ישבתי היום במסעדה. המסעדה הייתה ברובה ריקה וממש לא היה עמוס. למרות זאת רק לאחר שהערנו למלצרית קיבלנו שירות אחרי 25 דקות. לאחר עוד 25 דק הלכתי לקבלה והערתי על כך שהם כבר הגזימו. לאחר עוד... רבע שעה שהמנה עדיים לא הגיעה (קצת יותק משעהשל ישיבה במקום!) קמנו והלכנו. לא נחזור כמובן לביזיון הזה.
במוצאי שבת האחרונה ביקרתי במסעדה ביחד עם בת זוגי והתאכזבנו מאד רמת מנת הסושי הייתה גרועה האורז היה עשוי לא טוב והדג לא טרי. בקיצור לא אחזור יותר למסעדה זו
הזמנו את המגש לכבוד ארוע משפחתי עם קופון ככה שהמחיר היה מאוד משתלם הסושי היה טעים וטרי והרגישו שהוא הוכן ממש לפני המשלוח מאוד מאוד מומלץ!
קנינו גרופון ולצערנו אפשרויות הניצול שלו היו מוגבלות על ידינו להיום. אז התקשרנו למסעדה לברר עד מתי פתוח. אמרו לנו עד 3-3 וחצי. באנו ב2, אומרים לנו שהמטבח סגור ואי אפשר להכניס אותנו. ממש... לא בסדר. אחרי שהמלצר בירר פעמיים ולא שינה את תשובתו, אחרי בירור נוסף מול האחראית משמרת, אחרי כרבע שעה היא הסכימה להכניס אותנו למרות שתיכף סוגרים את המטבח כי המקום כשר. אחרי שנלקחה ההזמנה, אחת המנות שקיבלנו לא הייתה המנה שהזמנו. המלצר התנצל אלף פעם אבל אמר שהמטבח נסגר ואין מה לעשות. ושוב אחרי שטורטר כמה פעמים בשביל לפתור את הבעיה, בסוף הסכימו להכין לנו את הרול שהזמנו במקור. לסיכום, הבעיות שצצו לבסוף נפתרו אבל הדרך לפיתרון הייתה ארוכה מעיקה ומיותרת. האוכל עצמו היה בסדר, לא מדהים, לא וואו, לא מצדיק מחירים אמיתיים של המקום, אבל כן שווה את הגרופון. השירות היה לא משהו, אבל סה"כ קיבלנו את הרושם שלעובדים שם יש כוונות טובות למרות שאפילו כשהם מוציאים את המנות הם לא יודעים לאיזה שולחן להביא אותן. האוירה מדהימה- ואפשר לשבת מול הים:) וזו אחת הסיבות הבודדות לחזור לשם אולי בעתיד. בקיצור לא החוויה הכי גרועה, אבל גם רחוק מלהיות מדהים.
אני לא נוהגת לתת ביקורות לא טובות על מקום, אך חוויית השירות שהייתה לנו אתמול הותירה אותי ואת בני משפחתי המומים. הזמנו מקום במסעדה, הגענו חמישה אנשים. הודעתי למלצר כי יש לנו 5 קופונים... למרות שבקופון מופיע שניתן להשתמש ב- 4 קופונים לשולחן. המלצר אמר שהכל בסדר ואין בעייה. הזמנו מנות פחות או יותר בסכום הקופונים.לאחר שבצענו הזמנה והתחלנו לאכול מנות ראשונות מגיע אלינו המלצר ואומר מצטער אך ניתן להשתמש בארבעה קופונים, אמרתי לו אבל שאלנו אותך, וכמובן שהוא ענה שאין מה לעשות. הגיעה מנהלת המשמרת בחורה אנטיפטית וזה בלשון המעטה ואומרת ככה כתוב הבחור טעה ואין מה לעשות אמרתי OK אם כך תורידו לנו מנה אחת. שיא החוצפה היה שאנחנו מחכים ל- 3 מנות נוספות, שמיותר לציין שמרגע שהודענו להם להוריד מנה, אז אנשים שהגיעו אחרינו קיבלו את המנות הרבה לפנינו, מחכים מחכים ובסוף מקבלים 2 מנות במקום 3, אני שואלת לפשר העניין והמלצר אומר לי בלי להתבלבל, הורדתי מנות עד לשווי הקופונים, נעזוב את זה שהוא טעה בחשבון אבל החצוף הוריד מנות על דעת עצמו, טעה בחשבון ועוד מאשים אותנו, ניגשתי ל"מנהלת המשמרת" ואני מסבירה לה מה קרה, והיא האשימה את המלצר והוא אותה,שאלתי אותה באיזה זכות הם מורידים לנו מנה, והיא בנונשלנטיות עונה הכל יהיה בסדר נפתור את הבעיה, אני לא מבינה למה אתם כועסים (שזאת באמת בעייה בפני עצמה אם את לא מבינה מדוע כועסים) אני אתן לכם את המנה על חשבון הבית...קודם כל אני לא צריכה שתתני לי כלום על חשבון הבית, ומעבר לכך שזה לא על חשבון הבית אלא שלמנו על זה מחיר מלא, כי מלכתחילה הם טעו בחשבון.בנוסף שביקשנו פירוט חשבון הם לא הסכימו לתת לנו אותו. בטוענה שהכל סודר!!! יצאנו משם מאוכזבים ורעבים....
היי ישיבה במסעדה לא מאוד רלוונטית לטעמי, מקום לא גדול ולא מאוד אטרקטיבי בשביל ישיבה בו אבל הסושי טעים וטרי, אמנם יקר אבל באמת טעים במיוחד הרול של סאסנט- יקר! אבל מעדן! אתמול הזמנתי טיי... אווי וגם היה נחמד מאוד גם המאמא סאן והפאפא סאן הם אחלה בשביל רולים לא מאוד יקרים יחסית לתפריט. תמיד לוקחת אותם בהזמנה. אתמול הם טעו ובמקום מאמא סאן ספייסי שסה טונה קצוצה עם רוטב מיונז ספייסי פשוט שמו חתיכה שלמה של טונה. האמת שמעדיפה לא לקבל טונה קצוצה אבל ברגע ששוכחים את עניין הרוטב הספייסי אס זה הופך לבאמת רול פשוט מאוד בקיצור לטייק אווי זה אחלה
אפשר לעשות מסיבה לארנבים עם כמות הגזר שהיתה במגש המסיבות. זה נחמד שמוכרים קופונים למגש מסיבות במחיר אטקרטיבי. זה הרבה פחות נחמד להרגיש מרומה ושהמגש שונה בתכלית ממגש המסיבות המופיע... בתפריט המסעדה וכמות הסושי הצמחוני תופסת יותר מחצי מהמגש. כשהמסעדה יצאה עם הקופון רכשנו שנים. הראשון היה בסדר. השני (חודש אחרי) היה מביש ומבזה. ההרגשה שמישהו שם טעה בתמחור וכדי למזער נזקים קיצץ בדג לטובת הגזר ששלט במגש. NEVER AGAIN! בושו לכם.
אוכל לא טוב ויבש. אי אכפתיות ומקצועיות מצד המלצרים. הרבה טעויות נעשו והמתנו כשעה למנה עיקרית שבסוף היתה קרה מאוד. שחיממו אותה היא היתה ללא טעם ויבשה. למנהל המשמרת לא ממש היה אכפת.... ביטלנו את המנות ועזבנו. לא כדאי, בלשון המעטה קיצונית.
הסושי באושי אושי היה הכי פחות טעים שאכלנו בארץ. לא מצדיק את המחיר. הדג היה באיכות נמוכה והיה לו מרקם של טונה מקופסה. גם ההגשה לא אסטתית. להתרחק.
ישבתי עם חברה וכל אחת לקחה רול. ואני כחובבת מושבעת של קויאר הזמנתי רול קויאר שלא זוכרת בדיוק את שמו שגם היה הרול היקר ביותר בתפריט. (משהו כמו 50 שקל ל8 יחידות) המתנו לרולים דבר ריאשון... של החברה הגיעה לפני ב10 דקות וישבה והמתינה לרול המאכזב שיצא לי...הדבר ההזוי ביותר שניתקלתי איי פעם במסעדה,הקויאר היה מזוייף! עשוי מטפיוקה שזה סוג של גלטין ובתפריט לא היה מצויין. קראתי למלצרית הסברתי לה שזה לא קויאר אמיתי והיא אמרה שלא יכל להיות ואז הלכה וקראה לאחראי שבא ואמר בתרוץ ״זאת מסעדה כשרה אנחנו לא משתמשים בקויאר אמיתי״ נו ווו?? הלקוח לא יכל לדעת על זה? ועוד לחייב 50 שח ביגלל הקויאר,שהוא מזוייף?? פשוט זוועה נשארתי בשוק,הזמנתי רול אחר גם יקר לא חייבו אותי על רול הקויאר שנשאר על השולחן אך השאירו את אותו המחיר 50 על הרול החדש. זוועה לעולם לא אחזור.