נגישות
נגישות

פיאנו פיאנו - Piano Piano ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

28 ביקורות וחוות דעת על פיאנו פיאנו

תום - תמונה
תום 17 ביקורות
סניף יוקנעם - מאכזב ביותר
2.0
20/09/15

הסניף של המסעדה בכפר סבא הוא מסעדת הבית שלי. אני שם לפחות פעמיים בחודש ואני לא מפסיק לשבח את המסעדה באוזני כל. האוכל השירות המחירים האווירה - הכל מצויין! הלוואי והיו יותר מסעדות כאלו... בארץ. כשהגענו לסניף שביקנעם - הרגשתי שאני במסעדה אחרת לחלוטין. הזמנו מנת פתיחה של סלט ארטישוק יהודי על מצע סלט ארוגולה. מייד כשהצלחת הונחה על השולחן - הארוגולה לא נראתה טרייה במיוחד, במבט מקרוב - היא הייתה בשלה מדי עם עלים שחורים, עד כדי ~רקובים~. כשביקשנו להחליף את הסלט לאחד עם עלים טריים - האחראית משמשרת ניגשה להתנצל ואמרה שגם בעיניה הסלט לא נראה טוב. מה שהיה מוזר - זה כשלאחר מספר דקות היא חזרה, כדי להודיע לנו שהשף אומר "שככה מגיע המנה והכל בסדר עם הסלט, ואם זה לא נראה לנו - אנחנו יכולים לבחור מנת פתיחה אחרת..." לאחר התשובה המזלזלת וההזויה הזאת כבר רצינו לעוף משם ואמרנו שאנחנו לא מעוניינים במנות פתיחה אחרות. משם זה אפילו התדרדר - מתוך 4 מנות עיקריות לא הייתה אחת שהייתה באמת טעימה, וחלקן אף נראו אחרת מבסניף בכ"ס. בקיצור - מאכזב ומצער. לא חוזר לשם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבישי - תמונה
אבישי 8 ביקורות
תחנת חובה בדרך לצפון
4.5
01/08/15

זה ידוע שהיצע המסעדות האיכותיות בצפון אינו מרשים במיוחד (למרבה הצער). לאור זאת, אני וזוגתי שמחנו לגלות את פיאנו-פיאנו, מסעדה שכיף לעצור בה בדרך לטיול, לצימר או לחופשה בצפון. המסעדה... נקיה, נעימה, מרווחת וכיף להיות בה הן בצהריים והן בערב. האוכל בה מעולה, בפרט הפיצות הקריספיות הדקות שמוגשות שניה אחרי שאפייתן הסתיימה בטאבון. מה אומר? ממכר! חלק נעים נוסף הוא התמחור המאד הוגן, המאפשר לזוג לשבוע מארוחה של פיצה משפחתית אחת + מיני קינוחים בפחות מ-100 שקל. אכלנו שם מספר פעמים ואף פעם לא התאכזבנו. המקום מנוהל היטב וניכר שהמכונה משומנת ופועלת ללא דופי. ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורלי - תמונה
אורלי 18 ביקורות
הפתעה איטלקית נעימה
4.5
09/04/15

עצרנו רעבים ביוקנעם, בדרך לצפון ונכנסנו עם מטרה אחת לפיאנו פיאנו, לשבוע ולנסוע. בפועל הופתענו מאוכל מעולה ואוירה נהדרת ומאוד נינוחה. הזמנו פפרדלה טרה רוסה וניוקי גורגונזולה, מנות שהיו... מאוד טעימות והשאירו מקום לקינוח סופלה שוקולד שהיה מפנק במיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
miri - תמונה
miri 22 ביקורות
פעם שלישית בפיאנו ונחזור עוד ועוד. י ו פ י !!!!!!
5.0
18/03/15

מה עוד אפשר להגיד על המסעדה המקסימה הזאת, הם פתוחים כבר זמן רב בקניון G ביקנעם ועדיין שומרים על רמה מכל הבחינות. השירות מקסים, מלצרים ומלצריות לבושים יפה, אדיבים, מהירים ונותנים יחס... לבבי ותשומת לב מירבית לכל פנייה. רואים שהצוות כולו יודע את עבודתו היטב ואוהב את המקום. האוכל מ ד ה י ם !!!, כל מנה שהזמנו - ניצחה !!!, תענוג צרוף לבוא לשם כל פעם. ניתן לבוא עם תינוקות וילדים, יש כסאות איקאה מעולים עבורם, הכל מטופל ורק מילים טובות למקום הזה. היינו כבר ברוב המסעדות באיזור ופיאנו פיאנו מעל כולם. המנה המנצחת לטעמי: ארטישוק יהודי עם עלי בייבי צלוי בתנור, אוהבי הבשרים דוקא ציינו את נפלאות הבשר- מעשה ידיהם של השפים בפיאנו. בקיצור : ר ו צ ו !!!! .

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת - תמונה
ליאת 7 ביקורות
אירוע - מפגש משפחות אירוסין
5.0
05/03/15

אני אף פעם לא נוהגת לכתוב ביקורות, אבל הייתי חייבת. ערכנו מפגש משפחות לרגל האירוסין שלי כאשר משפחה אחת מהמרכז והשניה מהצפון, לכן נפגשנו באמצע, ביקנעם. כבר שבוע לפני המפגש הילה מהסניף... הייתה בקשר טלפוני סדיר עם אימי ותכננה הכל בצורה נעימה ויעילה. בבוקר האירוע לא אהבתי את סידור השולחנות. תוך שתי דקות השולחנות סודרו מחדש לשביעות רצוני. השירות של כל הצוות היה מקסים! אנשים נעימים מאוד, מקצועיים, לא התבלבלו למרות שחלקנו עברו מקומות כמה פעמים - כדי שכולם ידברו עם כולם :) האוכל היה טעים נורא (ארוחות בוקר), הכל היה טרי , טעים ובשפע. הרגשה של נדיבות ובאמת שהם עשו לנו מפגש משפחות מדהים! אפילו ארזו לי ולארוסי אוכל הביתה כי לא אכלנו כמעט כלום מההתרגשות. אני מודה לכם מכל הלב, אתם מופלאים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
miri - תמונה
miri 22 ביקורות
יו פ י !!! בהחלט בחרנו מצויין
4.8
07/02/15

התענגנו הערב בפיאנו פיאנו. המקום נקי, יפה ומסביר פנים, שירות מעולה, מלצריות קשובות ומקצועיות, אוכל ממש טעים בכמויות נדיבות , הקינוחים סוף הדרך , בהחלט יהיו שם עוד ביקורים מצידנו. ... מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
תומצ - תמונה
תומצ 26 ביקורות
פיצה הכי טובה באזור
4.0
16/11/14

מקום נחמד ונעים וטעים. הפיצות שלהם מדהימות! בצק דק דק ותוספות מענינות וטעימות! הפסטות קצת פחות מלהיבות. זה לא שהן רעות, הן פשוט סתמיות...עסקיות שוות וארוחת בוקר ביום שישי מפנקת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
niritab - תמונה
niritab 22 ביקורות
מקום טוב בדרך
4.3
14/11/14

אוכל איטלקי טוב מאד,שירות מהיר ואדיב,מנת ילדים ענקית.קדירת פירות ים מאכזבת בגודלה אבל כל המנות טובות מאד,סביר שנשוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
יריב - תמונה
יריב 17 ביקורות
טובה בהחלט
3.5
27/08/14

ביקרתי עם שני בני הצעירים לארוחת צהריים עסקית. למרות שהמקום היה מלא והושיבו אותנו בבר, קיבלנו שולחן מיד כשהתפנה והשירות היה מהיר ויעיל. האוכל טוב למדי אם כי לא מדהים אבל בהחלט שווה את... העלות הסבירה. 3 מנות עסקיות עלו לנו 150 שח. נחזור שוב !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofer - תמונה
Ofer 6 ביקורות
מעולה !!!
4.8
14/06/14

הגענו שני זוגות לארוחת ערב ביום שישי. המנות היו גדולות וטעימות. השירות נעים וחמים. בחיי שאין לנו טענות. ממליץ בחום !

עוד פרטים
הוספת תגובה