נגישות
נגישות

אלמרסא ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

133 ביקורות וחוות דעת על אלמרסא

osh - תמונה
osh מבקר מתחיל
לאוהבי דגים
4.8
12/10/14

אני ובן זוגי חגגנו יום נישואים בחרנו בארוחת הטעימות ומה שיש לי לומר על השף עלא זה תודה רבה וכל הכבוד על המנות המדהימות שהוא הוציא, חומרי הגלם היו טריים הטעמים היו נהדרים כל מנה שקיבלנו... הייתה יותר טעימה מקודמתה כמו כן המלצר שלנו חוסן היה נהדר, שירותי ומעבר לאדיב אז שוב תודה רבה !!! אין ספק שנחזור שוב !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hagai - תמונה
Hagai 5 ביקורות
Over Priced
1.8
10/10/14

האוכל סביר ולא שווה את העלויות שמשקפות מסעדות מובחרות בת"א. דגים קטנים מאד, מנות ראשונות בינוניות מינוס ואם נופלים גם על שירות בינוני אז בכלל לא שווה את החוויה. אנחנו המתנו עשרים דקות... למנה ראשונה, ועוד שעה! למנה עיקרית. על קינוח כבר ויתרנו. היתרון של המקום הוא הנוף, קו ראשון למיים והעיצוב, שיחסית למתחרים באזור יותר מודרני ומושקע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hadass - תמונה
Hadass מבקר מתחיל
מסעדה רומנטית מצויינת
5.0
06/09/14

מיקום מצויין בנמל עכו, אווירה רומנטית ונעימה, שירות אדיב ואוכל טעים וזול, במיוחד בהתחשב באיכות הנהדרת. אכלנו שם (1) פילה ברמונדי עשוי בגריל עם פרייקה ושני רטבים בצד, ו(2)סינטה סטייק... עשוי בגריל עם רוטב יין אדום וגרטין תפוח אדמה. אבל הקינוח היה התוספת הכי משגעת בארוחה-חלבה, פיסטוקים ושוקולד, לא לשכוח לבקש!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gil - תמונה
Gil 2 ביקורות
מעולה
4.8
30/08/14

האוכל מעולה. גם השירות. מנה אחרונה - כנפה - מומלצת במיוחד

עוד פרטים
הוספת תגובה
alon - תמונה
alon 7 ביקורות
ארוחת ערב
4.5
09/08/14

ביום רביעי האחרון בערב סעדנו שלושה. המסעדה הייתה ריקה כמעט לגמרי כך שכל תשומת הלב התמקדה בנו. בחרנו בהמלצת המלצרית בארוחת טעימות שהתמקדה בדגים ובפירות ים. בזה אחר זה הגיעו כ 8 מנות שאחת... הייתה יותר טובה מהשנייה. במיוחד נהנינו מהקוקי סן זאק מסלט התמנונים פילה הלברק והסניה מוסר. לבסוף הזמוו כנפה ביתית וזה כבר היה על חשבון הבית. בקיצור תמהרו..

עוד פרטים
הוספת תגובה
נטע - תמונה
נטע 2 ביקורות
חוויה נהדרת
4.5
29/07/14

בשבת האחרונה 26.07 אכלנו באמרסא ארוחת צהריים. היינו 6 מבוגרים. האוכל היה טרי, טעים ומדויק. האווירה נהדרת, עם מבט קסום על הנמל. הבעלים, תושב עכו, אדם מקסים, דוגמא ומופת לדו קיום... יהודי-ערבי. כן ירבו כמוהו, וכמו המסעדה שהוא מנהל. רוצו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilan - תמונה
Ilan מבקר מתחיל
תענוגות הדגים
4.5
20/06/14

סעדנו באל מרסא ארוחת ערב מוקדמת, כשהוד ניתן להנות מנוף נמל הדייגים באור השקיעה. בחרנו בארוחת טעימות בה המנות נבחרות על ידי השף בהתאם להנחיותנו הכלליות. בחרנו להתמקד בדגים ופירות הים,... ללא מנות בשר. המנות אופיינו ביצירתיות, רעננות וטעם מעודן והוגשו בקצב המותאם לנו. נהננו ביותר ממנת הקוקי סן ז'אק בקרם בטטה, אוקטפוס עם שומר וארק והמג'דרה. לקינוח בחרנו (ולא הצטערנו) בפרפה חלבה שהיה אוורירי ומתוק במידה הנכונה . השירות היה ידידותי, אדיב, קשוב ומקצועי. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gil - תמונה
Gil 2 ביקורות
אחלה מסעדה
4.3
13/06/14

ברמה שלא ציפת בעכו קוקי סאן ז׳אק סלט הבית פילה לברק הא והקינוח האלוהי כנפה חובה

עוד פרטים
הוספת תגובה
yosi - תמונה
yosi 2 ביקורות
מצויין!!!
5.0
24/05/14

הלכנו לארוחת ערב ארבע סועדים המלצות המקום מעולה, עיצוב בטוב טעם שנותן הרגשה טובה בלי מוסיקה(אפשר לנהל שיחה), אוכל ברמה מעולה וטעימה להפליא. שירות אדיב מאוד מבעל המקום ומהשף שבאו יותר... מפעם אחת להגיד שלום ולשאול האם המנות לטעמנו ולהסביר על כך מנה ומנה שהוגשה. ממליץ מאוד על ארוחת הטעימות שהמסעדה מגישה כך תטעמו מכל מה שהמסעדה מגישה באיכות ושפע יוצאים מהכלל, בכל מנה האיכות עלתה ועלתה.יש אפשרות לעצור בכל שלב ובהתאם תשלמו. מנות אחרונות הכנפייה ומוס חלבה לא איכזבו.יש לציין את הניקיון והברק בשירותים. נחזור בטוח

עוד פרטים
הוספת תגובה
רבאבש - תמונה
רבאבש מבקר מתחיל
ביקורת על מסעדת אל מרסא
5.0
19/05/14

הלכנו לארוחת ערב אני ובן זוגי לאחר המלצות חמות שקיבלנו. המקום מעולה, עיצוב מינימלי בטוב טעם שנותן הרגשה טובה ורומנטית, אוכל ברמה מעולה וטעימה להפליא. שירות אדיב מאוד מבעל המקום ומהשף... שבאו יותר מפעם אחת להגיד שלום ולשאול האם המנות לטעמנו ולהסביר על כך מנה ומנה שהוגשה. ממליצה מאוד על ארוחת הטעימות שהמסעדה מגישה כך תטעמו מכל מה שהמסעדה מגישה באיכות ושפע יוצאים מהכלל, בכל מנה האיכות עלתה ועלתה. מנות נפלאות אחת אחת.

עוד פרטים
הוספת תגובה