנייה היתה קשה ולא רכה, מה שמאוד לא תרם להנאה מהארוחה. אולי מנות אחרות יותר טובות, אבל אני לא יכול להמליץ על... ההמבורגר שלהם. השירות היה בסדר, המנות יצאו בזמן סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אור - תמונה
אור 3 ביקורות
יום הולדת
2.5
27/04/14

הגענו 5 אנשים לחגוג יום הולדת. האוכל היה טעים לחלק מאיתנו. בשבילי הוא היה בסדר. גם השירות מהמלצר היה בסדר גמור בהתחשב בלחץ. האוכל הגיע מהר. לאחר שעה המקום נהפך להיות מאוד צפוף ואז צץ... הדורמן בשולחן שלנו וביקש שנפנה את השולחן וממש גם לא בנימוס. מזכיר יותר דיבור של שכונה. פשוט חוצפה. אחרי שחגגנו יום הולדת עם מנות, קינוחים, ובירות.... במקום לתת לנו לשבת בכיף העיפו אותנו ברגע שסיימנו את הביס האחרון. זאת פשוט חוצפה ממדרגה ראשונה. אני עובד ברחוב ברקת ליד ויכול להבטיח שרגלי לא תדרוך יותר במקום הזה. וגם לא של החברים שלי או של החברים אצלי בעבודה. המנהל הציע פיצוי מגש שוטים של וודקה, אבל הנזק כבר נעשה.. וכולנו יודעים טוב מאוד ממי הדורמן מקבל הוראות. לסיכום. לא נחזור. ואם אתם הולכים בכל זאת כדאי שתאכלו מהר ותלכו משם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניצן - תמונה
ניצן 3 ביקורות
השירות הכי גרוע שחוויתי, והאתר לא מספק לי מספיק מלל בשביל לכתוב את הכל
1.3
22/03/14

אני וחברותיי הגענו לשם בחמישי בערב. אני ואחת מחברותיי הלטנו להזמין יחד רביולי. בתפריט צוין כי כל המנות העיקריות מגיעות עם תוספת לבחירה, אז ביקשנו תוספת הומפרייז. נענינו להפתעתנו כי... רביולי זו המנה היחידה שמגיעה ללא תוספת, למרות שלא צויין. התאכזבנו, אך התאכזבנו עוד יותר כאשר הגיעה המנה הקטנה והלא משביעה. מכיוון שעוד היינו רעבות, ביקשתי מהמלצר הומפרייז בתוספת לרביולי ושאלתי כמה זה ייעלה. הוא ענה לי ש10 או 15 ש"ח, והזמנו. כמו כן, אחת הבנות שהגיעה באיחור קל והזמינה אוכל, לא קיבלה אותו כל הערב. גם את ההומפרייז לא קיבלנו בהתחלה והיינו צריכות להזכיר למלצר. בסוף הערב, כאשר הזמנו חשבון, הופתענו לגלות כי חייבו אותנו על ההומפרייז 28 ולא 15, כי שצויין. פניתי אל המלצר לפשר הדבר והוא ענה לי בטענה כי "הוא חשב שהזמנו את זה לא כתוספת למנה", טענה שבעיניי חסרת הגיון לחלוטין. הוא אמר שיילך ויבדוק מה שאפשר לעשות, ולאחר שחזר אמר שאין מה לעשות ושאנחנו צריכות לשלם את הסכום כי כבר אכלנו את זה. אני המשכתי לעמוד על שלי וטענתי כי אכלתי את זה בידיעה שאני הולכת לשלם על זה 15 ש"ח, לא 28. לאחר שלא הגענו לפשרה, הוא קרא למנהל שטען גם הוא בפניי את הטענה המגוחכת הזו "שכבר אכלנו את זה ולכן אנחנו צריכות לשלם" ובנוסף טען כי המלצר מכחיש כי הוא אמר לי שזה עולה 15 ש"ח ומהתחלה ציין בפניי שזה 28 ש"ח. לאחר שלא הגענו להסכמה, אני וחברותיי שילמנו את הסכום בחשבון, אך כמובן לא השארנו טיפ, ועזבנו את המקום בכעס. לסיכם, כבר יצא לי בעבר לקבל שירות לא טוב במסעדות ובפאבים, אך אף פעם לא קיבלתי שירות שהיה כל כך גרוע ומתחת לכל ביקורות. וחבל, כי הם המפסידים העיקריים פה, מכיוון שלא אני ולא חברותיי נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה