נגישות
נגישות

פיאנו פיאנו - Piano Piano ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

28 ביקורות וחוות דעת על פיאנו פיאנו

arik - תמונה
arik 6 ביקורות
משפיל
1.0
27/11/18

הגענו שלושה סביב 19:30. הזמנו לאחר כ 10 דקות. המתנו כמעט שעה.אוכל לא קיבלנו. כשניסינו לברר מה קורה, התחילו גימגומים. היתה תקלה,מחשבים,סיפורים...מכינים לכם מיד! לא הציעו משהו בינתיים,עד... ש... שלחו לנו קוקטייל.אולי לעירפול חושים.על בטן ריקה! המתנו עוד כ 10 דקות.כלום. יצאנו!!!! לא נחזור לשם אף פעם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
טעים אך לא זול יחסית.
3.8
12/05/18

השירות היה במהירות הבזק עד כדי כך שלא סיימנו את הפוקצה למנה ראשונה ומיד הביאו את המנות העיקריות. האוכל טעים ויחסית נגודל סביר . הפסטה ברוטב עגבניות טעימה עם כמות יפה. הפירה שמעליו נתחי... חזה עם פטריות טעים רק חבל שכמות העוף קטנה. הסנדויץ רוסטביף היה יבש יחסית וקטן יחסית למחיר. הפחזניות עם הגלידה והשוקולד טעימות מאוד. סהכ בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilana - תמונה
Ilana מבקר מתחיל
מסעדה מעולה
4.5
07/05/18

מסעדה מעולה אוכל טעים אוירה נעימה מחירים סבירים מסעדה שכייף לאכול בה מתאימה לזוג ולמשפחה האוכל מוגש מאוג יפה חם וטרי. מוגש באהבה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביגיל - תמונה
אביגיל 288 ביקורות
חם ועשיר
5.0
06/05/18

למי שרוצה להרגיש לכמה רגעים באיטליה זה המקום בשבילו פיצות ממש טעימות ולא מתקמצנים בתוספות הכל מגיע חם

עוד פרטים
הוספת תגובה
idan - תמונה
idan מבקר מתחיל
קטן, לא משביע ויקר
2.3
05/04/18

צריך להגיע למסעדה אחרי ארוחה בבית. מנות קטנות ולא משביעות ועל זה גובים גם מחיר גבוה. חבל שככה מפספסים לקוחות... לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jana - תמונה
Jana 44 ביקורות
מנות נדיבות
4.0
26/11/17

מקום נחמד מאוד. אוהבהב לעצור שם לצהרים ביום צפון יחד עם זאת בפעם האחרונה היה לחוץ ו רועש. לא ממש נעים לשבת שם. המנות נדיבות ו טעימות

עוד פרטים
הוספת תגובה
אירוע משפחתי - תמונה
אירוע משפחתי מבקר מתחיל
בסופו של דבר כולם נהנו אבל בזכות היוזמה האישית שנקטתי
2.8
19/03/17

תיכננתי אירוע יום הולדת 85 לבן זוגי שכלל סיור במערת הפלמ"ח בקיבוץ משמר העמק וארוחה במסעדה למעל ל- 20 סועדים(היינו 27 בסופו של דבר). תיאמתי כשלושה שבועות מראש את האירוע המתוכנן, הגעתי... למסעדה לראות את המקום ולסכם פרטים. ביקשתי שהמנות הראשונות שהזמנתי תהיינה על השולחן כשנגיע, כולל השתיה הקלה שכללה מים ופריגת תפוזים ולימון. את המנות העיקריות צריך היה כ"א להזמין בעצמו - לא הגבלתי, רציתי שכולם יהנו. מה שקרה, למרות ששלחתי מסר (עליו סיכמתי שאשלח) שנגיע למסעדה בסביבות השעה 14:30, הגענו, השולחנות אכן היו ערוכים אבל שום דבר לא היה על השולחנות. מכאן עברתי לתפקיד מתאמת, אחראית, וכול מה שאתם רוצים. המנות יצאו לאט, המלצרים הניחו אותם ולא חשבו אפילו שצריך להתחשב באורך השולחן - שולחן אחד היה ל- 14 איש והשני ל-13 איש! לכל שולחן היה בקבוק מים אחד, הילדים גוועו ברעב כי הפיצה שהזמנתי להם השתהתה. לגבי המנות העיקריות השתהו לקבל ההזמנות. הצטרכי לדרבן עוד פעם שיעברו וישאלו מי רוצה קפה או תה ... עברו שולחן אחד ושכחו שיש עוד אחד. כמובן שוויתרנו על הקינוחים כי השעה התארכה. האוכל היה טעים פרט לעודף המלח - לתשומת לב הטבח, אם עדיין אתה לא יודע , מלח ניתן תמיד להוסיף עצמאית. לסיכום - מלצרות זה מקצוע לא חובבנות. מלצרים צריכים לקבל הדרכה לא רק איך שמים דברים על השולחן, אלא גם איפה, תשומת לב למה שיש ולמה שאין. ניהול מסעדה זה מעל לכול אלה. זה ניהול, הטלת משימות, ווידוא שהן מבוצעות. להגיש לשני אנשים או ארבעה זו בעייה פחות סבוכה, להגיש לחבורה זה כבר מקצוע. הגשה וניהול מסעדה אינם חובבות, זה ניהול לכול דבר עם כול המשמעויות. ומזל שיש לי ניסיון עשיר בזה אבל הרגשתי ממש לא נעים שהצטרכתי לתפקד כאחראית על האירוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adva - תמונה
Adva 19 ביקורות
תענוג של מקום
5.0
05/01/17

שמגיעים לפיאנו פיאנו תמיד מתקבלים בחיוך המנות תמיד מגיעות בזמן הטעם גן עדן השירות מהיר אדיב ותמיד יוגש בצורה אסטתית ונעימה ממליצה בחום ובטוח שאגיע שוב בקרוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Muriel - תמונה
Muriel מבקר מתחיל
כבר לא ראוייה לביקור
2.5
15/11/16

פעם - האהובה עלינו ביותר, אוכל מצויין שירות מעולה ,כל יום הולדת משפחתית- זאת היתה הכתובת. היום כלום מזה לא נשאר. המנות קטנו, הטעם לפעמים בלתי נסבל מחיר יקר לרמה המוגשת האווירה עדיין... נעימה. את זה לא ניקח להם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדנה - תמונה
עדנה 18 ביקורות
מקום נחמד לארוחה משפחתית
3.3
28/10/15

הינו זוג + 2 ילדים. אכלנו עיסקיות. הזמנו מנה אחת של ספגטי לילדים בני 3 ו 6 וזה הספיק בהחלט. אין צורך להזמין ארוחת ילדים. הזמנו עוד 2 מנות ספגטי למבוגרים. מנת ספגטי עם פירות ים רגיל... ולא טעים. הפסטות הן לא פסטות טריות אלא יבשות . לראשונה הזמנו כרובית שהיה נחמד. לקינוח הזמנו עוגת שוקולד שלא היה טעים כלל. השירות אדיב ומהיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה